Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukisitte ystävää, joka jää kiinni vain seksiä haluaviin miehiin?

Vierailija
18.06.2021 |

Siinäpä se kysymys. Hänellä on tavoitteena parisuhde kuitenkin.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu sarjaan Pidä huoli omista asioistasi. Ystäväsi miesvalinnat ovat hänen oma asiansa ja jos hän kovasti parisuhdetta haluaa, niin eiköhän sekin sieltä tarjonnasta aikanaan löydy.

Vierailija
2/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaveria pitäisi tukea tuossa tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin hänen kanssaan yleisellä tasolla rajoista, deal breakereista ja siitä kuinka tärkeää on asettaa oma hyvinvointinsa edelle.

Usein tällaisiin tilanteisiin toistuvasti päätyvät naiset ihastuvat voimakkaasti ensivaikutelmaan ja mielikuvaan. Tällöin toinen osapuoli voi käyttäytyä pitkäänkin todella törkeästi ennenkuin ihastunut tajuaa päästää irti mielikuvastaan ja näkee tilanteen sellaisena kuin se todellisuudessa on.

Siksi saattaa olla helpompaa puida asioita ikään kuin ulkopuolisen perspektiivistä, ennenmmin kuin jauhaa vain henkilökohtaisesta näkemyksestä.

Vierailija
4/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kumppanin ei tulisi haluta seksiä? Mitä täällä oikeesti tapahtuu?

Vierailija
5/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue ystävääsi antamalla hänen puhelinnumero mulle.

Vierailija
6/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Kama sutraa sen kanssa. Saa ideoita nauttia elämästään :)

Vierailija
7/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun ongelma. Mulla on samanlainen ystävä, joka vajoaa aina näihin miehiin, mutta ei tajua itse hakevansa juuri "tuollaisia" miehiä. Sitten itkee aina, kun mies osoittautuu kusipääksi, parisuhteessa olevaksi, muuten mielenvikaiseksi tai ghostaa tän ystävän. Muille merkit on olleet alusta asti selvät.

Unohda!

Vierailija
8/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia naisille kelpaa vain ne seksiä haluavat, mutta parisuhdetta haluavat ei kelpaa?

Vierailija
9/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä saa enemmän seksiä kuin ap?

Vierailija
10/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuuluu sarjaan Pidä huoli omista asioistasi. Ystäväsi miesvalinnat ovat hänen oma asiansa ja jos hän kovasti parisuhdetta haluaa, niin eiköhän sekin sieltä tarjonnasta aikanaan löydy.

Kysyy neuvoja ja mielipidettä tilanteista, mutta koetan vältellä vastaamista. 

Vierailija
11/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ystävältäsi, miten hän löytää seksiä haluavia miehiä, ja kerro sitten tänne!

Nimim. Aviomieheni on lopettanut seksin

Vierailija
12/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen nainen, jolta halutaan vain seksiä ja asia surettaa. Olen demiseksuaali, enkä ole ollut ihastunut pitkään aikaan, varmaan osittain johtuen pettymyksistäni. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä. Kuvittelen varmaan monet miehet pahemmiksi kuin he ovatkaan, mutta en haluaisi taas pettyä.

Vierailija
13/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen kumppanin ei tulisi haluta seksiä? Mitä täällä oikeesti tapahtuu?

Sulla jäi huomaamatta pieni sana "vain" otsikosta. Onhan se nyt eri asia, haluaako pelkkää seksiä, vai haluaako esimerkiksi paljon seksiä suhteessa. Kumpikin on ihan ok, mutta hankalaa, jos henkilöt ovat tässä eri linjoilla.

Vierailija
14/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen toivoo ystävälleen onnellista tasapainoista elämää. Kuitenkin se parin löytäminen on jokaisen oma ongelma. Ehkä ystävälle voisi antaa täällä luettavaksi muutamat i n c e l i e n naisvihaketjut niin ystäväkin herää siihen mitä paskaläjiä tapailee.

Vierailija
15/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä saa enemmän seksiä kuin ap?

Tämä minullekkin tuli mieleen. Ap on kade kun ystävä elää sellaista elämää mitä ap tahtoisi eläää. Nyt kateus naamioidaan välittämisen taakse, niin tyypillistä.

Vierailija
16/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun ongelma. Mulla on samanlainen ystävä, joka vajoaa aina näihin miehiin, mutta ei tajua itse hakevansa juuri "tuollaisia" miehiä. Sitten itkee aina, kun mies osoittautuu kusipääksi, parisuhteessa olevaksi, muuten mielenvikaiseksi tai ghostaa tän ystävän. Muille merkit on olleet alusta asti selvät.

Unohda!

Mitä ne merkit sitten ovat?

Vierailija
17/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen, jolta halutaan vain seksiä ja asia surettaa. Olen demiseksuaali, enkä ole ollut ihastunut pitkään aikaan, varmaan osittain johtuen pettymyksistäni. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä. Kuvittelen varmaan monet miehet pahemmiksi kuin he ovatkaan, mutta en haluaisi taas pettyä.

Mulla on ollut välillä ilkeä ja alistava isä, varmaan terveen parisuhteen malli puuttuu.

Vierailija
18/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia naisille kelpaa vain ne seksiä haluavat, mutta parisuhdetta haluavat ei kelpaa?

Kun ne parisuhdetta kaipaavat tuntuu pääasiassa viettävän aikansa ulisemassa avllä niin eihän naiset näitä passiivisagressiivisia luusereita ja autisteja missään tapaa.

Vierailija
19/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tuollaista säätöä, mutta se johtui siitä, että en oikeasti ollut valmis sitoutumaan ja perustamaan perhettä, vaan kaipasin tiedostamattani draamaa. 

Vierailija
20/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies neuvoi, että jos huomaa olevansa sellaisessa tilanteessa, että on ihastunut ja mies vain seksin perässä, niin pitää lopettaa seksi ja ensi kerralla, kun mies soittaa, niin ehdottaa treffejä jossain kodin ulkopuolella. Ja aina tapailla vain sillä lailla. Muutaman viikon päästä se mies joko on kiinnostunut, ja tulee oikea suhde, tai sitten ei yhtään kiinnostunut, jolloin homma loppuu, olisi loppunut joka tapauksessa.

Minusta tämä on oikein hyvä ohjem