Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Bill Cosby!
Et oo tainnut kuulla viimeisempiä uutisia! Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.
Eli Ralph Fiennes?
Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.
Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ralph Fiennes?
Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.
Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....
Jokaisella on makunsa. Minulle heistä kahdesta ehdottomasti Fiennes. Niin ulkonöltään kuin näyttelijänäkin.
Michael Pride BBC: n tuotannon Robin Hoodina.. voi herranjumala miten lumoutunut olin hänestä
Myös Marianin näyttelijätär oli oikea kaunotar joten luonnollisesti unelmoin olevani yhtä kaunis ja Robinin tyttöystävä.
tämä joskus 80-90 lukujen vaihteessa kun olin tulossa teini-ikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ralph Fiennes?
Itse tykkään enemmän Ralph Fiennesistä ja monista muistakin brittinäyttelijöistä. Daniel oli hyvä Isän nimeen leffassa mutta muissa rooleissaan ei ole sytyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ralph Fiennes?
Pidä sä Day-Lewis mä otan mielelläni Fiennesin;)
Vierailija kirjoitti:
Rocco Siffredi elokuvassa The Anal Submission. Ihana mies💋😻
Vaimo 49 vee
Oletko sä siis Roccon vai kenen vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ralph Fiennes?
Mä kyllä tykkään heistä molemmista. Oikeasti molemmat oman sukupolvensa parhaita näyttelijöitä.
Tämä oikeasti tapahtui tossa muutama vuosi sitten. Asutaan maalla. Oli kuuma kesäpäivä ja oltiin saunottu edellisiltana ulkosaunassa.
Mun mies oli töissä, mulla vapaapäivä. Olin unohtanut saunalle mun jonkun korun ja lähdin sitä sitten etsimään sieltä. Krossit jalassa, bikinit päällä. Saunan vieressä on pelto, kuivunutta ruohikkoa, muutama mustamarjapensas.
Koru löytyi ja hups, tulitikut. Eikös ruohikkoa kuloteta ? Joo, eikun kulottamaan.
Hyvin syttyi, tuli alkoi pomppimaan ruohikossa leviten älyttömän nopeasti sinne tänne. Tuuli sitä tulta levitti. Hain saunalta vettä kauhalla, se mitään auttanut.
Kauhee hätä mulla kun tuuli painoi tulta taloa päin, sitten tuulen suunta vaihtui, ja nyt saunaa päin.
Tuli hiipui ojan luo kun ojassa oli vettä. Sain ulkoletkunkin toimimaan ja sain kuin sainkin palon sammumaan.
Olihan se näky. Koko pelto paloi. Koko takapiha mustana savuavana plänttinä. Marjapensaat män. Mitäs nyt. Kyllä mieheni saa nyt sydärin kun tulee kotiin.
No, ei sanonut mitään, oli kerännyt kaikki tulitikut piiloon ja en saanut edes tupakkaan tulta. Hiljaa oltiin molemmat semmonen viikon verran kunnes tuli sade ja pelto alkoi kauniisti vihertämään.
En kyllä kulota enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Aaron Eckhart, odotan hänen uusinta roolia Rennyn leffassa.
Joko tää on julkaistu? Mistä näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ralph Fiennes?
Daniel Day-Lewis on yksi parhaista näyttelijöistä. Olen nähnyt hänen elokuviaan paljon enemmän kuin Fiennesin. Silti Day-Lewis ei ole mielestäni ikinä tehnyt niin vaikuttavaa roolisuoritusta kun Ralph Schindlerin listassa.
Rocco Siffredi elokuvassa The Anal Submission. Ihana mies💋😻
Vaimo 49 vee