Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Original Dooky ja Färg & Form kuomunverhot

jenksu
11.02.2014 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit ajatukseni tälläkin postauksella :) Tätä itsekin testailin liikkeessä Dookyllä, että onpa kopan kaari paksu, eikä välttämättä muut mahdu siihen.. Olen myös ihastellut Färg&Formin suojia, mutta onpa hyvä tietää, että Sen renkulat ei siihen mahdu.

Vierailija
2/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suosittelen ehdottomasti Dookya, joka on tosiaan muutenkin fiksumpi käytössä. Itse en ainakaan saanut väännettyä F&F:n renkuloita niin että olisi mahtunut Smilen kahvan ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2008 heitettiin vaunujen päälle harso ja kiinnitettiin pyykkipojilla. Vuonna 2010 oli sentään jo kuviollisia harsoja, mutta näissä on kyllä pitkälle viety tuotekehittely! :D Hienoja!
-a-

Vierailija
4/7 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne Dookyn rinkulat irrottaa ja laittaa tohon F&F:n verhoon jos joskus haluatte sitäkin käyttää vaunun kanssa? Meillä on ollut nyt syksyn ja talven käytössä Dookyn fleece-verho, ja oon ollut siihen tosi tyytyväinen. Kovilla pakkasilla olen vielä laittanut viltin vaunujen suojaksi, kun vauva on nukkunut ulkona.

Vierailija
5/7 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmattaja?
Olen onnellinen nykypäivään, sillä inhoan juuri noita pyykkipoikaviritelmiä ylikaiken. :)

Vierailija
6/7 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tuo renkulan vaihdos, luulen, että onnistuu. Pitääpä testata. Ja jos olisi oikein hyvä kotiäiti ompelisi F&F:n verhoon tarranauhan niin verhoa olisi fiksumpi käyttää.

Dooky on tosiaan siitä fiksu merkki, että ovat kehittäneet talvivauvoille oman talviverhon kuomuverhosta.

Vierailija
7/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen itsekin miksi mulla on tommonen nimi tuossa edes vaihtoehtona :D Joo, kyllä nämä nykyversiot on tyylikkäämpiä, mut oisin silti saattanut itse pihistellä ja valita "perinteisen" mallin vaikka näitä olisi ollut tarjolla.

-a-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän