Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua en löydä luettavaa!

Vierailija
18.06.2021 |

Moi!
Olen yläasteikäinen tyttö jolta on kirjat lopussa ja tarvitsisin kipeästi kirjasuosituksia!
Tykkään jännityksestä, kauhusta, romantiikasta, scifistä, dystopioista ja fantasiasta. Olen jo lukenut jonkun verran noihin kategorioihin liittyviä kirjoja, mutta nyt en meinaa millään löytää uusia. Tosin en ole kyllä yrittänyt ihan täysillä etsiäkkään... xd

Olen lukenut jo tälläisiä kirjoja kuin:
- Stephen king: Se eli It (oma lempparini <3)
- Sookie Stackhouse-kirjasarja
- Nälkäpelit
- Maze Runner-trilogia
- Tarkoitettu-triologia
- Viallinen-sarja
Tuossa nyt oli ne lempparini näin nopeasti mietittynä :)
Olisiko kellään joitain suosituksia kirjoista jotka voisin lukea? Mieluiten noihin kategorioihin sisältyviä ja jos löytyy vaikka saman tyyppisiä kirjoja kuin nuo yllämainitut niin ihmeessä kertokaa! :)
Ja toki jos nyt itse saatoit kiinnostua noista kirjoista jotka mainitsin tai jos vaikka olet lukenut jonkun noista (tai katsonut leffat) niin olisi kiva kuulla! :D

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ensimmäisen lukemanne kirjan?

Minulla se oli 60-luvulla kansakoulun pienestä kirjastosta lainattu Huppuhännän seikkailut. Se oli kokonainen sarja ja rakastin sitä. 🤗

https://www.lukuhetki.fi/tuotekuvat/product67295.jpg

luulen, että kun kirjoista puhutaan, niin se on janssonin "vaan kuinkas sitten kävikään", mutta lukemaan opin aku ankkoja lukemalla 4 tai 5 vuotiaana,, kirjojahan ne eivät ole, joten siksi jansson. muistan siitä, että oli tavattoman vaikea lukea, koska ei ollut pelkkiä isoja kirjaimia eikä edes pikkukirjaimia, vaan kaunoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla