Asun vuokralla, koska haluan asua itseni ja lasten kannalta hyvällä alueella
Minulla ei olisi ikinä varaa ostaa täältä asuntoa, lainanlyhennyskulut olisivat tuplat enkä edes saisi niin isoa lainaa.
Kommentit (16)
Sama täällä. Olen valinnut asuinalueekseni Helsingin kantakaupungin ja onnistunut saamaan täältä kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tyhmälle.
En ole tyhmä. Minulla olisi varaa ostaa asunto vain levottomista lähiöistä. Ei ole väärin haluta asua kivalla alueella.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen valinnut asuinalueekseni Helsingin kantakaupungin ja onnistunut saamaan täältä kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja.
Sama myös mulla.
Joo ei oo tyhmää. Lasten kannalta myös parempi asua siellä missä vähemmän häiriöitä joita ei saa ääneen sanoa. Tekisin samoin jos asuisin pks.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tyhmälle.
Kerrotko, mikä tässä on tyhmää? Äläkä ala jankaamaan mistään rahan hukkaamisesta ja säästämisestä. Me kaikki emme ole rahan säästämisen perään. Eli perustele nyt kommenttisi ilman, että oletat muiden tekevän kuten sinä teet. Eri
Onneksi ehdin tienata asuntolainan avulla ennen lapsia ja lasten kansa. Nykyisin voin asua vuokralle, mutta asuntolainojen avulla pystyin haaliimaan omaisuutta alkuun. Heti vuokralle muuttava ei saa tätä etua.
Lasten koulua varten voi tarvita paremman asuinalueen, mutta sitä ennen menee huonompikin. Painotettuihin opintoihin pääsee myös paremmalle alueelle ja myös parempaan seuraan, asui sitten vaikka slummissa. Täytyy katsoa lasten perään asui missä vain. On oltava aikaa lapsille, jos niitä saa. Tyhmästä ja vietävissä olevasta lapsesta kärsii, mutta oppimiskykyisen kanssa pärjää paremmin. Lapsen täytyy näet oppia katuviisautta.
Samasta syystä asun minäkin vuokralla. Olisi ollut varaa ostaa vain sellaisilta alueilta, joille en lastani halua enkä itsekään viihtyisi. Vuokralla on ihan hyvä olla ja rahaa laitan sitten jemmaan säästötilille.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo tyhmää. Lasten kannalta myös parempi asua siellä missä vähemmän häiriöitä joita ei saa ääneen sanoa. Tekisin samoin jos asuisin pks.
Mutta KUKA ja MIKSI tekee kaikista muista, kuin kalliista, alueista NIIN HUONOJA, ettei niissä halua kukaan asua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta KUKA ja MIKSI tekee kaikista muista, kuin kalliista, alueista NIIN HUONOJA, ettei niissä halua kukaan asua?
Ihmiset.
tuohan on fiksua. seura tekee kaltaisekseen. parempi jos lasten ympärillä eliittiä eikä wt-kansaa
vuokralla on kiva asua, kun ei tarvitse mennä töihin ja sossu maksaa kaiken.
Asun vuokralla, koska en halua sitoa itseäni millekkään paikkakunnalle kauheat velat niskassa. Tarvittaessa voin vaihtaa maisemaa. Onneksi ei ole lapsia, että joutuisi miettimään kouluasioita.
Mistä se rahaton reppana löytyi joka kävi panemassa ne kersat. Oliko se köyhien alueelta lähi baarista.
Vierailija kirjoitti:
Lasten koulua varten voi tarvita paremman asuinalueen, mutta sitä ennen menee huonompikin. Painotettuihin opintoihin pääsee myös paremmalle alueelle ja myös parempaan seuraan, asui sitten vaikka slummissa. Täytyy katsoa lasten perään asui missä vain. On oltava aikaa lapsille, jos niitä saa. Tyhmästä ja vietävissä olevasta lapsesta kärsii, mutta oppimiskykyisen kanssa pärjää paremmin. Lapsen täytyy näet oppia katuviisautta.
Munkin tekniikka on ollut asua kaupungissa hyvällä alueella jossa superhyvät koulut. Lasten ystävien fiksuus parani sitä mukaa mitä pitemmälle näissä kouluissa etenivät.
Tätä ei saa ääneen aina sanoa mutta ne lapset joita ei koulu kiinnosta nyt vaan ovat huonompia ystäviä lapsille. Vetävät mukanaan. En kaipaa niitä lasten vanhoja koulukavereita ollenkaan.
Onnea tyhmälle.