jos miehesi käyttää kauluspaitoja töissä, kuka ne silittää?
oletteko kehittäneet jotain silitystä helpottavia systeemejä?
Kommentit (16)
Mieheni silittää paitansa itse. Miehen äiti on aina tehnyt KAIKEN miehen puolesta, mutta minä en siihen ryhdy. Kun mies pyysi silittämään paitansa, niin kieltäydyin ja tarjouduin vaihtoehtona opettamaan hänelle itse hyvän silitystaktiikan. Yllätyksekseni mieheni ei yhtään nurissut vaan kokeili ja totesi ettei se niin vaikeaa ollutkaan.
Pääasiassa hän itse silittää, mutta jos minä satun olemaan raudan ääressä niin teen sen hänen puolestaan - kuten hän silittää tarvittaessa minun paitojani. Meillä ei ole tässä asiassa mitään periaatekysymystä.
Minä silitän, koska en halua katsella miestäni ryppyisissä paidoissa. Miestä itseään rypyt eivät haittaisi.
Yleensä mies itse, mutta jos mulla on aikaa niin saatan minäkin silittää. Minä pidän silittämisestä, siihen on vain harvoin aikaa.
Ostan nykyään pelkästään itsesiliäviä kauluspaitoja. Saa helposti reissussakin sileiksi. Aikaisemmin kun oli "normaaleja" kauluspaitoja, niin silitin itse. Pesenkin omat vaatteeni, kun vaimolla on tapana pestä pyykkiä liian kuumalla.
Käyttääkö joku niitä monta kertaa?!
Mies silittää omat paitansa, minä kaiken muun. Meillä on sellainen "hihapalkki", mun lapsuudenkodista, mestarisilittäjä-äidiltäni peritty :)
Silittää itse Ja on niin helvetin tarkka niiden sileydestä, että ei kelpais mun silittäminen. hyvä näin, mäkin silitän omat vaatteeni
jos käyttäisi tollaisia paitoja niin silittäisi itse
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:27"]
Joo, ratkaisu on, että niitä ei silitetä. Osa on sellaista ryppyyntymätöntä kangasta, joka pysyy aika siistinä silittämättäkin.
Minä olen joskus muutaman kerran silittänyt niitä kun en ollut työelämässä, mutta siitäkin on jo aikaa.
[/quote] Sama juttu, en silitä kun joskus harvoin, en välttämättä edes kerran vuodessa miehen paitoja. Ja jos silitän, silitän vain hyvälaatuisia paitoja, en mitään kympin lötkyröitä.
Mitä on silittäminen?! Muinaisjäänne miltäköhän vuosikymmeneltä!
Minä. Silitän kaikki pyykit joten toki kauluspaidatkin...
Joo, ratkaisu on, että niitä ei silitetä. Osa on sellaista ryppyyntymätöntä kangasta, joka pysyy aika siistinä silittämättäkin.
Minä olen joskus muutaman kerran silittänyt niitä kun en ollut työelämässä, mutta siitäkin on jo aikaa.