Olen hämilläni omista tunteistani ja tehnyt tyhmiä juttuja
Olen ollut 17-vuotiaasta yhdessä saman miehen kanssa. Muutettiin yhteen kun olin 18 ja mentiin naimisiin 19-vuotiaana. Reilu vuosi sitten otettiin laina ja ostettiin asunto. Nyt olen siis 22v ja kyllästynyt kaikkeen. Minulla on tunteita erästä miestä kohtaan. Hän on aivan eri kategoriaa kuin aviomieheni. Paljon vanhempi ja vähän semmoinen päivä kerrallaan tyyppi. Päädyin viikonloppuna pussailemaan tämän miehen kanssa. Käytiin yhdessä uimassa ja saunassa. Hänen seurassaan unohdan sen mitä muuten olen, arkielämässä. Kaipaan nuoruutta ja vastuuttomuutta. Vastuuton tämä mies myös on. Tuntui pahalta palata aviomiehen viereen kuin kiltti vaimo konsonaan. Odotan koko ajan viestiä tältä mieheltä mutta ei ole kuulunut mitään. Tuntuu että olen muuttunut viimeisten parin kuukauden aikana aivan eri ihmiseksi kuin ennen. Halunan juhlia ja alkoholi maistuu, haluaisin olla nuori ja seikkailla.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:24"]No, miksi täytyy leikkiä kotia liian nuorena.. 20 vuotiaiden tulee antaa elää ja seukkailla muiden kanssa, muuten sitten käy huonosti, kun naimisissa ja lapsia tehtyinä.
[/quote]
Aika kivasti yleistetty taas :D
Suosittelen ottamaan etäisyyttä ihastukseen, on normaalia kokea pitkissä suhteissa tunteita myös muita kohtaan. Olem itse jättänyt mieheni toisen takia mutta hyvin äkkiä huomasin, ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella. Mieheni onneksi otti mut takaisin.
Jos uskallat, suosittelen kertomaan miehellesi. Salaisuuksien kanssa on pidemmän päälle kamalaa elää.
No, miksi täytyy leikkiä kotia liian nuorena.. 20 vuotiaiden tulee antaa elää ja seukkailla muiden kanssa, muuten sitten käy huonosti, kun naimisissa ja lapsia tehtyinä.