Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
Vierailija kirjoitti:
Basshunter, Cascada, Velvet, Milk inc, Nordic stars, DJ's at work, East Clubbers, Aycan, Doruntina, Chorale, Groove Coverage, DJ Encore. Jotain tommosia
Mikä on ollut ollut tyypillinen matematiikan numerosi todistuksissa kouluaikana?
Vierailija kirjoitti:
"Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Basshunter, Cascada, Velvet, Milk inc, Nordic stars, DJ's at work, East Clubbers, Aycan, Doruntina, Chorale, Groove Coverage, DJ Encore. Jotain tommosia
Mikä on ollut ollut tyypillinen matematiikan numerosi todistuksissa kouluaikana?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitä vittuilun aihetta tuo aiempi viesti antoi.
Vierailija kirjoitti:
Se. Tosin kuuntelen sitä vieläkin.
No mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitä vittuilun aihetta tuo aiempi viesti antoi.
Pyydettiin mainitsemaan YKSI suosikki. Joko nyt keksit?
Vierailija kirjoitti:
70 ja 80 luvulla Suomessa oli vain 2 rokkibändiä.Hurriganes ja Hanoi Rocks.
Tässä saa vastata myös ulkomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se. Tosin kuuntelen sitä vieläkin.
No mikä?
Veikkaisin, että tässä tarkoitetaan bändiä nimeltään Se.
25-:Na, kuuntelin Jari Sillanpää tä ja Yölintua, ja Iisalmen Kyllin Rannassa, näin ihan likeltä lavan edestä koko orkesteri Matrikin
oli elossa Simon veli .👀😃🎼🎶
Nirvana, täytin sinä vuonna 15 kun Nevermind ilmestyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin sivuja selasin läpi, en ole vastannut itse kysymykseen. Ihmettele vain alapeukkuja. Jos itse ei pidä jostain artistista tai yhtyeestä, niin haluaa kuitenkin alapeukulla dissata jonkun toisen lempparia??
Miksi? Jotta tuntisit itsesi paremmaksi?
Osaa en itse tiedä, osasta en välitä lainkaan ja osa on superhyviä minunkin mielestäni, mutta ei mulla ole syytä alapeukuttaa ketään. Makuja on monia, eikä se ole minulta pois jos jollain on eri maku.
Lähinnä tätä ketjua selatessa olen ollut positiivisesti yllättynyt, kuinka monella AV-mammalla on/on ollut hyvä maku! Ja hauska, kuinka bändien perusteella tietää suunnilleen iän.
Terkuin se friikki indie/britpop/shoegaze -tyyppi -83.
Ei kyllä välttämättä pysty ikää/syntymävuotta arvaamaan sen perusteella mitä bändejä on kuunnellut tietyssä iässä. Voihan sitä kuunnella bändejä ja artisteja, joita ei ole enää olemassakaan silloin kun on esim. 15-vuotias.
Garbage. esim 90-00-luvun rock ja pop yleisesti.
Matchbox. On suosikki vieläkin.
Led Zeppelin. Vieläkin paras.
Ai niin, nyky"musiikki" on sontaa.