Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero - hyppy tuntemattomaan

Vierailija
22.09.2026 |

Edessäpäin. Ei taida paljon tekemisen puutetta meikäläiselle jäädä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💗 Tsemppiä

Vierailija
2/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Saat syödä ja juoda mitä haluat, voit luukuttaa mielimusiikkiasi rauhassa, saat nukkua miellyttävästi hyvin ja herätä rauhalliseen aamuun, töistä tullessasi koti on edelleen siisti, voit käydä työkaverien kanssa pubissa joutumatta tilittämään kenellekään, ja kotiin palatessasi siellä on edelleen siistiä ja rauhallista.

Vierailija
4/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hyppy tuntemattomaan taitaa olla yksi suuri syy, miksi monet jää huonoihin suhteisiin. Kyllä elämä kantaa, kun vaan kulkee eteenpäin. Rohkeutta vaan!

Vierailija
5/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti! Saat syödä ja juoda mitä haluat, voit luukuttaa mielimusiikkiasi rauhassa, saat nukkua miellyttävästi hyvin ja herätä rauhalliseen aamuun, töistä tullessasi koti on edelleen siisti, voit käydä työkaverien kanssa pubissa joutumatta tilittämään kenellekään, ja kotiin palatessasi siellä on edelleen siistiä ja rauhallista.

Ohoh, no kuulostaapas hyvältä, saas nähdä käykö noin, toivottavasti parempaa tiedossa, pitää järjestellä ja sitä kyllä riittää, ehkä joskus aurinko paistaa risukasaan.

Vierailija
6/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut teininä viimeksi sinkkuna ja nyt muutaman vuoden, on tämä vaan mukavaa kun saa olla omissa oloissa. Suosittelen lämpimästi niille jotka harkitsevat eroa.

Vierailija
7/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jätä jo se äm mä hyvä mies.

Vierailija
8/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä loputonta yksinäisyyttä, kun miestä ei löydy. Vanhenet yksin, joka päivä muutut rumemmaksi ja vastenmielisemmäksi.

Vierailija
9/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koska päätitte erota? Oliko pitkä suhde? Mistähän hommista ei oo puutetta? Tietty ero vaatii paperityöt ja osituksen lakimiehen kautta jos omaisuutta on paljo. Oliko yhteinen asunto? Se menee jossai vaiheessa puoliksi tulot jos myydään tietty velat lyhennetään eka. Oliko pitkä liitto? 

Itsekin avioeron läpikäyneenä tiedän jo asioista. Talousasiat saatiin sovittua kun ei ollu yhteisiä asuntoja enää eron aikana omistuksessa. Lopulta ero oli helpotus minulle koska olin jo henkistä eroa tehnyt. 

Vierailija
10/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä loputonta yksinäisyyttä, kun miestä ei löydy. Vanhenet yksin, joka päivä muutut rumemmaksi ja vastenmielisemmäksi.

AP:n mies varmaan sitten komistuu kun vanhentuu, eihän järkevää ja fiksua tyyppiä kukaan potkaise ulos.

Vierailija
11/11 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eroaläpikäyvänä totean että naimisiin menon myötä mulle tuli identiteettikriisi. Status ja nimi muuttui. Tuntui oudolta. Nyt joutunut sopeutua elämään taas yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän