Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehesi käyttää kauluspaitoja töissä, kuka ne silittää?

Vierailija
09.06.2014 |

oletteko kehittäneet jotain silitystä helpottavia systeemejä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ratkaisu on, että niitä ei silitetä. Osa on sellaista ryppyyntymätöntä kangasta, joka pysyy aika siistinä silittämättäkin.

Minä olen joskus muutaman kerran silittänyt niitä kun en ollut työelämässä, mutta siitäkin on jo aikaa.

Vierailija
2/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni silittää paitansa itse. Miehen äiti on aina tehnyt KAIKEN miehen puolesta, mutta minä en siihen ryhdy. Kun mies pyysi silittämään paitansa, niin kieltäydyin ja tarjouduin vaihtoehtona opettamaan hänelle itse hyvän silitystaktiikan. Yllätyksekseni mieheni ei yhtään nurissut vaan kokeili ja totesi ettei se niin vaikeaa ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa hän itse silittää, mutta jos minä satun olemaan raudan ääressä niin teen sen hänen puolestaan - kuten hän silittää tarvittaessa minun paitojani. Meillä ei ole tässä asiassa mitään periaatekysymystä.

Vierailija
4/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
5/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemensin Iron-Man.

Vierailija
6/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä silitän, koska en halua katsella miestäni ryppyisissä paidoissa. Miestä itseään rypyt eivät haittaisi.

Vierailija
7/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies itse, mutta jos mulla on aikaa niin saatan minäkin silittää. Minä pidän silittämisestä, siihen on vain harvoin aikaa.

Vierailija
8/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään pelkästään itsesiliäviä kauluspaitoja. Saa helposti reissussakin sileiksi. Aikaisemmin kun oli "normaaleja" kauluspaitoja, niin silitin itse. Pesenkin omat vaatteeni, kun vaimolla on tapana pestä pyykkiä liian kuumalla. 

Vierailija
9/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku niitä monta kertaa?! 

Vierailija
10/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies silittää omat paitansa, minä kaiken muun. Meillä on sellainen "hihapalkki", mun lapsuudenkodista, mestarisilittäjä-äidiltäni peritty :)

Vierailija
11/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittää itse Ja on niin helvetin tarkka niiden sileydestä, että ei kelpais mun silittäminen. hyvä näin, mäkin silitän omat vaatteeni

Vierailija
12/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth II

Vierailija
13/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttäisi tollaisia paitoja niin silittäisi itse

Vierailija
14/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:27"]

Joo, ratkaisu on, että niitä ei silitetä. Osa on sellaista ryppyyntymätöntä kangasta, joka pysyy aika siistinä silittämättäkin.

Minä olen joskus muutaman kerran silittänyt niitä kun en ollut työelämässä, mutta siitäkin on jo aikaa.

[/quote] Sama juttu, en silitä kun joskus harvoin, en välttämättä edes kerran vuodessa miehen paitoja. Ja jos silitän, silitän vain hyvälaatuisia paitoja, en mitään kympin lötkyröitä.

Vierailija
15/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on silittäminen?! Muinaisjäänne miltäköhän vuosikymmeneltä!

Vierailija
16/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Silitän kaikki pyykit joten toki kauluspaidatkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi