Järjestin illanistujaiset, kukaan ei tuu
Lapsille hommasin hoitajat, kaikki suunnitellut. Yksi kutsuttu ei edes vastannut kutsuun, yksi perui, koska ei saanut koiralle hoitajaa, yhdellä on selkä kipee ja yhdelle sit ilmoitin, että ei kannata tulla, kun ei muutkaan tuu. Siirretään myöhemmäksi. Itkuhan tässä tuli, niin harvoin mitään kivaa mulla ja vapaaillankin järjestin, kukaan mun harva kaveri ei sit tuu.
Menen sitten yksin uimaan ja yksin leffaan. Illalla voi istuskella sohvalla. Ei oo edes miestä. Kivaa kesää mulle vaan.
Kommentit (32)
No mutta hyvinhän tämä sitten kävi. Ap:n mummo on siirtynyt ajasta ikuisuuteen, ja hänellä on koko ilta aikaa yksin itkeä asiaa. Lapsetkaan eivät pelästy, kun ovat muualla. Ap saa rauhassa surra. Olisi ollut tosi kurjaa yrittää viihdyttää vieraita itku kurkussa. Olisi ollut vieraillekin surkea ilta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:06"]Illanistujaisia varten kannattaa iteroida kaveripiirissä ne päivät, jotka sopivat. Silloin ihmiset varmemmin pääsevät osallistumaan.
[/quote]
No, aiemmin päivät sopivat. Nyt peruivat, koiran takia ja selän. ap
Eläinrääkkäystä se että koiran edes joskus jättäisi viikolla yksik vaikka onkin työpäivät yksin? Sehän nukkuu sen ajan ku omistaja on poissa! Sen ymmärrän ettei sitä jatkuvasti yksin jätetä mutta jos nyt edes joskus? Koiraihmiset on rasittavia. Onneksi sellaisia ei ole mun kavereissani.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:05"]Lapsi saa astmansa sen koiraihmisen vaatteistakin. Lisäksi käsitin, että lapsi oli hoidossa? No, valinta on sun.
[/quote]
Koirasta voi tulla sitä koirapölyä huonekaluihin. Mun lapsen astma on todella paha, en ota sitä riskiä, että saa kohtauksen. Kerran sai kun koira kävi meidän olohuoneessa ja se oli ihan kauhee kohtaus. No, en jaksa enää selittää tätä koira-asiaa. ap
Ap on jotenkin niin liikuttava :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:18"]Ap on jotenkin niin liikuttava :)
[/quote]
Enkö ookin. Kelpaisko kaveriksi tällanen liikuttava yksinäinen ap-reppana? ap
No selkävaivaisena ei kyllä viitsi illanistujaisiin lähteä, jos selkään on iskenyt noidannuoli. Siinä vaiheessa kun makaa selällään, kuin koppakuoriainen sätkytellen ja vetää norflexiä ja tramalia vuorotellen, ei jaksa toisten tunteet paljon liikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:57"]
Ja siis koira asuu samassa kaupungissa, muutaman tunnin pärjäisi varmasti itsekseenkin. ap
[/quote]
Pärjää, mutta minä en ainakaan mielelläni jätä viikolla ainakaan, kun on niin pirun huono omatunto jo siitä, että koira joutuu työpäivieni + matkojeni takia olemaan yksin kotona lähes 10 h päivässä. Ei sitä kyllä enää toista kertaa yksin jätetä työpäivinä, kokisin sen eläinrääkkäykseksi.
[/quote]
Täh? Nyhväätkö kaikki arki-illat kotona koirasi kanssa? Ystäviä et näe, ei mitään harrastuksia, ikinä ei voi lähteä vaikka kahville tai shoppailemaan jne.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:03"]Ja nyt mä just äsken sain vielä kuulla, että mun mummo on kuollut!!!! ap
[/quote]
Lämmin osaanotto suruusi! ♡
Nyt on ehkä parempikin, ettet kutsu isoa laumaa ystäviäsi paikalle. Mene tämän yhden ystäväsi tykö, puhu hänen kanssaan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Sure suruasi hiljalleen pois ja kutsu ystävät koolle sitten kun sinulla on voimia ja jaksamista semmoiseen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:02"]Koiralla voi olla joku tilanne tai sairaus, jolloin ei voi jättää yksin. Kun mulla oli vain yksi koira, en jättänyt sitä enää työpäivän jälkeen yksin illaksi. Jos koira ei ollut tervetullut kylään, en ollut minäkään. Nyt, kun koiralla on seuraa toisesta koirasta, voivat olla joskus harvoin illalla tunnin pari keskenään.
Koiraa ottaessa sitoutuu eläimen hyvään hoitoon ja silloin voi joutua priorisoimaan. Yksinasuvalla se tarkoittaa koirattomien iltamenojen karsimista.
[/quote]
Kaverin koira on terve ja rauhallinen. Baari-illan ajaksi sen voi kyllä jättää, monta kertaa on jättänyt. Tämä kaveri vielä totesi, että no onhan sulle muita tulossa. No ei oo, ku ei oo kavereita, joita kutsua, vaan nää neljä. Kai mä pikaistuksissani peruin sen koko illan, enkä ees sitä yhtä kutsunut. No, näen mä sen nyt muuten. Mutta kyl vaan itkettää, kun muutenkin suru, kun ei oo paljoa kavereita. Ja juu, harrastan, töissä juttelen ystävällisesti ym, mutta ei mun ystävyys kelpaa kellekään. ap