Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin salaisuus jonka mieheltänne salaatte!?!?!

Vierailija
22.08.2006 |

ei kiitos moraalisaarnoja!!!!!!!

minä salaan sen että olen saanut perinnön sukulaiseltani, vaikka mies juuri miettii mistä rahat omakotitaloon, en halua mieheni kanssa enään mitään yhteistä koska ero on lähellä, mies vaan lentelee vaaleanpunaisissa pilvissä onnellisena, koska luulee kaiken olevan vallan mainiosti...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut seksiä yhden yhteisen tutun kanssa mutta silloin emme vielä olleet yhdessä. EN kuitenkaan kerro että näin tapahtui koska mies ei siitä tykkäisi....

JA en aina kerro mitä joku tavara/vaate on oikeasti maksanut....

Muuten puhutaan kaikesta!

Vierailija
2/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos eivät anna lainaa, niin kyllähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi viime aikoina en ole kertonut oikeaa painoani (olen lihonut keväästä lähtien 7kg, miehelle väitän lihoneeni vain 4kg...)

Vierailija
4/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis asuntolaina tuossa pankissa. Ja kuten sanoin tuttu pankki. Se mistä merkintä on tullut on hoidettu jo. Ainoastaan siis merkintä jäljellä. bEn vain tahdo miehelle kertoa, sillä hän on todella jämpti raha-asioissa.

Vierailija
5/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten oikeasti tykkää seksistä

Vierailija
6/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei ole luonnollisesti kovin innostunut asiasta. Siksi joskus tulee ostettua pari riepua salaa mieheltä, jotka sitten makaavat tovin kaapissa ennen ekaa käyttökertaa, jolloin voi vain huikata miehen ihmetellessä et " Hei täähän on vanha riepu...!"

Vierailija
7/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun itse myös pystyisi tuohon.

Vierailija:

että olen säästänyt palkoistani vuoden aikana yli 5000e. En tiedä mitä niillä teen, kunhan säästän. Jos mies tietäisi, niin laittais kaikki menemään. Itse ei osaa säästää mitään.

Vierailija
8/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yksi lapsistamme ei ole mieheni siittämä.

Vierailija
9/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin meneillään 2 salasuhdetta. Olen törkeä, tiedän sen:(

Vierailija
10/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun 58:aan ja 59:ään vertaa, niin tää on aika kesyä...

Vierailija
11/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulin järkiini suht nopeasti!

Vierailija
12/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla naimisissa ja testamentissa lukee " avio tai avopuolisolla ei osuutta perintöön

Vierailija
13/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät suhteet perustuu keskusteluun ja ongelmien ratkaisuun yhdessä. jos jatkat samaa tyyliä seuraavassakin suhteessa, niin älä ihmettele, jos se ei kestä.

Vierailija
14/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin. ja salaan yhden illan joka tapahtui ennekuin virallisesti edes seurusteltiin nykyisen kanssa, en vain halua kertoa vaikka siinä sinällää pahaa ole kun tapahtui tosiaan ennen meitä=)

Vierailija
15/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ymmärrä suomea vai mikä on...EI MORAALISAARNOJA!!!!

MENE MUUALLE LEIKKIMÄÄN FILOSOFIA!!!!

Vierailija
16/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Alkukesästä vedin kauheet räkäkännit. Olin yksin kotona ja naukkailin sidukkaa. Ja sitten lähin terassille vetämään nakit. Soitin terassilta entiselle työnantajalle ja haukuin sen. Mekastin ja tein tuttavuutta terassilla istuvien tyyppien kanssa (siis miehii ja naisii). Lopulta olin niin kännissä, että eräs herrasmies joutui raahaamaan mut kotiin. Aamulla oli aivan järkyttävä morkkis kaikesta.

2. Olen ollut aviovuosien aikana tosi ihastunut yhteen mieheen. Mitään ei ole tapahtunut, koska ihastus on ollut yksipuolinen.

3. Vaateostokset kätken välillä, koska mies moralisoi rahankäyttötapojani - aiheesta. En myöskään tunnusta, kuinka paljon pulitan kampaamoissa jmv.

4. Välillä en viitsi tunnustaa, että olen lojunut yökkärissä koko päivän. Petaan sängyn ja siistin paikkoja&itseäni just ennen miehen kotiintuloa. Joskus kärähdän, kun mies tuleekin puoli tuntia aiemmin kuin normaalisti.

Vierailija
17/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi olen öisin Kissanainen - tuo heikkojen ja sorrettujen puolustaja.

Mä en salaa tärkeitä asioita. Kaikesta ei ole kuitenkaan syytä puhua, kuten entisten heilojen määrästä tms. Mies ei ole kysynyt mun lukemia enkä mä sen. Se ei ole relevanttia.

Olennaiset asiat kyllä kerrotaan. Mieheni esim. tietää, että olen ennen seurustelumme alkua maannut yhteisen ystävämme kanssa.

Vierailija
18/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En rakasta miestä enää. Välitän hänestä kyllä suuresti, mutta en jaksa enää yksin yrittää tässä hankalassa elämäntilanteessa. Haluaisin erota.

-Mulla on ollut sivusuhde (ei avioliittoalamäen syy, vaan seuraus).

Nämä ne pahimmat. Lisäksi " salaan" mieheltä kaiken muun omasta elämästäni nykyään, paitsi sen osan mikä suoraan liittyy lapsemme... Miestä kun ei ole vuosiin enää kiinnostanut, ja mä olen lakannut kertomasta. Nyt jos joku kysyisi mieheltäni mitä mä harrastan, tai mikä on mun parhaan ystävän nimi, tai vaikka mun lempiruoka, niin hän ei osaisi vastata.

Vierailija
19/60 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en siis ole kiinnostunut hänestä.

Vierailija
20/60 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuollaisissa asioissa olemme rehellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä