Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2481/2712 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andy Garcia Kummisetä kolmosessa. Michael C Hall Dexterinä. Ralph Fiennes The end of affair leffassa.

Kuumempaa miestä ei ole kuin Ralph Fiennes The end of affair/Jutun loppu elokuvan aikaan. Oli siihen aikaan jo nelissäkymmenissä mutta mikä perse ja kemia Julianne Mooren kanssa!

Vierailija
2482/2712 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan jalat alta settiä, mutta nuoremman polven kotimaisista näyttelijöistä on Johannes Holopaisessa sitä jotakin.  Helene -elokuvassa ja Tuntemattomassa sotilaassa olen viimeksi nähnyt valkokankaalla.  Jos olisin muutama kymmenen vuotta nuorempi, saattaisin rakastua. Erityisen kauniit silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2712 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spede Härski Hartikaisena.

YÄK!

Vierailija
2484/2712 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandor "The Hound" Clegane, Rory McCann...

Vierailija
2485/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loiri Turhapurona

En tiedä vitsailetko mutta olihan hän mainio. Ei olisi Uunoja ilman Veskua.

Olihan Vesku ainekin Suomen mittapuulla aivan omaa luokkaansa.

Kuuntelen vieläkin välillä sen Tyynen ja Lauri-herran puhelun:D

Vierailija
2486/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loiri Turhapurona

En tiedä vitsailetko mutta olihan hän mainio. Ei olisi Uunoja ilman Veskua.

Olihan Vesku ainekin Suomen mittapuulla aivan omaa luokkaansa.

Kuuntelen vieläkin välillä sen Tyynen ja Lauri-herran puhelun:D

Tyynen puhelimessa Tyyne;)

Vierailija
2487/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Day Lewis kyllä hämmästytti taidoillaan My left foot- leffassa. Mikä muuntautumiskyky, toinen ihmeellinen on Gary Oldman. Daniel toki on myös komea.

Vierailija
2488/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannan Tuulia kirjoitti:

No ei nyt ihan jalat alta settiä, mutta nuoremman polven kotimaisista näyttelijöistä on Johannes Holopaisessa sitä jotakin.  Helene -elokuvassa ja Tuntemattomassa sotilaassa olen viimeksi nähnyt valkokankaalla.  Jos olisin muutama kymmenen vuotta nuorempi, saattaisin rakastua. Erityisen kauniit silmät.

Mites Turhapuron Uuno?

Vieläkin jalat menee heikoksi kun vain muistelen Uunoa Espanjassa.

Vierailija
2489/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacino Kummisetä

Vierailija
2490/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
2491/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Persbrandt Gunvald Larssonina. Karismaattinen kaveri. 

Vierailija
2492/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocco Siffredi. Siinä on mies, joka osaa käsitellä naista.

Vierailija
2493/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuno Lopez White lines.

Vierailija
2494/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Cosby

Vierailija
2495/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andy Garcia Kummisetä kolmosessa. Michael C Hall Dexterinä. Ralph Fiennes The end of affair leffassa.

Kuumempaa miestä ei ole kuin Ralph Fiennes The end of affair/Jutun loppu elokuvan aikaan. Oli siihen aikaan jo nelissäkymmenissä mutta mikä perse ja kemia Julianne Mooren kanssa!

Ralphilla oli kyllä komeat pakarat kun Julianne tarrasi niihin kiinni😜

Vierailija
2496/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena. Terveisin Pekko Aikamiespoika

Vierailija
2497/2712 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannan Tuulia kirjoitti:

No ei nyt ihan jalat alta settiä, mutta nuoremman polven kotimaisista näyttelijöistä on Johannes Holopaisessa sitä jotakin.  Helene -elokuvassa ja Tuntemattomassa sotilaassa olen viimeksi nähnyt valkokankaalla.  Jos olisin muutama kymmenen vuotta nuorempi, saattaisin rakastua. Erityisen kauniit silmät.[/quote Kaunis poika, niitä poikia.

Vierailija
2498/2712 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiennes elokuvassa Englantilainen potilas. Mä olen sanaton.. Komein filmitähti ikinä!

Vierailija
2499/2712 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma Tanssi ja Patrick 😍

Vierailija
2500/2712 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Koivusalo elokuvassa Pekko Aikamiespoika ja vetenalaiset vehkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi