Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2401/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Defendi kaikissa leffoissaan. 😘

Vierailija
2402/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.

Eli Ralph Fiennes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viggo Mortensen ja Aragorn

Tämä!

Vierailija
2404/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Silvennoinen valmentaja Raimo Vormistona

Vierailija
2405/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

James McAvoyn näyttelemä Kevin Wendell Crumb elokuvassa Split.

Vierailija
2406/2712 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.

Eli Ralph Fiennes?

Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.

Vierailija
2407/2712 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liam Neeson ~ Rakkautta vain.

Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.

No ainekin he tuntuu liikuttuvan toisistaan. Muistan sen gaalan muutaman vuoden takaa missä Ralph voitti elämäntyö palkinnon ja molemmat oikeasti liikuttui kyneeliin puhuessaan toisistaan.

Niillä on kyllä ihana ystävyys. Olikoha se joku Takenin vai minkä ensi-ilta kun Liamia haastateltiin ja Ralph seisoo Liamin pojan kanssa taustalla. Se poika kumartuu sanomaan Ralphille jotain ja Ralph yrittää hetken olla muina miehinä mutta lopulta häneltä pettää pokka täysin. Kohta Ralph kuiskaa jotain sille pojalle ja tämä alkaa nauramaan niin että Liamkin kuulee sen kaiken hälyn yli ja rupeaa vilkuilemaan olkansa yli. Lopulta hän pyytää haastattelijalta (joka oli pikku Britannian David Walliams) anteeksi kääntyy ja mukamas vihasena kysyy että "muistuttakaa mua miksi mä kehtaan kulkea teidän kahden kanssa julkisilla paikoilla?" Ei ehkä näin kirjotettuna kuulosta niin hauskalta mutta tilanteena oli.

Oma ihastukseni on Nicolas Cage.

Eiköhän Liamin pojat ole olleet jo aikuisia Takenin ensi-iltojen aikaan.

Vierailija
2408/2712 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tai murrosiän alussa ehdottomasti David Bowie miltei missä tahansa leffassa, mutta erityisesti elokuvissa Labyrinth ja Mies toisesta maailmasta. Toinen suosikkini teininä oli Rutger Hauer, ehkä maailman kauneimmat kasvot omannut näyttelijä joka todella osasi myös näytellä. Blade Runner oli eka leffa jossa hänet näin.

Alan Rickman masentuneena enkelinä elokuvassa Dogma oli Rickman-fanitukseni alku.

Noh, vielä elossa olevista (!) sitten: Adam Driver (Star Wars), Daniel Craig (Bond-leffat) ja Timothée Chalamet (Dyyni). Pidin kovasti myös Will Smithin poikamaisesta charmista Men in Black -leffoissa. Ryan Reynolds Free Guy ja Deadpool-leffoissa.

Ja joo, katson pääasiassa scifiä, fantasiaa ja actionia.

Vierailija
2409/2712 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoselta tulee just nyt Uskollinen puutarhuri ja pakko sanoa että toi Fiennes on oikeasti upea! En tiedä johtuuko ikäerosta vai mistä mutta en ole aiemmin tajunnut kuinka komea on.

Vierailija
2410/2712 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Sheen kahdessa Underword-elokuvassa. Sitten mikä tahansa hänen roolinsa kun hänellä on parta. Twilightissa hänen hahmonsa on melkoinen kuspää.

Vierailija
2411/2712 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humiseva harju 1992 ja Ralph Fiennes Heathcliffinä. Rupeaa olemaan 30-vuotta kun sen näin mutta vieläkin syke nousee pelkästä ajatuksestakin

Vierailija
2412/2712 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humiseva harju 1992 ja Ralph Fiennes Heathcliffinä. Rupeaa olemaan 30-vuotta kun sen näin mutta vieläkin syke nousee pelkästä ajatuksestakin

Katsoin toissayönä youtubesta ja teki kyllä sellaisen vaikutuksen että varasin kirjastosta Englantilaisen potilaan missä näyttelee myös Fiennes ja Binoche. Järkyttävän komea ollut Ralph nuorena!

Vierailija
2413/2712 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Jurkka Tuntemattomassa sotilaassa Luutnantti Lammiona

Vierailija
2414/2712 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jones -elämä jatkuu tuli taas TV.stä. Tsiisus että Hugh Grant oli siinä hot!!!

Vierailija
2415/2712 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bridget Jones -elämä jatkuu tuli taas TV.stä. Tsiisus että Hugh Grant oli siinä hot!!!

Hugh Grant Poika elokuvassa oli lähes täydellisen näköinen mutta toi Ralph Fiennes oli muutamassa elokuvassa oikeasti täydellinen. Itse pidän häntä myös lahjakkaampana näyttelijänä.

Vierailija
2416/2712 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin toissayönä youtubesta ja teki kyllä sellaisen vaikutuksen että varasin kirjastosta Englantilaisen potilaan missä näyttelee myös Fiennes ja Binoche. Järkyttävän komea ollut Ralph nuorena!

Itse en jostain syystä ole ikinä tykänyt Binochesta. Minulla meinaa aina mennä sekaisin hän ja Helena Bonham Carter.

Vierailija
2417/2712 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon Stone, Basic instings elokuvassa.

Vierailija
2418/2712 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sharon Stone, Basic instings elokuvassa.

No siinä roolissa jos missä tuli todistetuksi että hän ei ole mies.

Vierailija
2419/2712 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en jostain syystä ole ikinä tykänyt Binochesta. Minulla meinaa aina mennä sekaisin hän ja Helena Bonham Carter.

Sama. Bonham Carterille kyllä lämpenin The Crownissa.

Vierailija
2420/2712 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Gillies / Elijah Mikaelson Originalsissa