Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2381/2712 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halt and catch fire sarjassa Joe MacMillanin rooli. Irl näyttelijä on homo mutta tossa roolissa hot!

Lee Pace on kyllä raamikas kaveri😅 Muistaakseni näytteli tossa sarjassakin bi-seksuaalia? Tuleeko joltain kanavalta vai mistä katselet?

Vierailija
2382/2712 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halt and catch fire sarjassa Joe MacMillanin rooli. Irl näyttelijä on homo mutta tossa roolissa hot!

Lee Pace on kyllä raamikas kaveri😅 Muistaakseni näytteli tossa sarjassakin bi-seksuaalia? Tuleeko joltain kanavalta vai mistä katselet?

Yle Areenassa on kaikki kaudet. Tosi hyvä sarja mutta ei nyt todellakaan yksi 2010- luvun parhaista sarjoista niin kuin kriitikot ovat tätä ylistäneet. Casting on kyllä osunut nappiin. Ei ole heikkoa lenkkiä roolisuorituksissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kouki ja Samuli Edelmann syntymäasussaan elokuvassa Riisuttu mies

Vierailija
2384/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Fielding omana itsenään Britannian suurmestarissa ja Koko Britannia leipoo ohjelmassa. Viime yönä näin unta hänestä.

Vierailija
2385/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel Fielding omana itsenään Britannian suurmestarissa ja Koko Britannia leipoo ohjelmassa. Viime yönä näin unta hänestä.

Mitä unessa tapahtui?

Vierailija
2386/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Rooker esittäessään Merle Dixonia The Walking Dead-sarjassa.

Vierailija
2387/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unessa tapahtui?

Käveltiin ulkona ja sokkeloisella, vaikeakulkuisella työmaa-alueella. Löydettiin talo, jossa oli asukkaita. Minun piti arvata pienistä sopeista mikä oli ollut rouvan soppi tämän ollessa lapsi. Arvasin oikein. Se oli ikkunan ääressä oleva. Taisimme saada ruokaa ja jatkoimme matkaa. Pidimme toisiamme kädestä kiinni ja suukoteltiin. Yllättäen isäni tuli autollaan tiellä vastaan ja otti meidät kyytiin. Esittelin heidät toisilleen ja olin rakastunut. Harmitti kun heräsin.

Vierailija
2388/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tätä vielä mainittu mutta Pelle Heikkilä sarjassa Invisible heroes. Niin mainio näyttelijä. Harmi ettei häntä näy enemmän leffoissa.

Vierailija
2389/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori Samuli Edelmann pisti teinitytön hormoonit hyrräämään =D!

Vierailija
2390/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuori Samuli Edelmann pisti teinitytön hormoonit hyrräämään =D!

Nimenomaan alastomana. Esim. Häjyissä ja Irtiottoja-sarjassa.

Vierailija
2391/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Dean Morgan leffassa P.S I love you! Wow!!!!!

Vierailija
2392/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unessa tapahtui?

Käveltiin ulkona ja sokkeloisella, vaikeakulkuisella työmaa-alueella. Löydettiin talo, jossa oli asukkaita. Minun piti arvata pienistä sopeista mikä oli ollut rouvan soppi tämän ollessa lapsi. Arvasin oikein. Se oli ikkunan ääressä oleva. Taisimme saada ruokaa ja jatkoimme matkaa. Pidimme toisiamme kädestä kiinni ja suukoteltiin. Yllättäen isäni tuli autollaan tiellä vastaan ja otti meidät kyytiin. Esittelin heidät toisilleen ja olin rakastunut. Harmitti kun heräsin.

Haluaisitko että uni jatkuisi ensi yönä?

Vierailija
2393/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise Top Gunissa.

Oli Cocktailissa parempi.

Vierailija
2394/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hughg Grant - Bridget Jones.

Ralph Fiennes - Englantilainen Potilas.

Dean Winters - OZ

Nää on sellaset mitkä muistan jopa yli parinkymmenen vuoden takaa.

Englantilaisessa potilaassa oli komea se Juliet Binochen vastanäyttelijä.

Vierailija
2395/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unessa tapahtui?

Haluaisitko että uni jatkuisi ensi yönä?

Haluaisin

Vierailija
2396/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adebisi, kylmä rinki

Vierailija
2397/2712 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denzel Washington ja Pelikaanimuistio. Olin n. 14-vuotias ja sielukassilmäinen toimittaja oli aivan syötävä.

Denzelin ollessa kyseessä ei jotenkaan muuten edes huomaa, että mies on todella tumma (eli suklaaihon innostuksetkin tulivat vasta myöhemmin hetkeksi).

Vierailija
2398/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katselin James Bondin ja se Mallory oli minun makuun.

Vierailija
2399/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adebisi, kylmä rinki

Ryan O'Reilly oli siinä sarjassa kyllä yksi kuumimpia tv-hahmoja ikinä.

Vierailija
2400/2712 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Cheadle Hotelli Ruandassa. Hän on charmikas ja hänellä on ihanan lempeät silmät.