Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Ei nyt jalat alta sentään, mutta tykkäsin.
Johnny Depp-mies joka itki
Alan Rickman-Rasputin ja Robin Hood-elokuvissa
Sean Bean-Boromir Taru Sormusten herrasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.
Eli Ralph Fiennes?
Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.
Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....
Daniel Day-Lewis on yksi parhaista näyttelijöistä. Olen nähnyt hänen elokuviaan paljon enemmän kuin Fiennesin. Silti Day-Lewis ei ole mielestäni ikinä tehnyt niin vaikuttavaa roolisuoritusta kun Ralph Schindlerin listassa.
Pahiksen näytteleminen on aina helpompaa ja kiitollisempaa
Ron Jeremy.
Teki huikean roolisuorituksen elokuvassa likaiset teinit.
Vierailija kirjoitti:
Loiri Turhapurona
En tiedä vitsailetko mutta olihan hän mainio. Ei olisi Uunoja ilman Veskua.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes on kans aika bueno.
Olin kesällä coronassa ja makasin sängyssä. Täällä joku ehdotti että katso aikasi kuluksi Englantilainen potilas. Yleensä tykkään Colin Firthistä mutta nyt en oikeasti edes muista että hän oli tässä leffassa. Toi Ralph Fiennes oli niin seksikäs että muut näyttelijät jäii ihan varjoon.
Robert Taylor sumujen sillassa, kun hän muisteli Warerloon sillalla 1.maailmansodan aikaista rakkaustarinaansa. Hän oli silloin lähdössä 2. maailmansotaan. Kävin jopa itse sillä sillalla sen takia. (tosin elokuvassa silta taisi olla lavaste.)
Vierailija kirjoitti:
Hän todella on. Voisin kuunnella hänen juttujaan tunteja. Ihana että ihmisellä tuollainen intohimo työhönsä ja kaikkeen siihen liittyvään. Muuten vaikuttaa olevan todella syrjään vetäytyvä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Ralph Fiennesin ystävät: katsokaa myös Strange Days -elokuva. Tirisevän kuuma pakkaus Lenny Neron roolissa.
Katsoin nyt. Ei mikään Ralphin lempielokuvani vaikka nykyään vissiin jo kulttiklassikkon maineessa. Se loppukohtauksen suudelmahan äänesteettiin joskus kuumimmaksi leffa suudelmaksi ikinä. Ja oli kyllä kuuma kun Lenny vihdoin ja viimein kiskoi Angelina Bassettin sieltä autosta ja tajusi ketä rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä coronassa ja makasin sängyssä. Täällä joku ehdotti että katso aikasi kuluksi Englantilainen potilas. Yleensä tykkään Colin Firthistä mutta nyt en oikeasti edes muista että hän oli tässä leffassa. Toi Ralph Fiennes oli niin seksikäs että muut näyttelijät jäii ihan varjoon.
Hän oli kieltämättä kuuma kun istui siellä kylpyammeessa;) Huh🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.
Eli Ralph Fiennes?
Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.
Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....
Daniel Day-Lewis on yksi parhaista näyttelijöistä. Olen nähnyt hänen elokuviaan paljon enemmän kuin Fiennesin. Silti Day-Lewis ei ole mielestäni ikinä tehnyt niin vaikuttavaa roolisuoritusta kun Ralph Schindlerin listassa.
Pahiksen näytteleminen on aina helpompaa ja kiitollisempaa
Olen kyllä nähnyt Fiennesin näyttelevän niin pahista, hyvistä, toimintaa, komediaa, romantiikkaa, homoa, skitsofreenikkoa. Olen melkein samaa mieltä Barbra Streisandin kanssa että Ralph on lahjakkain näyttelijä omasta sukupolvestaan.
Vierailija kirjoitti:
Daniel Day-Lewis Viimeinen mohikaani
Arvostan Danielia näyttelijänä, mutta itseeni iskee Viimeisessä mohikaanissa Uncasta esittänyt Eric Schweig. Olen aina AIVAN sekaisin, kun näen tämän elokuvan. Haluaisin vain työntää käteni Ericin hiuksiin ja... you know... Herranjestas, miten voi olla kaunis ja seksikäs mies! On edelleen komea, vaikka lähentelee kuuttakymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä katsoit sen? Itse haluaisin nähdä kanssa.
Michael Nyqvist väkivaltaisen isän roolissa Lukas Moodyssonin leffassa Kimpassa.
Elämäni lekalla päähän-kokemuksia. Siihen asti lapsuudessani todistamani aggressiivinen käytös oli ollut tabu mutta sen jälkeen uskalsin kohdata asian ja käsitellä sitä miten se oli minuun vaikuttanut. Ja kaikki koska Nyqvist roolissaan teki sen rakastavan mutta heikkoina hetkinään aggressioon taantuvan ihmisen roolin niin taidolla.
Sen jälkeen seurasin Nyqvistin uraa, niitä jenkkitoiminta elokuvia lukuunottamatta, upeita koskettavia roolisuorituksia. Joitain en ole voinut katsoa kuin kerran, esim. Niin kuin taivaassa ja Ihanasti rakastetut, olivat niin kauniita ensikatsomalla että toinen kerta voisi pilata kokemuksen.
Rauha hänen muistolleen.
Jensen Ackles Dean Winchesterinä. Nam