Paljonko vois pyytää sangollisesta marja-aroniaa?
Kommentit (30)
Varmaan enemmän kuin herukoista. Itse varmaan ostaisin.
On kokeiltu eikä mene edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Tiedätkö, miksi ei mene? Jos ilmoitat sellaisessa kanavassa, että kaikilla muillakin kasvaa marja-aroniaa?
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi ei? On terveellisempi marja kuin esim. mustikka. Tulee hyvää mehuakin marja-aroniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi ei? On terveellisempi marja kuin esim. mustikka. Tulee hyvää mehuakin marja-aroniasta.
Facebookissa parissakin ryhmässä parina vuotena. On toki terveellinen marja eli superfoodia mutta maku ei ole sieltä parhaasta päästä. Iso osa marjoista suoraan tunkiolle ikävä kyllä. Kyseistä marjaa on yritetty jopa viljellä mutta sen menekki jalosteena oli heikkoa ja sitä päädyttiin käyttämään muiden marjojen seassa täytemarjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku jakaa mielipiteitä. Meilläkin kasvoi joskus pihassa muutama puska aroniaa ja kaikkien muiden pensaiden marjat kelpasi kaikille kelle tarjottiin mutta aronialle irvistettiin.
Eri
Marja-aroniamehu ainakin on tosi hyvää.
Aronia on parhaimmillaan, kun sitä on pakkanen hieman nipistänyt.
Mehuun käy hyvin muoden marjojen kaverina, varmasti viiniinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vähemmän kun aronia ei maistu miltään. Ihan syystä on vain koristekasvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vähemmän kun aronia ei maistu miltään. Ihan syystä on vain koristekasvi.
Ai. Mulle sitten väärä kuva syntynyt mehun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aronia on parhaimmillaan, kun sitä on pakkanen hieman nipistänyt.
Mehuun käy hyvin muoden marjojen kaverina, varmasti viiniinkin.
Odotellaan mieluummin ilmaston lämpenemistä niin saadaan oikeita rypäleitä viiniin. Jos tulee Unkarin ilmasto tänne 2050 mennessä niin johan alkaa viini kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mulle sitten väärä kuva syntynyt mehun perusteella.
Makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli...
Hyvä marja, itse tein joskus mehua ja yks mummeli tehnyt mehusta vispipuuroa, oli todella hyvää. Kaveri teki kotiviiniä, ihan ok maku.
Kuka hullu kerää aroniat raakana heinäkuussa?!
Palstalta saa ilmaiseksi marjaironiaa.
Meillä käy peurat noita nuoleskelemassa ja syömässä. En ostaisi.
Jaaa-a