Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukisitte ystävää, joka jää kiinni vain seksiä haluaviin miehiin?

Vierailija
18.06.2021 |

Siinäpä se kysymys. Hänellä on tavoitteena parisuhde kuitenkin.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on huono sitouttamiskeino. Jos tapaa uuden ihastuksen jonka kanssa haluaa heti punkkaan, pitää kysyä itseltään yksi kysymys. Menisitkö sänkyyn, vaikka tietäisit varmasti ettei tästä tule parisuhdetta? Jos vastaat "en", älä mene.

Vierailija
82/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan järjestää sokkotreffit jonkun kivan sinkkumiehen kanssa, josta tietää, että on hakemassa parisuhdetta?

Tätä minäkin ihmettelen, miksi naiset eivät suosi sokkotreffejä. Kun yleisesti vakuutellaan, että miehen ulkonäkö ei ole määräävä tekijä, niin tämä olisi hyvä ratkaisu.

Kyllä on paljon meitäkin, jotka voimme ihan reilusti sanoa että ulkonäöllä on suuri merkitys. Inhottaa ajatuskin joistain sokkotreffeistä, eteeni heitettäsiin kuitenkin joku TÄYSIN miestyypistäni poikkeava, todennäköisesti jopa luotaantyöntävä heppu. No thanks.

Sama homma. En tiedä mistä tämä "naiset ei muka välitä ulkonäöstä" jankkaus tulee. Minä en tunne yhtäkään naista joka olisi tuota mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on huono sitouttamiskeino. Jos tapaa uuden ihastuksen jonka kanssa haluaa heti punkkaan, pitää kysyä itseltään yksi kysymys. Menisitkö sänkyyn, vaikka tietäisit varmasti ettei tästä tule parisuhdetta? Jos vastaat "en", älä mene.

Itse en halua yhden illan juttuja vaan olen sataprosenttisesti parisuhdehakuinen. Minulle seksi ei ole "sitouttamiskeino", vaan tapa osoittaa tunteita toista ihmistä kohtaan. En mene sänkyyn jos en ole vähintäänkin ihastunut. Kyllä se sattuu, jos toiselle se on ollut vain jotain tunteetonta tarpeidentyydytystä eikä sitten halua kanssani jatkaa. Toki hänellä on oikeus sellainen päätös tehdä.

Kaikille suosittelisin ennen seksiä ottamaan hyvin selvää, mitä se toinen hakee ja kuinka ylipäänsä seksiin suhtautuu, jotta molemmat varmasti ovat samalla sivulla. Kannattaa nimenomaan antaa toisen ensin kertoa, ettei hän vaan sano sitä mitä tietää sinun haluavan kuulla. Veikkaan että ap:n ystäväkään ei ole tarpeeksi hyvin ottanut noiden miesten ajatuksista selvää.

Vierailija
84/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille iso dildo.