Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.
Eli Ralph Fiennes?
Vierailija kirjoitti:
Viggo Mortensen ja Aragorn
Tämä!
Heikki Silvennoinen valmentaja Raimo Vormistona
James McAvoyn näyttelemä Kevin Wendell Crumb elokuvassa Split.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.
Eli Ralph Fiennes?
Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liam Neeson ~ Rakkautta vain.
Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.
No ainekin he tuntuu liikuttuvan toisistaan. Muistan sen gaalan muutaman vuoden takaa missä Ralph voitti elämäntyö palkinnon ja molemmat oikeasti liikuttui kyneeliin puhuessaan toisistaan.
Niillä on kyllä ihana ystävyys. Olikoha se joku Takenin vai minkä ensi-ilta kun Liamia haastateltiin ja Ralph seisoo Liamin pojan kanssa taustalla. Se poika kumartuu sanomaan Ralphille jotain ja Ralph yrittää hetken olla muina miehinä mutta lopulta häneltä pettää pokka täysin. Kohta Ralph kuiskaa jotain sille pojalle ja tämä alkaa nauramaan niin että Liamkin kuulee sen kaiken hälyn yli ja rupeaa vilkuilemaan olkansa yli. Lopulta hän pyytää haastattelijalta (joka oli pikku Britannian David Walliams) anteeksi kääntyy ja mukamas vihasena kysyy että "muistuttakaa mua miksi mä kehtaan kulkea teidän kahden kanssa julkisilla paikoilla?" Ei ehkä näin kirjotettuna kuulosta niin hauskalta mutta tilanteena oli.
Oma ihastukseni on Nicolas Cage.
Eiköhän Liamin pojat ole olleet jo aikuisia Takenin ensi-iltojen aikaan.
Teininä tai murrosiän alussa ehdottomasti David Bowie miltei missä tahansa leffassa, mutta erityisesti elokuvissa Labyrinth ja Mies toisesta maailmasta. Toinen suosikkini teininä oli Rutger Hauer, ehkä maailman kauneimmat kasvot omannut näyttelijä joka todella osasi myös näytellä. Blade Runner oli eka leffa jossa hänet näin.
Alan Rickman masentuneena enkelinä elokuvassa Dogma oli Rickman-fanitukseni alku.
Noh, vielä elossa olevista (!) sitten: Adam Driver (Star Wars), Daniel Craig (Bond-leffat) ja Timothée Chalamet (Dyyni). Pidin kovasti myös Will Smithin poikamaisesta charmista Men in Black -leffoissa. Ryan Reynolds Free Guy ja Deadpool-leffoissa.
Ja joo, katson pääasiassa scifiä, fantasiaa ja actionia.
Vitoselta tulee just nyt Uskollinen puutarhuri ja pakko sanoa että toi Fiennes on oikeasti upea! En tiedä johtuuko ikäerosta vai mistä mutta en ole aiemmin tajunnut kuinka komea on.
Michael Sheen kahdessa Underword-elokuvassa. Sitten mikä tahansa hänen roolinsa kun hänellä on parta. Twilightissa hänen hahmonsa on melkoinen kuspää.
Humiseva harju 1992 ja Ralph Fiennes Heathcliffinä. Rupeaa olemaan 30-vuotta kun sen näin mutta vieläkin syke nousee pelkästä ajatuksestakin
Vierailija kirjoitti:
Humiseva harju 1992 ja Ralph Fiennes Heathcliffinä. Rupeaa olemaan 30-vuotta kun sen näin mutta vieläkin syke nousee pelkästä ajatuksestakin
Katsoin toissayönä youtubesta ja teki kyllä sellaisen vaikutuksen että varasin kirjastosta Englantilaisen potilaan missä näyttelee myös Fiennes ja Binoche. Järkyttävän komea ollut Ralph nuorena!
Jussi Jurkka Tuntemattomassa sotilaassa Luutnantti Lammiona
Bridget Jones -elämä jatkuu tuli taas TV.stä. Tsiisus että Hugh Grant oli siinä hot!!!
Vierailija kirjoitti:
Bridget Jones -elämä jatkuu tuli taas TV.stä. Tsiisus että Hugh Grant oli siinä hot!!!
Hugh Grant Poika elokuvassa oli lähes täydellisen näköinen mutta toi Ralph Fiennes oli muutamassa elokuvassa oikeasti täydellinen. Itse pidän häntä myös lahjakkaampana näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin toissayönä youtubesta ja teki kyllä sellaisen vaikutuksen että varasin kirjastosta Englantilaisen potilaan missä näyttelee myös Fiennes ja Binoche. Järkyttävän komea ollut Ralph nuorena!
Itse en jostain syystä ole ikinä tykänyt Binochesta. Minulla meinaa aina mennä sekaisin hän ja Helena Bonham Carter.
Sharon Stone, Basic instings elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Sharon Stone, Basic instings elokuvassa.
No siinä roolissa jos missä tuli todistetuksi että hän ei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jostain syystä ole ikinä tykänyt Binochesta. Minulla meinaa aina mennä sekaisin hän ja Helena Bonham Carter.
Sama. Bonham Carterille kyllä lämpenin The Crownissa.
Daniel Gillies / Elijah Mikaelson Originalsissa
Tommy Defendi kaikissa leffoissaan. 😘