Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin salaisuus jonka mieheltänne salaatte!?!?!

Vierailija
22.08.2006 |

ei kiitos moraalisaarnoja!!!!!!!

minä salaan sen että olen saanut perinnön sukulaiseltani, vaikka mies juuri miettii mistä rahat omakotitaloon, en halua mieheni kanssa enään mitään yhteistä koska ero on lähellä, mies vaan lentelee vaaleanpunaisissa pilvissä onnellisena, koska luulee kaiken olevan vallan mainiosti...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mies ei minusta tietäisi.

Vierailija
42/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani. Nykyiseni kanssa odottamme ensimmäistä yhteistä lasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin seksiä yhden miehen kanssa, ja sain orgasmin yhdynnässä (tällä miehellä oli siis melkoisen iso varustus, ja omalla pienehkö, enkä onnaa saamaan orgasmia ilman sormi/kielipeliä)

Vierailija
44/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun syvästi ja ikinä en aio kertoa.

Vierailija
45/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen säästänyt palkoistani vuoden aikana yli 5000e. En tiedä mitä niillä teen, kunhan säästän. Jos mies tietäisi, niin laittais kaikki menemään. Itse ei osaa säästää mitään.

Vierailija
46/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti vai asian salaaminen, 22?

Vierailija
47/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen saanut perinnön sukulaiseltani

Osituksessa nääs. Jos ette ole naimisissa tai tuo perintösi on puolisolta suojattu niin sitten senkun hehkuttelet mutta jos niin ei ole niin puolet siitä kuuluu miehellesi.

Vierailija
48/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen öisin Kissanainen - tuo heikkojen ja sorrettujen puolustaja.

Vierailija
49/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Juuri ystäväpariskunnan omaisuudenjako riitoja kuuntelemaan joutunut.(Juuri rakennettu talo meni myntiin,kun eivät päässeet sopuu jaosta joten 50% 50% molemmille ja naisen rahallinen omaisuus pantiin jakoon myös... Ei tarvinnut aivoehtoja kuulema...)

Vierailija
50/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: Juuri ystäväpariskunnan omaisuudenjako riitoja kuuntelemaan joutunut.(Juuri rakennettu talo meni myntiin,kun eivät päässeet sopuu jaosta joten 50% 50% molemmille ja naisen rahallinen omaisuus pantiin jakoon myös... Ei tarvinnut aivoehtoja kuulema...)

Vierailija
51/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kiitos moraalisaarnoja!!!!!!!

minä salaan sen että olen saanut perinnön sukulaiseltani, vaikka mies juuri miettii mistä rahat omakotitaloon, en halua mieheni kanssa enään mitään yhteistä koska ero on lähellä, mies vaan lentelee vaaleanpunaisissa pilvissä onnellisena, koska luulee kaiken olevan vallan mainiosti...

Vierailija
52/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä erossa eroava mies antoi naisen pitää koko perinnön, koska ei halunnut " naisen sukulaisten" rahoja. Aika fiksusti kun tässä erossa nainen oli se joka miehen lemppasi.

Vierailija
53/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeutena ainoastaan se, jos testamentissä on asiasta erikseen mainittu (ettei perijän puolisolla ole avio-oikeutta perittävään omaisuuteen) - mutta tämä pitää siis erikseen mainita

Vierailija
54/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä teen hankintoja, joita en ihan kokonaan miehelle viitis kertoa. Hintaa siis. Ilmestyy vaan uusi vaate tsm. Mies on kuitenkin hirmu tarkka. Jään aina kiinni! - siis sekään ei pysy salassa. Mikä olisi minun salaisuuksien maailmani....

Vierailija
55/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis veli eksyi minun sänkyyn, mutta mutta... en minäkään väkisin pois työntänyt, vaikka vähän aluksi estelin...

Vierailija
56/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loa. Pitkään salasin menneisyydessä tehdyn abortin mutta siitäkin kerroin kun tulin raskaaksi. Ja mies suhtautui ihanasti.

Vierailija
57/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kai sekin. Paitsi jos miesten pettäminen on vain pelkkää legendaa.

Vierailija
58/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä lainaa on ja ne olen aina hoitanut ajallaan. Omista hölmöilyistä nimi meni ja kohta pitäisi hakea lisää lainaa! Onneksi tuttu pankki, en vaan halua miehen saavan ikinä tietää! Taitaa olla toiveajattelua!

Vierailija
59/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt miestäni, vaan suhteet ovat ajalta ennen liittoamme. Miksi minun pitäisi itselleni yhdentekevistä jutuista ruveta enää tiliä tekemään? Onnellisempi mieheni on kun ei tiedä kaikkia.

Vierailija
60/60 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kertonut paria pussailua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän