Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

specsaversin monitehot

Vierailija
10.06.2014 |

Paljonko linssit maksaa? Suurinpiirtein? Silmäasemalla minulle tulis maksamaan linssit 450€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kans tietää. Miehen linssit Silmäasemalla 700-1000€. Kräääh!!

Vierailija
2/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten ostin Specsaversiltä monitehot, muka tarjouslasit, hinta 630 euroa kaikkineen. Viime keväänä ostin Nisseniltä monitehot ja lukulasit, yhteensä 280 euroa, ja linssit on paremmat kuin Specsaversin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai linsseissä on hintaeroja, koska niissä on myös laatueroja. Mieti, kannattaako säästää muutamia satasia jossain sellaisessa, jonka läpi katsot maailmaa seuraavien vuosien ajan aina kun olet hereillä?

Kun itse viimeksi kiersin liikkeitä läpi rillejä hankkiessani, niin muistui mieleen taas se, että linsseissä on mm. materiaali-, hionta-, pinnoite- yms. eroja.

Kysy ihmeessä useammasta paikasta hintoja. Specsaversilla ja muilla halpisliikkeillä on ketjuliikkeille tyypillinen hintaryhmä- ajattelu, joten listahinnoista ei voi neuvotella. Itsenäisistä liikkeistä hinnoista voi aina neuvotella, varsinkin kun pääsee helposti itse omistajan kanssa juttusille.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/01/30/vain-kilpailuttamalla-saa-silmalaseille-oikean-hinnan

Vierailija
4/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut niin paljon huonoa Specsaversin hionnoista, että päädyin hankkimaan lasit muualta. Kalliit oli, mutta päivääkään en oo katunut :)

Vierailija
5/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt vähän niitä dioptereita myös. On aivan eri asia, jos puhutaan esim -4.5 ja +0,50 kuin esim -9.5 ja +1.50 (minun), ja onko hajataitteisuutta ja jos, niin miten paljon ja vain yhdessä vai molemmissa silmissä. Hiomistarve=hinta kun on paljolti linssien vahvuudesta kiinni.

Vierailija
6/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuudet 3.75 ja 5.75, hajataitteisuutta. Monitehot maksoivat 750 euroa (eli 600 e yhdet lasit ja toiset "ilmaiset" 150 e). Silmäasemalla hinta-arvio oli n. 800 euroa, mutta ehkä sieltä olisi saanut kunnon lasit näiden kaksien paskojen sijaan.  

Vierailija
9/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: vahvuutta vain vähän, eli ei tarvitse mitään erikoisohennuksia.

mikä se on se ominaisuus, josta kannattaa maksaa? Miksi pitäisi olla kalliit?

Nissen alkoi kiinnostaa, nettisivujen mukaan sain hinnaksi 379.