Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukisitte ystävää, joka jää kiinni vain seksiä haluaviin miehiin?

Vierailija
18.06.2021 |

Siinäpä se kysymys. Hänellä on tavoitteena parisuhde kuitenkin.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu seksi. Mies luo läheisyyttä seksin kautta, nainen puhumalla. Jos ei kiinnosta seksi niin pysyy sinkkuna.

Vierailija
22/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä saa enemmän seksiä kuin ap?

Tämä minullekkin tuli mieleen. Ap on kade kun ystävä elää sellaista elämää mitä ap tahtoisi eläää. Nyt kateus naamioidaan välittämisen taakse, niin tyypillistä.[/quote

Vai kade siitä, että ystävä pettyy kerta toisensa jälkeen, kun haluaisi parisuhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen, jolta halutaan vain seksiä ja asia surettaa. Olen demiseksuaali, enkä ole ollut ihastunut pitkään aikaan, varmaan osittain johtuen pettymyksistäni. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä. Kuvittelen varmaan monet miehet pahemmiksi kuin he ovatkaan, mutta en haluaisi taas pettyä.

Ystävässäni on ihanin piirre se, että hän ajattelee aina muista hyvää ja on positiivinen kaikesta kokemastaan huolimatta.

Vierailija
24/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen kumppanin ei tulisi haluta seksiä? Mitä täällä oikeesti tapahtuu?

Sulla jäi huomaamatta pieni sana "vain" otsikosta. Onhan se nyt eri asia, haluaako pelkkää seksiä, vai haluaako esimerkiksi paljon seksiä suhteessa. Kumpikin on ihan ok, mutta hankalaa, jos henkilöt ovat tässä eri linjoilla.

Eihän sitä tiedä haluaako jotakin muutakin ennen kun toiseen tutustuu. En tahdo ainakaan kumppania joka ei halua seksiä.

Vierailija
25/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minullekkin tuli mieleen. Ap on kade kun ystävä elää sellaista elämää mitä ap tahtoisi eläää. Nyt kateus naamioidaan välittämisen taakse, niin tyypillistä.[/quote

Vai kade siitä, että ystävä pettyy kerta toisensa jälkeen, kun haluaisi parisuhteen?

Eihän tuossa noin sanottu.

Vierailija
26/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun ongelma. Mulla on samanlainen ystävä, joka vajoaa aina näihin miehiin, mutta ei tajua itse hakevansa juuri "tuollaisia" miehiä. Sitten itkee aina, kun mies osoittautuu kusipääksi, parisuhteessa olevaksi, muuten mielenvikaiseksi tai ghostaa tän ystävän. Muille merkit on olleet alusta asti selvät.

Unohda!

Mitä ne merkit sitten ovat?

Ja unohda mitä? Unohda ystävä? Unohda hänen murheet? Ilmeisesti tässä on takana joku "ystäväporukka", kun kerran monikossa muille merkit on ollut selvillä. Joukko vähän parempia kunnollisia ihmisiä, varmaan perheellisiä, ja sitten tämä yksi säälittävä sinkku?

Ap, miten nyt yleensäkin ystävää tuetaan? Keskusteluilla ja haukkumalla kilpaa noita miehiä. 

Vierailija
27/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuollaisesta tosiaan voi kateellinen olla. Itse olen onnellisessa parisuhteessa ja toivoisin, että ystäväkin löytäisi mukavan miehen kuten toivoo.

Vierailija
28/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies neuvoi, että jos huomaa olevansa sellaisessa tilanteessa, että on ihastunut ja mies vain seksin perässä, niin pitää lopettaa seksi ja ensi kerralla, kun mies soittaa, niin ehdottaa treffejä jossain kodin ulkopuolella. Ja aina tapailla vain sillä lailla. Muutaman viikon päästä se mies joko on kiinnostunut, ja tulee oikea suhde, tai sitten ei yhtään kiinnostunut, jolloin homma loppuu, olisi loppunut joka tapauksessa.

Minusta tämä on oikein hyvä ohjem

Saattaa tosin ajaa tiehensä myös oikeasti kiinnostuneen. Itse olen nainen, en harrasta yhden illan juttuja enkä hae deitti-ilmoituksilla ikinä pelkkää seksiä, mutta jos tapailisin jotain kiinnostavaa ihmistä, joka vaikuttaa siltä, ettei hän ole yhtään kiinnostunut seksistä tai vaikuttaa jopa välttelevän seksiä, saattaisin tulkita, etteivät seksihalumme kohtaa. Itselleni seksi on tärkeää, ja tuollainen muutaman viikon seksitön museoissa kiertely, retkeily ja kahviloissa istuskelu saattaisi kyllä karkoittaa minutkin. Tulkitsisin tilanteen niin, että toinen ei ole kauhean kiinnostunut minusta ainakaan seksuaalisesti.

Vierailija
29/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun ongelma. Mulla on samanlainen ystävä, joka vajoaa aina näihin miehiin, mutta ei tajua itse hakevansa juuri "tuollaisia" miehiä. Sitten itkee aina, kun mies osoittautuu kusipääksi, parisuhteessa olevaksi, muuten mielenvikaiseksi tai ghostaa tän ystävän. Muille merkit on olleet alusta asti selvät.

Unohda!

Ja unohda mitä? Unohda ystävä? Unohda hänen murheet? Ilmeisesti tässä on takana joku "ystäväporukka", kun kerran monikossa muille merkit on ollut selvillä. Joukko vähän parempia kunnollisia ihmisiä, varmaan perheellisiä, ja sitten tämä yksi säälittävä sinkku?

Ap, miten nyt yleensäkin ystävää tuetaan? Keskusteluilla ja haukkumalla kilpaa noita miehiä. 

Olen tuo, joka kysyi, mitä ne merkit ovat, ja en ole ap. Kiinnostaa vaan tietää ihan muuten vain. Kertoisiko joku, mistä merkeistä tunnistaa, että toinen haluaa vain seksiä?

Vierailija
30/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuollaisesta tosiaan voi kateellinen olla. Itse olen onnellisessa parisuhteessa ja toivoisin, että ystäväkin löytäisi mukavan miehen kuten toivoo.

Siltikin on kade, eipä siinä sen kummallisempaa tai mitään väärää ole.

Vierailija
31/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda!

Mutta kun hän ei hauku noita miehiä eikä ketään muutakaan, vaan näkee asiat positiivisessa valossa silloinkin, kun omasta mielestäni kannattaisi tehdä johtopäätöksiä. Eli hän on ihastunut mieheen, mutta totta kai se on, että en mahda asialle mitään. Itse hänen pitää tuo tajuta tai kysyä jotain sen suuntaista, että voi sanoa rehellisen mielipiteen. Nämä miehet ovat kuitenkin ihan mukavia ja fiksuja periaattessa, kai. En ole tavannut.

Vierailija
32/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen kumppanin ei tulisi haluta seksiä? Mitä täällä oikeesti tapahtuu?

Sulla jäi huomaamatta pieni sana "vain" otsikosta. Onhan se nyt eri asia, haluaako pelkkää seksiä, vai haluaako esimerkiksi paljon seksiä suhteessa. Kumpikin on ihan ok, mutta hankalaa, jos henkilöt ovat tässä eri linjoilla.

Eihän sitä tiedä haluaako jotakin muutakin ennen kun toiseen tutustuu. En tahdo ainakaan kumppania joka ei halua seksiä.

Olen ihan samaa mieltä itsekin. Mutta ärsyttää vaan, kun aina näissä ketjuissa, joissa joku kirjoittaa siitä, että henkilö X haluaa vain seksiä, tulee ketjuun joku viisastelemaan, että mitä pahaa seksissä on, seksitön suhdeko pitäisikö haluta.. Itse kyllä ymmärrän, että hyvin seksuaalistakin ja korkean libidon omaavaa ihmistä voi ärsyttää ja surettaa, kun ei löydä kumppania, jos kaikki tavatut ihmiset ovatkin halunneet vain yhden illan jutun. Niitä muitakin vaihtoehtoja kuitenkin on olemassa kuin pelkkä panosuhde/yhdenillanjuttu tai seksitön suhde.

Vierailija
33/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltikin on kade, eipä siinä sen kummallisempaa tai mitään väärää ole.

No mistä sitten olen kateellinen? Ei se dumpatuksi tuleminen niin kivaa ole.

Vierailija
34/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "ystäväni" antoi neuvoksi katsella rumempia miehiä, kun en itsekään mikään filmitähti ole. Että sellaiset neuvot sieltä.

Vierailija
35/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulu sinulle pätkääkään. Oppiipahan ainakin paljon seksistä.

Vierailija
36/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle "ystäväni" antoi neuvoksi katsella rumempia miehiä, kun en itsekään mikään filmitähti ole. Että sellaiset neuvot sieltä.

Hyvä ja toimiva neuvo. Jos aina kiinnostuu vain itseään parempitasoisemmista niin tietty mies kohtelee vain panona. Miks mies sitoutuisi itseään huonompaan?

Vierailija
37/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda!

Olen tuo, joka kysyi, mitä ne merkit ovat, ja en ole ap. Kiinnostaa vaan tietää ihan muuten vain. Kertoisiko joku, mistä merkeistä tunnistaa, että toinen haluaa vain seksiä?

Ei sitä varmuudella voi tunnistaa, mutta ainakin silloin, jos suhde on vain sellaista, että mies kutsuu luokseen ja lähettää menemään seksin jälkeen. Välissä on pitkiä taukoja, ei vastaa viesteihinkään, mutta kun haluaa seksiä, alkaa tulla romanttisia viestejä. Ei halua tavata ystäviä, perhettä, vaan se seurustelu on sitä, että harrastetaan seksiä.

Vierailija
38/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies neuvoi, että jos huomaa olevansa sellaisessa tilanteessa, että on ihastunut ja mies vain seksin perässä, niin pitää lopettaa seksi ja ensi kerralla, kun mies soittaa, niin ehdottaa treffejä jossain kodin ulkopuolella. Ja aina tapailla vain sillä lailla. Muutaman viikon päästä se mies joko on kiinnostunut, ja tulee oikea suhde, tai sitten ei yhtään kiinnostunut, jolloin homma loppuu, olisi loppunut joka tapauksessa.

Minusta tämä on oikein hyvä ohjem

Täyspäinen ihminen ymmärtää seurustella aluksi tutustumisvaiheessa ihan ilman seksiä. Karsii edes hieman pelkkiä seksinvonkaajia.

Vierailija
39/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja toimiva neuvo. Jos aina kiinnostuu vain itseään parempitasoisemmista niin tietty mies kohtelee vain panona. Miks mies sitoutuisi itseään huonompaan?

Pitäisi sitten myös neuvoa, miten pystyy kiinnostumaan ihmisistä, joista ei ole kiinnostunut. Miten pystyy haluamaan epähaluttavaa ihmistä?

Minulle ei ole käynyt niin, että aina toinen haluaisi vain seksiä, mutta yhden epäonnistuneen rakastumisen jälkeen ollessani henkisesti tosi maassa, valitin (vähän liioitellen) etten löydä "koskaan" ketään. Yksi ystävä kommentoi tähän jotain, että ehkä ongelma on se, että kiinnostun vääränlaisista. Vähän typerä kommentti yhden epäonnistuneen jutun jälkeen - kaikillehan sellaisia elämässä tulee. Mutta se jäi epäselväksi, mitä hän ajatteli, että olisin voinut tehdä - kenties jotenkin vain päättää alkaa kiinnostua erilaisista kuin aiemmin. Mutta ainekin itselleni on täysin epäselvää, miten voi vaan päättää, kenestä kiinnostuu, ja miten voi tahdonvoimalla vaikka rakastua sellaiseen, johon ei muuten rakastuisi.

Vierailija
40/84 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tuossa neuvossa on totuutta ja siksi lopetin deittailun. Jos ainoa mahdollisuuteni on suhde johonkin epämiellyttävään mieheen, olen mieluummin ilman.