Mitä virusturvaa suosittelette android-puhelimeen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tarvita.
Onko sinulla tuolle jotain perusteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tarvita.
Kuule. Sinulla on todistustaakka. Virukset linux-pohjaisissa alustoissa ovat aina olleet olematon uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tarvita.
Kuule. Sinulla on todistustaakka. Virukset linux-pohjaisissa alustoissa ovat aina olleet olematon uhka.
En minä mitään lähde todistamaan. Olen tällainen tumpelo vanhus näiden kanssa. Mutta Mitenkäs ihmiset sitten saavat puhelimiinsa viruksia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Elisa turva.
Onko siitä ollut haittaa/hyötyä? Onko raskas?
linuxissa (tai androidissa) ei voi olla ongelmia. T: linux nörtti. Yksikään kunnon linux nörtti ei koskaan hanki mitään suojaa, joka antaisi ymmärtää että linux ei ole täydellinen.
Miksi niitä turvia myydään ja ostetaan, jos ne ovat turhia?
DNA turvapaketti joka antaa suojan tietokoneelle ja kännykälle. F-secure joka on paras.
Vierailija kirjoitti:
DNA turvapaketti joka antaa suojan tietokoneelle ja kännykälle. F-secure joka on paras.
Olen kuullut tuosta valituksia, että estää esim. Googlen käytön ja on raskas. Olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tuosta valituksia, että estää esim. Googlen käytön ja on raskas. Olenko väärässä?
Olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Googlehan vakoilee käyttäjiään.
Mulla on Eset Internet Security, maksaa kympin vuodessa.
Paras tietoturva on oma ymmärrys siitä mitä linkkejä klikkailee ja mitä ohjelmia asentaa laitteeseensa. Hinta 0€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tarvita.
En minä mitään lähde todistamaan. Olen tällainen tumpelo vanhus näiden kanssa. Mutta Mitenkäs ihmiset sitten saavat puhelimiinsa viruksia?
Samaa mietin, eli miten niitä viruksia saadaankaan puhelimeen? Avaamalla jotain hämylinkkejä?
Minulla ei ole mitään, van katson aika tarkkaan mitä puhelimella teen ja mitä avaan.
Virusturvia myydään ihan siinä missä mitä muutakin, se näyttää hyvältä ja ehkä siitä tulee turvallisuuden tunne, mutta pärjäät ilmankin normaalilla varovaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Googlehan vakoilee käyttäjiään.
Aika selkeästi se sen tekee, ei edes salaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras tietoturva on oma ymmärrys siitä mitä linkkejä klikkailee ja mitä ohjelmia asentaa laitteeseensa. Hinta 0€.
Täsmälleen näin.
Vierailija kirjoitti:
Paras tietoturva on kyllä se että ei omista linuxia tai android puhelinta.
Kannattaako maksaa yli kuusi euroa/kk?