Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehelle loukkaantua kun ei anna?

Vierailija
10.06.2014 |

Avomieheni torjuu minut välillä. Eniten asiassa ärsyttää se, että ensin suutelee ja nuolee/näprää rintojani ja klitorista mutta sitten ei ole valmis viemään asiaa loppuun yhdynnällä tai muilla tavoin. (Minä olen aina tällöin ollut aloitteen tekijä.) Miksi ei voi alussa jo kieltäytyä vaan jättää asian kesken! 

Eilen olimme vapaapäivällä molemmat ja teimme päivällä pikapanon. Itse en ehtinyt tulla ja ajattelin että illalla kun lapset nukkuvat niin voitaisiin viedä asia loppuun minunkin osaltani. Lähentelin miestä sängyssä ja hän alkoi stimuloida klitorista ja rintojani ja itse aloin kostua. Kysyin josko voisi nuolla mua mutta sanoi ettei enään jaksa tehdä mitään ja kävi nukkumaan. Tuntuu pahalta tulla torjutuksi ja vielä pahemmalta kun ensin saa mut ihan kiimaiseksi ja märäksi ja sitten sanoo ettei nyt jaksa/huvita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vedättää jotain asiaa, kiristää seksillä jotain asiaa.

Se aivan normaalia käytöstä mieheltä. He eivät elä halujensa mukaan, vaan seksi on heille vain väline käydä kauppaa ja saada asioita itselleen.

Vierailija
2/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettaa kamalasti mutta ajattelin kostaa miehelle samalla tavalla kun ensi kerralla alkaa ehdotella. onko ihan lapsellista? harmittaa tulla torjutuksi etenkin kun tekee ensin "kiusaa". ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin on oikeus lopettaa kesken leikin, jos ei vain ole sellainen fiilis. Eri asiahan se sitten on, jos todistetusti tekee tätä tahallaan manipuloidakseen -- tosin silloinkin pitää ottaa asia keskustelussa esille ja oikeasti käsitellä, että mistä kiikastaa.

Vierailija
4/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö keskustella sen miehen kanssa, että miksi näin? Tuntuu vähän tyhmältä, että aikuinen ihminen lähtis "kostamaan" tällasta asiaa miehelle.

Vierailija
5/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sinun kustantavan uuden auton, matkan tai jotain.

Sitä se on.

Kun suostut, seksiä on taasen saatavilla.

Vierailija
6/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:29"]panettaa kamalasti mutta ajattelin kostaa miehelle samalla tavalla kun ensi kerralla alkaa ehdotella. onko ihan lapsellista? harmittaa tulla torjutuksi etenkin kun tekee ensin "kiusaa". ap

[/quote]

Ei onnistu ! Itse käyn kädellä jos ei lohkee

Vierailija
7/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut puhetta matkoista tai muustakaan. Nyt ei ole kyse mistään kiristämisestä. ap

Vierailija
8/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:29"]panettaa kamalasti mutta ajattelin kostaa miehelle samalla tavalla kun ensi kerralla alkaa ehdotella. onko ihan lapsellista? harmittaa tulla torjutuksi etenkin kun tekee ensin "kiusaa". ap

[/quote]

Ei onnistu ! Itse käyn kädellä jos ei lohkee

[/quote]Onhan ne kassit jotenkin tyhjennettävä että sperma pysyy hyvä laatuisena

Vierailija
9/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttäytyy kuten normivaimo. Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Eikö sitä aina toitoteta, että aina on oikeus kieltäytyä seksistä? Miehesi on erehtynyt luulemaan, että se oikeus olisi miehilläkin. Raukka ei tiedä, että miehen pitää olla aina valmiina, kun (ja vain kun) naista kiinnostaa.

Vierailija
10/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän AP tunteesi. Meillä kävi ennen usein näin:

Minä teen aloitteen ja vaimo leikkii mukana, kunnes olen kanki kovana ja toteaa, ettei jaksa kun väsyttää.

Minähän sen aloitteen tein ja onhan vaimolla oikeus olla haluamatta,mutta kyllä vitutti ja vituttaa se edelleenkin. Nykyään harvemmin, kun en viitsi aloitteita niin paljon edes tehdä. Runkkaan useammin, niin säästyy molemmat mielipahalta. Tai niin luulin. Nyt vaimoani häiritsee se, kun runkkaan netin seksitarinoille. En ymmärrä miksi, kun seksiä edelleenkin on ja minä aloitteet joudun vieläkin tekemään.

Tiedän, ettei aina voi voittaa, mutta joskus edes...

Vierailija
11/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:17"]Tiedän AP tunteesi. Meillä kävi ennen usein näin:

Minä teen aloitteen ja vaimo leikkii mukana, kunnes olen kanki kovana ja toteaa, ettei jaksa kun väsyttää.

Minähän sen aloitteen tein ja onhan vaimolla oikeus olla haluamatta,mutta kyllä vitutti ja vituttaa se edelleenkin. Nykyään harvemmin, kun en viitsi aloitteita niin paljon edes tehdä. Runkkaan useammin, niin säästyy molemmat mielipahalta. Tai niin luulin. Nyt vaimoani häiritsee se, kun runkkaan netin seksitarinoille. En ymmärrä miksi, kun seksiä edelleenkin on ja minä aloitteet joudun vieläkin tekemään.

[/quote]

Olette te viettien orjat kyllä melkoisia eläimiä. Että jostain panetuksestakin saat vitutuksen aikaan, et taida olla erityisen pitkällä henkisessä kehityksessäsi.

Vierailija
12/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:17"]Tiedän AP tunteesi. Meillä kävi ennen usein näin:

[/quote]

Olette te viettien orjat kyllä melkoisia eläimiä. Että jostain panetuksestakin saat vitutuksen aikaan, et taida olla erityisen pitkällä henkisessä kehityksessäsi.

[/quote]

eikö av-mammoja ottaisi päähän jos leikki jää kesken?? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä