Rintoihin viittaava huumoriteksti t-paidassa - saako sitä katsoa?
Huomasin kerran katukuvassa naisen, jonka t-paidassa oli isoihin rintoihin viittaava teksti ja kuva eräästä isoihin rintoihin viittavasta esineestä (sanotaan nyt vaikka maitokannu, tosin esine ei ollut se). Huomasin tekstin ja mielessäni mietin, miksi nainen oli sen pukenut ja siis mittailinkin hänen rintojaan siinä ajatuksissani. Sitten huomasin, että nainen katsoi minua silmiin melko pitkään. En edes säikähtänyt.
Mietin tässä jälkikäteen, että teinkö väärin, kun katselin paitaa ja niitä hänen rintojaan? Mielestäni paita oli tarkoituksellisen provosoiva.
Kommentit (24)
Alapeukuista päätellen paidan tekstiä tai rintoja ei siis olisi saanut katsoa...
No minä en ainakaan laittaisi sellaista paitaa jos pahastuisin kun joku katsoo.
Sellainen paita on ideana ihan ok, mutta se nainen katsoi minua todella pitkään suuntaani, tosin aurinkolasit päässä, joten katse ei varsinaisesti kohdannut. Tuli sellainen olo, että tein siis väärin, kun haksahdin t-paita-ansaan ja menin tsekkailemaan hänen varustustaan. Eli siis ei ois saanut katsoa.
Vierailija kirjoitti:
tissipimu oli vakooja, jäit kiinni nyt putin kertoo mitä sä teet.
Kertoo kenelle?
No ei tietenkään kannata tuijottaa kenenkään rintavarustusta, ihan sama mitä siinä näkyy. Oletko saanut käytöskasvatusta? Sitten voi katsoa, jos kysyy, että hei mitäs sun paidassasi lukee, sitten ei ehkä leimaudu pervoksi vaan on kiinnostunut kyseisen ihmisen ajatusmaailmasta.
Yksi mahdollisuus on toki sekin, että nainen ei ollutkaan tiedostanut paidan tekstin kaksoismerkitystä, vaan oli siis vain kiusaantunut huomiosta. Tosin se paita näytti sellaiselta "huumoripaidalta", jollaista hän ei ehkä muuten olisi tyylillisesti ostanut ilman sitä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kannata tuijottaa kenenkään rintavarustusta, ihan sama mitä siinä näkyy. Oletko saanut käytöskasvatusta? Sitten voi katsoa, jos kysyy, että hei mitäs sun paidassasi lukee, sitten ei ehkä leimaudu pervoksi vaan on kiinnostunut kyseisen ihmisen ajatusmaailmasta.
Odottelin kaveriani kadulla ja olin ajatuksissani. En siis tahallani "pervoillut" katsomalla tissejä. En siis jutellut sen naisen kanssa edes ja hän oli tuntematon ohikulkija kaupungin keskustassa, mutta katsoi suuntaani useamman sekunnin ajan kävellessään, kun huomasi katseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissipimu oli vakooja, jäit kiinni nyt putin kertoo mitä sä teet.
Kertoo kenelle?
toisille rysämielisille, halla-aho, soini, orpo, trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelin kaveriani kadulla ja olin ajatuksissani. En siis tahallani "pervoillut" katsomalla tissejä. En siis jutellut sen naisen kanssa edes ja hän oli tuntematon ohikulkija kaupungin keskustassa, mutta katsoi suuntaani useamman sekunnin ajan kävellessään, kun huomasi katseeni.
Ei kuule kannata vetää mitään johtopäätöksiä siitä, että joku katsoo suuntaasi pari sekuntia pidempään.
Mä olen merimies ja aikoinaan opinnoissa oli vaarallisten aineiden kuljetuskurssi, no siellä kylttejä ja piti opetella mitä mikin tarkoitti ja yksi oli lontooksi: dangerous when wet, no yksi niistä meidän luokan naisista painatti tämän omaan paitaansa ja oli kovasti mielissään saamastaan huomiosta. Muakin naurattaa vielä yli 10v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähditkö seuraamaan? Selvisikö kotiosoite tai työpaikan osoite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan odottelin siinä kadulla miespuolista kaveriani. Mista tuollainen tuli mieleesi? Ei muutenkaan kyseisenlainen nainen kiinnosta minua ja olen muutenkin miehistä kiinnostunut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan odottelin siinä kadulla miespuolista kaveriani. Mista tuollainen tuli mieleesi? Ei muutenkaan kyseisenlainen nainen kiinnosta minua ja olen muutenkin miehistä kiinnostunut itse.
Miksi alapeukku? Mä oikeasti odottelin kaveriani, eikä voisi vähempää kiinnostaa joku tympeällä ilmeellä minua tuijottava nainen, jolla on oikeasti ihan tavalliset rinnat, mutta ego kuitenkin valtava. Fakta.
T. Ap
Juurihan nämä tissifeministit julistivat, että rinnat eivät ole genetaalialue. Ketä siis uskoa?
"Nainen katsoi pitkään silmiin ja oikein suutahti tuijottamalla."
Paitsi että naisella olikin aurinkolasit päässä, joten ei voi tietää mitä ja miten katsoi, katsoi ohikulkiessaan sekunteja eli ei tuijottanut, ei silmiin ja ei pitkään.
Kauanko olet nyt tätä ansaa pohtinut?
Minä katselen ihan avoimesti rintoja, mitä se muille kuuluu mihin katseeni kohdistan.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen katsoi pitkään silmiin ja oikein suutahti tuijottamalla."
Paitsi että naisella olikin aurinkolasit päässä, joten ei voi tietää mitä ja miten katsoi, katsoi ohikulkiessaan sekunteja eli ei tuijottanut, ei silmiin ja ei pitkään.
Kauanko olet nyt tätä ansaa pohtinut?
Muutaman päivän ajan. Kuinka niin? Vaikka tuolloin tapasinkin ekaa kertaa moneen kuukauteen kaverini livenä, niin harvemmin tulee mitään katsekontakteja ohikulkijoilta muutenkaan, niin onhan tuo iso juttu elämässäni. Enkö saisi kokea siten?
Ihan pienen ohikiitävän hetken mietin, että olisiko se nainen sittenkin pitänyt minusta, mutta sitä en kyllä usko, sillä ilme oli tympeä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Mä oikeasti odottelin kaveriani, eikä voisi vähempää kiinnostaa joku tympeällä ilmeellä minua tuijottava nainen, jolla on oikeasti ihan tavalliset rinnat, mutta ego kuitenkin valtava. Fakta.
T. Ap
Miten voit tietää millä ilmeellä se sua katsoi jos sillä oli aurinkolasitkin päässä? Todennäköisesti vain mietti mitä katsot tai seurasi reaktiotasi. Tämä sun marmatus kuulostaa jo aikamoiselta päähänpinttymältä.
Sen t-paidan ja naisen katseen yhdistelmä sai minut ajattelemaan, että hän saattoi jopa jollain kameralla kuvailla ihmisten reaktioita ja siis menin ansaan katsomalla hänen rintojaan, jotka eivät nyt kovin valtavat edes olleet. Miltä tuollainen provosoiminen ja silti ehkä katseesta "suutahtaminen" tuijottamalla takaisin kuulostavat?