Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Zelenski Ukrainan presidenttinä. yle areena
Vierailija kirjoitti:
Nuori Alan Delon elokuvassa La tulipe noire eli Black tulip eli Musta tulppaani (1964) . Muistan vieläkin hetken, kun kanavasurffailin ja tuo elokuva sattui pyörimään jonain myöhäisillan leffana. Jäin kirjaimellisesti huohottamaan suu auki.
Seuraavana aamuna kun varovasti töissä kahvipöydässä kysäisin, sattuiko kukaan muu katsomaa illalla kyseistä seikkailuelokuvaa, moni osaston vanhempi daami päästi sellaisen tietävän OOOOOOH ALAIN DELON huokauksen. :D Eli tällä tavoin selvisi myös, että kyseinen näyttelijä oli 1960-luvulla ollut todella kuuma julkkismies.
Piti mennä googlaamaan. Oijoi. Pitänee etsiä toi leffa jostain :D
Leo Titanicissa.
Vin Diesel Torrettona.
Edward Norton American history X.
Marlon Brando ja Viettelyksen vaunu.
Samuli Niittymäki ja Sunnuntailounas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 70-luvun lopulla tuli sarja nimeltä "Veljekset" ja siinä kaksi veljestä, tumma ja vaalea. Tuo vaalea vei 17 vuotiaan sydämeni kertaheitolla. Näyttelijä oli Kurt Russel.
No aika on tehnyt tehtävänsä ja hänkin on jo kurttuinen papparainen, enkä minäkään enää ihan 17v :)
Minä olin sen tumman veljeksen lumoissa. Nyt en edes nimeä muista.
Tumma kaveri oli Tim Matheson.
Ai jai, yläasteella tää "Veljekset" oli kuumaa kamaa ja tytöt jakaantuivat ryhmiin sen mukaan, kumpaa veljestä fanittivat. Kurt Russel kävi silloin Suomessa näytillä ja eräs luokkatoveri pääsi häntä Helsinkiin katsomaan. Herran tähden sitä kateuden tuskaa!!!!
Mikael Persson, Gunvald Larssonina.
Vierailija kirjoitti:
Zelenski Ukrainan presidenttinä. yle areena
Oscarin lisäksi Nobelin rauhanpalkinnon arvoinen henkilö.
Teuvo Tulio parissa Vaalan ohjaamassa mykkäfilmissä.
Levan Gelbakhiani ruotsalais-georgialaisessa And Then We Danced -leffassa, mahtava roolisuoritus!
Vierailija kirjoitti:
Levan Gelbakhiani ruotsalais-georgialaisessa And Then We Danced -leffassa, mahtava roolisuoritus!
Samaa mieltä!!
James Norton sota ja rauha sarjassa. Kunnon sellainen koulutyttöihastuminen sattui tämön kanssa 😍
Christian Bale aika monessa leffassa erityisesti Batmanit, Rautakaupunki, Kapteeni Corellin mandoliini, Kesäyön unelma ja Pikku naisia.
Adan Driver ihan kaikissa missä oon hänet nähnyt.
Matt Dillon Drugstore cowboyssa.
James Duval Doom generationissa ja joissan toisessa ysärileffassa, jonka nimi ei nyt muistu mieleen, luullakseni tuolta samalta ohjaajalta.
Marlon Brando: Alaston satama
Mel Gibson: Rakkaus veitsenterällä
Viggo Mortensen: Väkivallan historia
Roger Moore: Veijareita ja pyhimyksiä
Jukka-Pekka Palo: Pako pohjoiseen
Brad Pitt: Pahan oma
Sitten on tietysti Tauno Palo, Idris Elba ja Mikael Persbrandt roolissa kuin roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 70-luvun lopulla tuli sarja nimeltä "Veljekset" ja siinä kaksi veljestä, tumma ja vaalea. Tuo vaalea vei 17 vuotiaan sydämeni kertaheitolla. Näyttelijä oli Kurt Russel.
No aika on tehnyt tehtävänsä ja hänkin on jo kurttuinen papparainen, enkä minäkään enää ihan 17v :)
Minä olin sen tumman veljeksen lumoissa. Nyt en edes nimeä muista.
Tumma kaveri oli Tim Matheson.
Ai jai, yläasteella tää "Veljekset" oli kuumaa kamaa ja tytöt jakaantuivat ryhmiin sen mukaan, kumpaa veljestä fanittivat. Kurt Russel kävi silloin Suomessa näytillä ja eräs luokkatoveri pääsi häntä Helsinkiin katsomaan. Herran tähden sitä kateuden tuskaa!!!!
Muistan tuon Veljekset-fanituksen. Kurt oli niiiin ihana.
Samoin Rikas, rakas, köyhä, varas -sarjan Gregg Henry sai Suomen vierailullaan tähtikohtelun, vaikka nykyään vilahtelee leffoissa ajoittain sivuosissa.
Vierailija kirjoitti:
James Norton sota ja rauha sarjassa. Kunnon sellainen koulutyttöihastuminen sattui tämön kanssa 😍
Oi voi! Kyllä iski wanhan (65) rouvankin sydämeen!
Benicio del Toro, aina namupala missä roolissa tahansa