Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2421/2712 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocco Siffredi elokuvassa The Anal Submission. Ihana mies💋😻

Vaimo 49 vee

Vierailija
2422/2712 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath Ledger, Brokeback Mountain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Smith Daemon Targaryen House of the dragon

Vierailija
2424/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Cosby

Vierailija
2425/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Cosby!

Et oo tainnut kuulla viimeisempiä uutisia! Ei todellakaan.

Vierailija
2426/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.

Eli Ralph Fiennes?

Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.

Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....

Vierailija
2427/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ralph Fiennes?

Googlasin ja näköjään juuri hän. Olen nähnyt hänet kyllä ennenkin jossain elokuvissa mutta toi Malloryn rooli oli hänelle täydellinen. Yleensä en tykkää vanhemmista miehistä mutta Bondeissa ainekin Ralph on kuuma.

Öö, kalju klanipää 170cm miehen tumppi? Katso vaikka missä Daniel Day-Lewis on näytellyt! Aivan eri luokkaa englantilaisen näyttelijäakatemian kasvatti, oscar voittaja ja varmasti sukupolvensa paras parhaimpia ellei paras näyttelijä....

Jokaisella on makunsa. Minulle heistä kahdesta ehdottomasti Fiennes. Niin ulkonöltään kuin näyttelijänäkin.

Vierailija
2428/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Pride BBC: n tuotannon Robin Hoodina.. voi herranjumala miten lumoutunut olin hänestä 

Myös Marianin näyttelijätär oli oikea kaunotar joten luonnollisesti unelmoin olevani yhtä kaunis ja Robinin tyttöystävä. 

tämä joskus 80-90 lukujen vaihteessa kun olin tulossa teini-ikään

Vierailija
2429/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viggo Mortensen, Lapsuuden loppu-elokuvassa

Vierailija
2430/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ralph Fiennes?

Itse tykkään enemmän Ralph Fiennesistä ja monista muistakin brittinäyttelijöistä. Daniel oli hyvä Isän nimeen leffassa mutta muissa rooleissaan ei ole sytyttänyt.

Vierailija
2431/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ralph Fiennes?

Pidä sä Day-Lewis mä otan mielelläni Fiennesin;)

Vierailija
2432/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rocco Siffredi elokuvassa The Anal Submission. Ihana mies💋😻

Vaimo 49 vee

Oletko sä siis Roccon vai kenen vaimo?

Vierailija
2433/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patric Swayze elokuvassa Dirty Dancing

Vierailija
2434/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ralph Fiennes?

Mä kyllä tykkään heistä molemmista. Oikeasti molemmat oman sukupolvensa parhaita näyttelijöitä.

Vierailija
2435/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerard Butler - P.s. i love you

Vierailija
2436/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikeasti tapahtui tossa muutama vuosi sitten. Asutaan maalla. Oli kuuma kesäpäivä ja oltiin saunottu edellisiltana ulkosaunassa.

Mun mies oli töissä, mulla vapaapäivä. Olin unohtanut saunalle mun jonkun korun ja lähdin sitä sitten etsimään sieltä. Krossit jalassa, bikinit päällä. Saunan vieressä on pelto, kuivunutta ruohikkoa, muutama mustamarjapensas.

Koru löytyi ja hups, tulitikut. Eikös ruohikkoa kuloteta ? Joo, eikun kulottamaan.

Hyvin syttyi, tuli alkoi pomppimaan ruohikossa leviten älyttömän nopeasti sinne tänne. Tuuli sitä tulta levitti. Hain saunalta vettä kauhalla, se mitään auttanut.

Kauhee hätä mulla kun tuuli painoi tulta taloa päin, sitten tuulen suunta vaihtui, ja nyt saunaa päin.

Tuli hiipui ojan luo kun ojassa oli vettä. Sain ulkoletkunkin toimimaan ja sain kuin sainkin palon sammumaan.

Olihan se näky. Koko pelto paloi. Koko takapiha mustana savuavana plänttinä. Marjapensaat män. Mitäs nyt. Kyllä mieheni saa nyt sydärin kun tulee kotiin.

No, ei sanonut mitään, oli kerännyt kaikki tulitikut piiloon ja en saanut edes tupakkaan tulta. Hiljaa oltiin molemmat semmonen viikon verran kunnes tuli sade ja pelto alkoi kauniisti vihertämään.

En kyllä kulota enää ikinä.

Vierailija
2437/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni oli Fonzie... Olin varmaan 7-vuotias.

Vierailija
2438/2712 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benedict Cumberbatch - Sherlock Holmes

Vierailija
2439/2712 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaron Eckhart, odotan hänen uusinta roolia Rennyn leffassa.

Joko tää on julkaistu? Mistä näkee?

Vierailija
2440/2712 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ralph Fiennes?

Daniel Day-Lewis on yksi parhaista näyttelijöistä. Olen nähnyt hänen elokuviaan paljon enemmän kuin Fiennesin. Silti Day-Lewis ei ole mielestäni ikinä tehnyt niin vaikuttavaa roolisuoritusta kun Ralph Schindlerin listassa.