Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Jasper Pääkkönen Klansmannina hetkautti.
adam driver - paterson
jussi jurkka - morsiusseppele
Esa Pakarinen ilman tekohampaitaan kaikissa Pekka Puupää-rooleissaan. Aaah, kuumottaa...
Charles Bronson Huuliharppukostajassa. Martti Suosalo Pekkana Kivenpyörittäjän kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Marlon Brando: Alaston satama
Mel Gibson: Rakkaus veitsenterällä
Viggo Mortensen: Väkivallan historia
Roger Moore: Veijareita ja pyhimyksiä
Jukka-Pekka Palo: Pako pohjoiseen
Brad Pitt: Pahan omaSitten on tietysti Tauno Palo, Idris Elba ja Mikael Persbrandt roolissa kuin roolissa.
A History of Violencea ei ole käännetty suomeksi eikä levitetty tuolla ehdottamallasi nimellä, eikä nimi myöskään tarkoita "väkivallan historiaa" suomeksi.
Bryan Brown, Viisi mustaa kanaa
Keanu Reeves - ihan sama mikä leffa, herraa olen fanittanut 12 vuotiaasta, nyt olen jo 40v.
Henry Cavill - Witcher, silkkaa kuolausta koko sarja läpi!!
Harrison Ford - Tähtien sodat ja Indiana Jonesit
Anneli Auer, ajankohtaisessa kakkosessa ilman tissiliivejä. Pieni liekkini hehkuu vieläkin...
Oikein säväyttävä Kuoleman-akka. Jotenkin saan tunnekuohun tällaisesta murhaaja-raiskaajasta.
Heath Ledger Ten things I hate about You:ssa.
Emmerdalessa MacKenzie. Se aksentti…
Cillian Murphy, Peaky Blinders, Tommy
John McClane Bruce Willis. McClane eläytyy Williksen roolin ilmiömäisesti....
John Malkovich elokuvassa Valheet ja viettelijät
Gary Oldman Draculana
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer, ajankohtaisessa kakkosessa ilman tissiliivejä. Pieni liekkini hehkuu vieläkin...
Oikein säväyttävä Kuoleman-akka. Jotenkin saan tunnekuohun tällaisesta murhaaja-raiskaajasta.
Mitä se näytteli...syytöntäkö.
Anthony Andrews ja erityisesti Jeremy Irons Menneessä maailmassa. Miguel Nunes Gloriassa. Javier Bardem missä tahansa roolissa.
Speed, ja siinä näyttelevä Keanu vei jalat alta, eli se leffa piti käydä katsomassa useampaan kertaan.
Jälkeen päin olen tajunnut, että olen koko ikäni etsinyt pelastajaa. Ikävä kyllä olen törmännyt vain terminaattoreihin 😀 ei niihin pelastaviin, vaan toisiin.
Vierailija kirjoitti:
A Love Song For Bobby Long (mm. John Travolta ja Scarlett Johansson), siinä oli semmoinen minulle ennen tuntematon näyttelijä kuin Gabriel Macht, ja se oli menoa ensisilmäyksestä. Pitkäaikainen ihastus. Ihastuttavat, ilmeikkäät silmät.
Ah, nuori Gabriel Macht! Youtubesta löytyy lyhyt sarja jossa törmäsin häneen ensi kertaa, vuonna 2000 tehty The Others. Jäi tummine silmineen ikuisiksi ajoiksi mieleen mutta Suits ei valitettavasti miellyttänyt mua yhtään.
Alan Rickman Severus Snapena.