olen tavannut upean mutta VARATUN ihmisen. mitä teen?
On nyt tavattu muutaman kerran, mutta hän on tahollaan naimisissa ja lapsiakin on. Selvä ihastus on molemminpuolista ja ollaan juteltu kaikesta, vietetty aikaa yhdessä, mutta mitään sellaista ei olla tehty, mikä rikkoisi rajat. Nyt mietin että mitä teen, perhettä enkä mitään muutakaan en halua rikkoa, mutta tämä ihminen tuntuu vaan niin hyvältä. Itse ajattelin niin, että hän tekee omat valintansa, enkä siihen puutu. Mutta olisko täältä jotain neuvoa tai näkökulmaa asiaan?
Kommentit (69)
Et tee mitään. Anna olla rauhassa.
Ei tässä voi muutakaan sanoa, kuin että unohda koko homma. Älä vie enää hommaa pidemmälle äläkä ehdota uusia tapahtumisia, vaikka mieli tekisi. Itse samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, sähläsin varatun naisen kanssa 6kk. Olen rakastunut häneen, hänelläkin tunteita, mutta ei hän kuitenkaan halua erota miehestään. Ja ymmärrän kyllä, heillä lapsiakin. Meidän homma meni liian pitkälle. Olisi vain pitänyt alusta asti pysyä erossa, mutta tilanne vei pahemman kerran mukanaan.
Ehkä joskus meistä voi tulla vielä jotain, jos eroavat. Mutta nyt täytyy vaan koittaa unohtaa.
Varatuissa on se ongelma, että jos hän lähtee sun matkaan, hän on surkea kumppani, ja miksi haluaisit surkean kumppanin?
Parhaat miehet jo varattuja joten ne napataan aviovuoteesta! Lyöt kiilaa parisuhteeseen ja nappaat 😎
Jos on mun mies niin senkus otat. Mullakin on jo toinen, mutta ei ole saatu erotuksi. Mä en sentään varatun kanssa alkanut, miesystäväni on sinkku.
Annat olla ja pidät tunteesi omana tietonasi. Olette jo pettäneet, tunnetasolla. Älä nyt enää alemmaksi vajoa.
Kysytkin vielä. Tietenkään et tee mitään. Kuinka paha ihminen sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Varatuissa on se ongelma, että jos hän lähtee sun matkaan, hän on surkea kumppani, ja miksi haluaisit surkean kumppanin?
Jep! Kerran petturi aina petturi.
Haluatko uusperheen? Mieti sitä, että ne penskat tulee siinä mukana, jos se eroaa.
Mieti omalle kohdalles!
Tekee saman sinulle.....katsos, hän ihastuu..
Onhan tuossa rajoja rikottu kun varattu ukko tapailee vierasta.
Eihän nyt varattujen kans aleta.
Niin monia kertoja nähnyt tuttavapiiristä, että tämä kerran pettää aina pettää ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa. Jos löytää elämänsä rakkauden ja lähtee pois suhteesta mihin on ajautunut tms, niin ei ole kyllä kukaan pettänyt sen oikean löydettyään.
Vierailija kirjoitti:
Niin monia kertoja nähnyt tuttavapiiristä, että tämä kerran pettää aina pettää ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa. Jos löytää elämänsä rakkauden ja lähtee pois suhteesta mihin on ajautunut tms, niin ei ole kyllä kukaan pettänyt sen oikean löydettyään.
Ajautunut suhteeseen ja saanut ehkä lapsiakin. My ass. Ajautunut.
Kiitos kommenteista kaikille. Ajattelin itse, että ystävä voin olla, jos sellainen sopii, mutta pidemmälle en mene. Miksi juttelussa tai yhteisessä tekemisessä olisi mitään väärää?
AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista kaikille. Ajattelin itse, että ystävä voin olla, jos sellainen sopii, mutta pidemmälle en mene. Miksi juttelussa tai yhteisessä tekemisessä olisi mitään väärää?
AP
Tuhlaat kaikkien aikaa. Myös omaasi, kun et keskitä energiaa suhteisiin jotka voivat olla sitä mitä haluat. Tuo ei koskaan voi olla puhdasta ystävyyttä.
Itse olen ajatellut asian niin, jos minä pystyn särkemään parisuhteen, niin todennäköisesti kohtaamani varattu ihminen rikkoo myös parisuhteen minun kanssanikin. Siksipä kai ikisinkku olenkin, pääasiassa varattujen kanssa olen kokenut syvää yhteyttä.
Anna olla ja jätä rauhaan.