Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää meikata/panostaa hillittömästi ulkonäkööni

Vierailija
10.06.2014 |

Minulla on aina ollut huono itsetunto, teininä kiusattiin paljon koska olin "ruma" (olen ehkä hieman omituisen näköinen, mutta en omasta mielestäni suoranaisen ruma)

Monet vuodet suoristin ja laitoin tukkaa, meikkasin, rasvasin, nypin ja lakkasin. En siltikään ollut tyytyväinen itseeni.

Sitten lopetin kaiken, en jaksa enää nyppiä kulmakarvojani, kasvakoot kun ovat kuitenkin vaaleat. En jaksa enää puunata tukkaa kuin mielipuoli, olkoon niin kuin on, kampaan hiukset ja saatan laittaa vähän lakkaa/vahaa. Vähän ripsaria saatan laittaa, mutta en mitään hillitöntä sotamaalausta.

Ja arvatkaa mitä, eräs tuttuni totesi eräs päivä, että sä näytät paljon terveemmältä nykyään, mitä on tapahtunut. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Tai oikeastaan taisin olla nuorena aika kauniskin. Mutta en uskonut sitä itse eikä siitä mitään iloa ollut.

Nykyään riittää, että olen puhdas ja siisti oma itseni. Muu on hifistelyä, ei tunnu tarpeelliselta. Liikun paljon säällä kuin säällä, ei siinä tee mieli huolehtia, onko tukka hyvin, leviääkö meikit.

Yksi tärkeä pointti: laittautumiseen kuluu paljon aikaa, jonka haluan käyttää ihan muuhun. Päivittäin ei välttämättä menisi kerralla kamalan kauaa, mutta jos vähän laskee yhteen, se on liian suuri osa elämää. Perushygieniaan menevä aika riittää siltä osalta hyvin, muun ajan haluan käyttää elämiseen oman mieleni mukaan.

Vanhemmiten ulkonäkö ei varsinaisesti parane, mutta olosuhteisiin nähden olen nyt tyytyväisempi kuin ennen.

Vierailija
2/2 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et ole aiemmin osannut meikata/laittautua, tai olet vetänyt sen jotenkin överiksi, tai sitten nykyinen itsevarmuutesi ja uskallus olla enemmän oma itsesi näkyy ulospäinkin.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi