Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joiden mielestä sellainen "koko naama vääntyy hymyyn" -hymy

Vierailija
10.06.2014 |

on ihan älyttömän rumaa? Siis silmät ja posket rystistyy hymyillessä, naamasta tulee sellainen hymiön näköinen (silmät rutistuu sellaisiksi kaariksi ja leveä, hampaat paljastava hymy)

Kaikki hehkuttavat erästä tuttua naista, jolla on tälläinen hymy, että onpa ihana, minusta näyttää kamalalta.

http://i298.photobucket.com/albums/mm273/alyak_gnav2/Simon%20Baker/011.jpg

http://www.thehindu.com/multimedia/dynamic/00272/28SC_P4A_TENDULKAR__272387g.jpg

http://cdnpix.com/show/imgs/84107f275ae048b618bd3d9be230422e.jpg

esimerkkejä

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liikaa vihaisen ja katkeran näköisiä tiukkasuisia naisia. Siksi kaikki näyttävät vanhenevan naamoista ennenaikaisesti.

Naurakaa, hymyilkää, olkaa iloisia, vaikka jotkut vihaiset tiukkikset luulisivatkin että teiltä on lääkkeet loppu tai olette hulluja! :D Ei haittaa!!!!

Vierailija
2/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:37"]

Toi "hymy", missä takahampaatkin näkyy, niin on lähinnä irvistys ja saa ihmisen näyttään jotenki ääliöltä. Ei mun naama veny tollaseen. Ja jos vieraalle koiralle vetäset tollasen "hymyn", niin voi olla, että se ymmärtää sen väärin.

[/quote]

Kuka nyt viitsii jollekin ällölle koiralle edes hymyillä, tai edes näyttää sille hampaita ja murista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevillä naisilla pysyy huulet täyteläisemmän näköisenä pitempään.

Veemäistä naamaa näyttävien naisten huulista tulee vihaiset viivat, leuka menee kurttuun ja kaulaan kehittyy tiukan nahan keskelle sellainen kalkkunaheltta joka korostuu entisestään kun leuka kasassa ja kurtussa.

Vierailija
4/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen hymy. Kieltämättä ei ole valokuvissa ihan se esteettisin omaan silmään, mutta moni muu on kehunut mun kaunista hymyä. Ja ryppyjä en jaksa miettiä, vaikka yli 30 on jo mittarissa.

Vierailija
5/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauran koko naaman voimalla niin muut alkaa myös nauramaan kun kuulemma niin hersyvä ja vallaton ja tulee hauska olo. Eli minun naurunaama tarttuu huonotuulisemmankin ihmiseen. Ei kai ole paha asia, vai pitäisikö minulle langettaa ulkonaliikkumiskielto?

Vierailija
6/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonotuulisempaankin

Vierailija
8/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on sulla ongelma... :-) Itse asiassa minä hymyilen ilmeisesti koko naamalla, niin, että silmät menevät sikkaraan ja yksi kauneimmista asioista, mitä minulle on sanottu, on että kun hymyilen minun silmätkin nauravat ja että hymy tarttuu. Sen sanoi itselleni rakas ja tärkeä ihminen kauan sitten. Enpä olekaan ennen tajunnut, että hymyilen väärin, mutta en aio virhettäni korjata, joten pahoittelut ap:lle, että joutuu rumuutta elämässään kestämään.

Vierailija
10/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:25"]

Mulla on tuollainen hymy. Kieltämättä ei ole valokuvissa ihan se esteettisin omaan silmään, mutta moni muu on kehunut mun kaunista hymyä. Ja ryppyjä en jaksa miettiä, vaikka yli 30 on jo mittarissa.

[/quote]

Minulla myös. Näyttää hölmöltä valokuvissa, mutta se onkin ainoa haitta. Aloitin uuden harrastuksen ja myöhemmin kuulin harrastusporukan juhlissa että minua oli kuvailtu sanoilla "se nainen jolla on ihana hymy".

Vierailija
11/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-(

Vierailija
12/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hymyilevät noin. Tuollaisesta hymystä paljastuu pyytteetön ja puhdas ilo. En näe siinä mitään rumaa.

Vierailija
13/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:43"]

on ihan älyttömän rumaa? Siis silmät ja posket rystistyy hymyillessä, naamasta tulee sellainen hymiön näköinen (silmät rutistuu sellaisiksi kaariksi ja leveä, hampaat paljastava hymy)

Kaikki hehkuttavat erästä tuttua naista, jolla on tälläinen hymy, että onpa ihana, minusta näyttää kamalalta.

http://i298.photobucket.com/albums/mm273/alyak_gnav2/Simon%20Baker/011.jpg

http://www.thehindu.com/multimedia/dynamic/00272/28SC_P4A_TENDULKAR__272387g.jpg

http://cdnpix.com/show/imgs/84107f275ae048b618bd3d9be230422e.jpg

esimerkkejä

[/quote]

Noo... aito hymy lähtee kyllä silmistä; urpon näköistä on vääntää pelkkää suuta hymyyn. Äläkä murehdi niin kamalasti kenenkään hymystä, ei hymyilijä itse siihen kiinnitä huomiota vaan se tulee luonnostaan! Aika raskasta olis elämä, jos pitäis joka hymykin miettiä tarkkaan, et on av:n mielestä oikeaoppinen.

Vierailija
14/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä taas kerran tyhmä aloitus!

Vierailija
15/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hapan sitruuna

Vierailija
16/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän maailman ongelmahan ei ole se, että ihmiset hymyilevät väärällä lailla, vaan se että täällä ollaan useimmiten niin totisia, ettei esmes paikallisbussissa ihmisiä katsoessa tiedä onko porukka menossa hautajaisiin vai tulossa hautajaisista.

Mikä sua ap oikeasti ärsyttää tuossa naisessa? Ärsyttääkö se, että muut pitävät hänestä? Oletko mustasukkainen? Vai tuntuuko susta että susta ei pidetä yhtä paljon? Aina kannattaa harrastaa sen verran rehellisyyttä itseään kohtaan, että tutkii mitä tunteita se ärtymys oikeasti sisältää ja mistä kumpuaa.

Vierailija
17/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa nyt olla jotain antipatioita ko. henkilöä kohtaan?

Vierailija
18/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollanen hymy! Kovasti ihmiset väittävät, että mun hymy tarttuu ja sen näkee vaikka takaapäin kun mä hymyilen :)

Kaikkia ei toki voi miellyttää, eipä siinä mitään!

Vierailija
19/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:14"]Tän maailman ongelmahan ei ole se, että ihmiset hymyilevät väärällä lailla, vaan se että täällä ollaan useimmiten niin totisia, ettei esmes paikallisbussissa ihmisiä katsoessa tiedä onko porukka menossa hautajaisiin vai tulossa hautajaisista.

Mikä sua ap oikeasti ärsyttää tuossa naisessa? Ärsyttääkö se, että muut pitävät hänestä? Oletko mustasukkainen? Vai tuntuuko susta että susta ei pidetä yhtä paljon? Aina kannattaa harrastaa sen verran rehellisyyttä itseään kohtaan, että tutkii mitä tunteita se ärtymys oikeasti sisältää ja mistä kumpuaa.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
20/52 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vastenmielisin ja feikeimmän näköinen hymy on sellainen jossa näkyy hampaat mutta suupielet eivät väänny yhtään iloiseseti ja positiivishenkisesti ylöspäin, kuten Lauren Conrad usein hymyilee.

http://im05.thewallpapers.org/photo/57483/Lauren-Conrad-096.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi