Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäskö ultrassa näkyä jo jotain n. rv 4....?

21.07.2006 |

Tämä raskauden alku on ollut vähän sekavaa ja huolestuttaa... Viimeisimmät menkat alkoi 5.5 ja kestivät melkein 2 vk. Kun seuraavia ei alkanut kuulua, niin testasin 15.6 jolloin tuli nega. Sitten testasin vielä 30.6 kun ei menkkoja kuulunut ja tuli selvä plussa. Käytiin toissa viikolla alkuraskauden ultrassa jossa ei näkynyt mitään...kohtu oli kuulema kylläkin vähän kasvanut. Terkka epäili että raskaus on vasta niin alussa koska positiivisestä raskaustestistä oli vasta niin vähän aikaan... Oisko sikiön pitänyt jo näkyä? Mennään elokuussa uudestaan ultraan. Jotenkin on vaan inhottava tunne että kaikki ei oo niin kuin pitäis....=(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattui just olemaan äitipoliaika, kun raskausviikot oli 4+. Ultrattiin ja sen verran näkyi, että raskaus on kohdunsisäinen, mutta se oli tosiaan ainoa informaatio, minkä sieltä sai. Seuraava ultra laitettiin kahden viikon päähän ja silloin näkyi jo sikiö ja syke.

Toivottavasti raskautesi etenee nyt normaalisti ja saisitte oman nyytin syliin!

neronja rv 34+0

Vierailija
2/6 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasin yksityiseltä alkuraskauden ultraa, ja minulle sanottiin, että ennen 8-9 viikkoa ei kannata tulla, jotta syke näkyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että tämä viesti sattui vielä olemaan ylhäällä täällä joten ajattelin kirjotella kuulumisia... Kyllähän siellä vauveli oli. Nyt menossa rv 16+3. Eli silloin ollut jo jotain rv7. Lääkäri ihmetteli suuresti miten terveydenhoitaja ei ollut nähnyt silloin mitään. Niin ihmettelen minäkin. Eikö osannut asiaansa vai oliko huolimaton...? Mutta onneksi nyt kaikki hyvin.=)

helmimami

Vierailija
4/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi ensin että ei ultrallakaan näin aikaisin voi varmasti nähdä onko sikiötä, tai onko se kohdussa vai ulkopuolella. Mutta sitten tutkiessa kumminkin: ' täällähän näkyy syke! ' Ja lisäsi että ' ompas mulle sattunut tänään hyvä kone...'

Olen käynyt aika monessa ultrassa, tämä oli kyllä ainut kerta kun noin aikasin mitään selvää saatiin. Mutta näköjään mahdollista!

Vierailija
5/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse kävin ultrassa rv 6 ja ainut mitä sillon näky oli ruskuaispussi, ja sen verran pystyi lääkäri sanomaan että kohdunsisäinen on. Siinä kaikki. Jälkikäteen on kyllä viikot täsmänny joten tuollon todellinen oli " jo rv 6"

HANNELE - nyt rv 14+3

Vierailija
6/6 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ultrassa viikolla 7 ja silloin näkyi kanssa vain ruskuaispussi ja että kohtu oli turvonnut, mutta ei muuta. Ei saatu varmuutta, oliko tuulimuna vai ei, koska sydänääniä ei kuulunut.

Nyt kumminkin ultrassa käyty ja kaikki kunnossa.

Ja viikot täsmäsi jo tuolloin, nyt niitä 14 + 5.