Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin salaisuus jonka mieheltänne salaatte!?!?!

Vierailija
22.08.2006 |

ei kiitos moraalisaarnoja!!!!!!!

minä salaan sen että olen saanut perinnön sukulaiseltani, vaikka mies juuri miettii mistä rahat omakotitaloon, en halua mieheni kanssa enään mitään yhteistä koska ero on lähellä, mies vaan lentelee vaaleanpunaisissa pilvissä onnellisena, koska luulee kaiken olevan vallan mainiosti...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen oikeasti mieheni kanssa vain taloudellisista syistä. On kyllä muitakin salaisuuksia, mutta ne on sitten jo vanhoja juttuja.

Vierailija
22/60 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei halua varsinkaan tietää mun....Onneks;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä silti ole merkitystä meidän elämäämme, enkä koskaan ole miestäni pettänyt!

Vierailija
24/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain asioita esitän paremmin päin, kuten sängyssä innokasta vaikka yleensä ei hommat kiinnosta yhtään.

Vierailija
25/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että käytän dildoa monta kertaa viikossa yksikseni, vaikka olen sanonut miehelleni, etten ole sitä " alkuviehätyksen" jälkeen käyttänyt.

Painoni olen salannut mieheltäni aina... :(

Vierailija
26/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se nyt uloskinpäin onko liikakiloja vai ei ja mitä sillä painolla on muuten merkitystä jos on kerran tyytyväinen kroppaansa?!

Ei ymmärrä, ei:/

Vierailija
27/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäni, mies ei tiedä vieläkään että olen oikeasti 41 (näytän nuoremmalta kuin olen), miehelle olen uskotellut olevani 30, mies on 27. asumme vielä eri kaupungeissa, kihloissa ollaan ja ensi kesänä häät..vähän hirvittää kun siinähän se paljastuu, täytyy varmaan jotenkin kertoa ennen häävalmisteluita

Vierailija
28/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä seksistä hänen kanssaan, mutta en saa vaikka päälläni seisoisin.

Vierailija
29/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei missään tapauskessa hyväksyisi jos tietäs kuinka monta niitä on loppujenlopuksi ollut. Hän oli kokematon eikä hyväksy irtosuhteita, inhoo kaikkee sellasta.

Vierailija
30/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin tarkka ei juo edes huomisen päivän päiväyksellä olevaa maitoa.

Vierailija
31/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakstella oikeasti, suostun vain velvollisuudesta

Vierailija
32/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(meitähän on jo monta..)

Mies ei ole kyllä koskaan kysynyt edes sinne päinkään, että monenkohan miehen kanssa olen ennen häntä ollut, mutta en koskaan sitä lukumäärää kyllä hänelle paljastaisi. Kaunistelisin ja rankasti. Mennyt on mennyttä mutta voisi järkyttää miestä ja pahasti..=(

Vierailija
33/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sitten varmaankin avioehto tai perinnön antaja on suojannut osuuteesi testamentissaan? Muutenhan perintösi lasketaan omaisuuden jaossa yhteiseksi omaisuudeksi.

Vierailija
34/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai teillä on avioehto tai perimäsi omaisuuden testamentissa maininta ettei kuulu avio-oikeuden piiriin? Mikäli vastaat kumpaankin ei niin turhaan piilottelet sitä, tulee esille osituksessa.

Vierailija
35/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tuttavapariskunnan naisosapuoli pimitti talouden rahoja jonkin verran, että pääsi kavereittensa kanssa kerran vuodessa etelään. Perheen rahat olivat tuolloin AIKA vähissä. Mahtaako mies olla vieläkään tietoinen asiasta..?

Vierailija
36/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se joitakin kumppaneita tietää muttei todellakaan kaikkia, eikä saa koskaan tietää :)

Vierailija
37/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää minusta kaiken ja minä hänestä, tietenkin!

Vierailija
38/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nyt, kun olen rakastunut toiseen mieheen, joka myös rakastaa minua. Kertomisessa ei olisi mitään järkeä, koska en aio miestäni jättää (rakastan häntä edelleen).

Vierailija
39/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että miestä nyt niin hirveästi edes kiinnostaa jotkut entiset seksikumppanit????

Vierailija
40/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkoinen lörppö, mutta mieheni taas varmasti salaa asioita minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi