Olet matkalla rannalle bikinit ja sortsit päällä. Kehtaatko poiketa matkalla kauppaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En kulje pelkissä rintaliiveissäkään, joten en myöskään kulje pelkässä bikiniyläosassa. Nehän ovat käytännössä sama asia.
Noup
En mä ilkeä käyttää shortseja muutenkaan. Itse asiassa mulla yläkroppa on ikäisekseni aika hyvässä timmissä, mutta sääret on synnynnäisesti kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Sortsit ovat yleiseseti hyväksyttyä puketumista globaalisti, myös Suomessa.
Eivät ole. Lähi-idässä niitä ei käytä edes miehet.
Vierailija kirjoitti:
Meikä mandoliini lähtee kotoa rannalle ilman paitaa pelkissä sortseissa. Ympäri vuoden käyn kuntosalilla niin mukava naisille esitellä treenattua kroppaa 😎
M34
🤮 Vanha irstas äijä ilman paitaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kulje pelkissä rintaliiveissäkään, joten en myöskään kulje pelkässä bikiniyläosassa. Nehän ovat käytännössä sama asia.
Noup
No ovathan. Molemmat peittävät vain tissit ja pienen kaistaleen selkää. Se ei muuta bikiniä peittävämmäksi, että ne on tehty eri kankaasta kuin rintaliivit.
Viime kesänä kun oli hellepäivä niin kotikaupunkini taajamassa kadulla tuli vastaan kaunis brunette pelkissä bikineissä. Kävelin vastakkaisesta suunnasta ja kohdatessa en oikeen tiennyt minne silmät laittaa. Varmaan taivaalle tuijottelin lopuksi 😅
M35
Vierailija kirjoitti:
kuva ois kiva
Oota hetki. Käyn ottamassa.
t. Pera 65v, 120kg
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä kun oli hellepäivä niin kotikaupunkini taajamassa kadulla tuli vastaan kaunis brunette pelkissä bikineissä. Kävelin vastakkaisesta suunnasta ja kohdatessa en oikeen tiennyt minne silmät laittaa. Varmaan taivaalle tuijottelin lopuksi 😅
M35
Noin siinä tuppaa käymään, kun mies näkee ensimmäisen naisen äitinsä lisäksi. Ihan luonnollista.
En kyllä ilkeä mennä edes rantapolulle noissa kamppeissa, koska olen vanha mies!
Vierailija kirjoitti:
kuva ois kiva
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/04/24/22/27619768-8255143-_Spring_has…
Aika kova! Itse en pystyisi 30 asteen pakkasessa ilman paitaa kulkemaan.