12v pojan parturikäynti maksoi 25€
Juuri valmistuneen oloinen teki koneella ananastukan, kesti korkeintaan 15min.
Tästä lähtien leikkaan itse.
Kommentit (43)
Kannattais ap kattoo se hinnasto ennenku varaa/ottaa vastaa palveluu. Ei tulis yllätyksii.
Juuri noiden hintojen takia leikataan itse hiuksemme. Mies ja poika haluavat sen paljon vihatun siilitukan, minulta ja tytöltä ei tarvitse kuin tasoitella latvoja. Säästää pitkän pennin.
Helsinkiläinen Parturikampaaja Risto Helin pyysi 8-vuotiaan hiusten leikkuusta 40 e. Taitaa Helin elää vähän epärealistisissa maailmoissa.
10v. Poika ja sama hinta. Hän ei anna leikata kotona. 12v. hiukset leikataan koneella kotona.
Ohhoh! Minun 2 v ja 8 v pojat kävivät parturissa, molemmat 8€ eli yht. 16€.
pienemmän leikattiin saksilla, isomman koneella.hienot tuli. isompi halusi vielä koukeroa ja se maksoi 5€ lisää, sai korvien taakse hienoja kuvioita.
Saitko edes kuittia? Jos et, niin hommaon vielä törkeämpää, meni kaikki rahat ohi verottajan.
Mitä ne koukerot on? Miltä näyttää? Pyydetäänkö vain "koukeroita pojalle" vai miten? Kuulostaa kivalta.
Mun 2v ja 4v tytöiltä maksaa 26€/lapsi, saksilla leikataan
Miksi lapsen parturikäynnin pitäisi olla aikuista halvempi, jos materiaalikustannukset ja käytettävä aika on sama?
Tästä on aikaa lähes kymmenen vuotta. Olin varaamassa itselleni aikaa hiusten siistimiseen. Puhelun yhteydessä selitin tilanteeni, eli sen, että sairauden seurauksena hiuksistani oli lähtenyt yli 85%, joten loput voisi ajaa koneella pois. Hinnaksi minulle kerrottiin 42€, joka on naisten hiustenleikkuun hinta. Jätin ottamatta ajan ja ostin itselleni puolella kampaamokäynnin hinnasta koneen, jolla sitten ajelin pääni.
eipä kai naisen päätä kaljuksi ajele sen pidempään kuin miehenkään, joten tässä kohtaa en ymmärrä/hyväksy sukupuoleen (tai ikään) perustuvaa hinnoittelua.
4v:n etutukan leikkaus 15 euroa. Aikaa meni ehkä 10 minuuttia. Joo todellakin leikkaan itse jatkossa kun sitä etutukkaa saa muutenkin olla leikkaamassa joka kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 09:31"]
4v:n etutukan leikkaus 15 euroa. Aikaa meni ehkä 10 minuuttia. Joo todellakin leikkaan itse jatkossa kun sitä etutukkaa saa muutenkin olla leikkaamassa joka kuukausi.
[/quote]
Paljonko se saisi maksaa? Paljonko sinun etuhiusten leikkaus maksaa tai saisi maksaa? Pääseekö kampaaja niillä hinnoilla tuntipalkoille kaikkien kulujen jälkeen? Kuinka monta etutukka-asiakasta kampaaja ehtii tunnissa ottaa vastaan (palveluun kuuluu muutakin, kuin pelkkä leikkaus: paikka on siistittävä asiakkaiden vaihtuessa, hoidetaan laskutus ja ennen leikkausta keskustellaan toiveista jne)...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:29"]
[/quote]
Hyvä Suomi...
Mulla maksoi tyttöjen (3 ja 5 vuotiaat) ja oma leikkaus 18€ yhteensä. Leikattiin muutaki ku otsatukkaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:42"]10 lisää:
Parturointi kestää kyllä aina vähintää puolituntia, joten ihan yhtä iso työ siinä tehdään kuin miesten hiustenleikkuussakin.
[/quote]Se partusi jota aikoinaan käytin, leikkasi kolme päätä tunnissa, ajat oli 20 minuutin aikoja ja riitti hienosti, peri leikkuusta 18€. Tosin sitten olen siirtynyt siilitukkaan/kaljuun, johon ei parturia tarvita, joten ihan tarkkaa viimeajan hintaa en tiedä.
[/quote]
Ota huomioon, että parturi-kampaajien töiden ALV nousi vuos-kaks sitten 8 %:sta 21%:in (satavarma en ole, mutta nykyään taitaa olla 22 %?), jolloin hinnat pompsahti joka kampaamossa aika lailla ylös päin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:29"]
[/quote]Itse asiassa halpa
Joissain kampaamoissa koneleikkaus maksaa 30e...