Rintoihin viittaava huumoriteksti t-paidassa - saako sitä katsoa?
Huomasin kerran katukuvassa naisen, jonka t-paidassa oli isoihin rintoihin viittaava teksti ja kuva eräästä isoihin rintoihin viittavasta esineestä (sanotaan nyt vaikka maitokannu, tosin esine ei ollut se). Huomasin tekstin ja mielessäni mietin, miksi nainen oli sen pukenut ja siis mittailinkin hänen rintojaan siinä ajatuksissani. Sitten huomasin, että nainen katsoi minua silmiin melko pitkään. En edes säikähtänyt.
Mietin tässä jälkikäteen, että teinkö väärin, kun katselin paitaa ja niitä hänen rintojaan? Mielestäni paita oli tarkoituksellisen provosoiva.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kannata tuijottaa kenenkään rintavarustusta, ihan sama mitä siinä näkyy. Oletko saanut käytöskasvatusta? Sitten voi katsoa, jos kysyy, että hei mitäs sun paidassasi lukee, sitten ei ehkä leimaudu pervoksi vaan on kiinnostunut kyseisen ihmisen ajatusmaailmasta.
Odottelin kaveriani kadulla ja olin ajatuksissani. En siis tahallani "pervoillut" katsomalla tissejä. En siis jutellut sen naisen kanssa edes ja hän oli tuntematon ohikulkija kaupungin keskustassa, mutta katsoi suuntaani useamman sekunnin ajan kävellessään, kun huomasi katseeni.
Lähditkö seuraamaan? Selvisikö kotiosoite tai työpaikan osoite?
En, vaan odottelin siinä kadulla miespuolista kaveriani. Mista tuollainen tuli mieleesi? Ei muutenkaan kyseisenlainen nainen kiinnosta minua ja olen muutenkin miehistä kiinnostunut itse.
Miksi alapeukku? Mä oikeasti odottelin kaveriani, eikä voisi vähempää kiinnostaa joku tympeällä ilmeellä minua tuijottava nainen, jolla on oikeasti ihan tavalliset rinnat, mutta ego kuitenkin valtava. Fakta.
T. Ap
Miten voit tietää millä ilmeellä se sua katsoi jos sillä oli aurinkolasitkin päässä? Todennäköisesti vain mietti mitä katsot tai seurasi reaktiotasi. Tämä sun marmatus kuulostaa jo aikamoiselta päähänpinttymältä.
No keksinpä nyt vain aiheen, jotta sai jutun juurta. En ole juurikaan miettinyt, mutta jäi vähän huono omatunto, kun periaatteessa tein väärin, kun katsoin naisen rintoja katukuvassa ehkä kolmen sekunnin ajan.
Se tuima katse suuntaani tavallaan oli se "rangaistus" heti tuoreeltaan, mutta mietin vain, että se paita oli kyllä tietoinen valinta 99% varmuudella ja nainen koetti sillä houkutella katseita tahallisesti.
T. Ap
Kaun tästä jutusta on aikaa? Joku täällä kirjoitti, että sinulla on päähänpinttymä naisesta. Näin on ehkä sinulle käynyt?
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kannata tuijottaa kenenkään rintavarustusta, ihan sama mitä siinä näkyy. Oletko saanut käytöskasvatusta? Sitten voi katsoa, jos kysyy, että hei mitäs sun paidassasi lukee, sitten ei ehkä leimaudu pervoksi vaan on kiinnostunut kyseisen ihmisen ajatusmaailmasta.
Mietin kauan sitten että mitenkähän sitä nyt suhtautuu ja toimii kun joidenkin pyöreäkannusten naisten kohdalla ne rinnat oikein työntyvät iholle. Sitten siellä on kaiken maailman huomionkerääjiä paitatekstejä sun muuta kumeluuria. Aikani mietin ja nyt vaan katson ihan surutta ja avoimesti jos tulee kaunisrintainen nainen lähelle. Ei kukaan ole vielä onneksi valittanut.
Kuppi oli ehkä C-D normaalipainoisessa vartalossa. Ei mitenkään ihmeellinen mielestäni. Ilman kyseistä huumoripläjäyspaitaa en olisi kiinnittänyt huomiota.