Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2341/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grant Bridget Jonesin päiväkirjassa kun hän astuu ulos sieltä hissistä ja taustalla soi kappalle "Dont get me wrong". Ei se enää niin säväytä mutta 13-vuotiaana joululahjaksi toivoin vain Hugh Grant dvd:tä:)

Ei soi siinä kohtauksessa toi kappale.

Hottitti oli kyllä tohon aikaan>3

Vierailija
2342/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Travolta Grasessä ja Ralph Fiennes Punaisessa lohikäärmeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi Saarinen Tuntemattomassa sotilaassa (siinä sarjaversiossa), vaikka pieni rooli olikin.

Vierailija
2344/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise Top Gunissa.

Vierailija
2345/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä fanittajia. Ette tiedä,mitä Paskiaisia ne ovat todellisuudessa. Eikö ole sattunut silmään niiden tekemiset,joista ette lue lehdistä. Hyvin pahaa. Miehet voisibat lopettaa jo "naistähten" ihailun koska ne ovat biologisia miehiä esim aniston,cameron,jolie,streep..

Vierailija
2346/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä fanittajia. Ette tiedä,mitä Paskiaisia ne ovat todellisuudessa. Eikö ole sattunut silmään niiden tekemiset,joista ette lue lehdistä. Hyvin pahaa. Miehet voisibat lopettaa jo "naistähten" ihailun koska ne ovat biologisia miehiä esim aniston,cameron,jolie,streep..

lol

Vierailija
2347/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ei keskustella tosielämästä vaan elokuvista.

Hyvää loppuelämää.

Vierailija
2348/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grant - Sinisilmä Mickey.

Miksiköhän se filmi floppasi niin pahasti? Mun mielestä oli hyvä jo alusta asti kun kuvattiin sitä siltaa ja taustalla soi I don't know why I love you but I do. Oliko se muuten Manhattan Bridge vai mikä silta? Tykkäsin elokuvasta, olen nähnyt Grantilta paljon tylsempiäkin leffoja.

Katsoin youtubesta ja ihan hyvä oli. Hugh oli melkoinen hurmuri nuorempana. Näin parikymppisenä en kenellekkään kehtaisi ääneen myöntää mutta vähän toi biisi oli ihana🙈 Kuuntelin sen moneen kertaan😅

Hugh Grantin ystävien kannattaa katsoa myös Järki ja tunteet -leffa. On siinä vielä nuorempi kuin Sinisilmä Mickeyssä.

Järki ja tunteet suosituksena myös heille, jotka ovat kehuneet täällä ihanaa Alan Rickmania.

Alan vähän vaaleammilla hiuksilla

Vierailija
2349/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron Eckhart, odotan hänen uusinta roolia Rennyn leffassa.

Vierailija
2350/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grant Bridget Jonesin päiväkirjassa kun hän astuu ulos sieltä hissistä ja taustalla soi kappalle "Dont get me wrong". Ei se enää niin säväytä mutta 13-vuotiaana joululahjaksi toivoin vain Hugh Grant dvd:tä:)

Ei soi siinä kohtauksessa toi kappale.

Hottitti oli kyllä tohon aikaan>3

Toi kappale soi muistaakseni siinä kun Bridget kävelee siellä toimistossa ja flirtailee Danielille. Mutta ei todella siinä kohtauksessa kun Hugh astuu hissisitä. Vähän Renee oli täydellinen tohon rooliin!!

Vierailija
2351/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat puolestasi mukavalta ihmiseltä. Et ollenkaan miltään paskiaiselta.

Vierailija
2352/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein hävettää olla näin helppo, mutta Jamie Dornan 50 Shadesissä... vielä kun yhdistäisi tuon sen oikeaan irkkuaksenttiin niin aaaaah. Olen myöhännäisherännyt. Näin nuo elokuvat vasta joku 2 kk sitten ensimmäistä kertaa. 

Toinen on jo mainittu Colin Firthin Mr.Darcy. 

Mulle ei Jamie Dornan tehnyt 50 shades-roolissa mitään, mutta The Fall, huh.

Mulla täsmälleen sama.

Vierailija
2353/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Renny saa vieläkin näitä A-luokan tähtiä leffoihinsa? Just vasta teki elokuvan Brosnanin kanssa. Sekä Aaron että Pierce HOT!🔥🔥

Vierailija
2354/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Sheen Miehen puolikkaissa.

Harmi että pilasi elämänsä. Vuosia sitten odottelin poikaani lennolta meidän kultaisenoutajan kanssa Lontoon Heathrowilla. Siihen ajoi komea mersu minkä takapenkiltä hyppäsi ulos vielä komeampi mies. Hetki seisoskeltiin siinä vieri vieressä kun hän kysyy että mikä on koiran nimi ja saako silittää. Kerroin koiran nimen mutta kehotin olla paijaamatta koska koirasta lähtee niin paljon karvaa että tarttuu vaatteisiin. Hän kumartui silti rapsuttelemaan ja kertoi että hänelläkin on kultainenoutaja. Poltettuaan tupakkansa toivotti hyviä päivän jatkoja mihin mä en malttanut olla toteamatta että "olethan sä Charlie Sheen ?". Häntä hymyilytti ja totesi että "olenhan minä, kuka sinä olet?" Esittelin itseni ja hän käski sanoa pojalleni hei. TODELLA valloittava kaveri luonnossa. Myöhemmin teki pahaa kuulla hänen sekoilustaan ja hiv tartunnasta.

Mun mielestä Charlie Sheen ei ole ikinä ollut minkään näköinen.

Ei minunkaan makuun kuvissa tai elokuvissa mutta kyllä se luonossa oli siihen aikaan silmiinpistävän komea mies. Iho, hiukset ihan kaikki viimisen päälle. Puhumattakaan sitten se ystävällisen avoin asenne kun esim. yritti moneen kertaan lausua meidän koiran nimeä (mikä oli Armas) ja nauroi itselleen kun ei vaan taittunut hänen suussaan. Sitten kysyi että tarkoittaako se nimi englanniksi jotain? Kerroin että ehkä lähimpänä on darling tai sweetheart. Hän hymyili että kumpi teistä on kumpi? Mutta siis ihan vaan ystävällisen flirtillä tavalla, olin kuitenkin kaunis nuorinainen vielä siihen aikaan. Kyllä hän luonnossa oli lähellä kymppiä!

T. Tuo lainaamasi

Vierailija
2355/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert De Niron Taksikuski.😍

Vierailija
2356/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Renny saa vieläkin näitä A-luokan tähtiä leffoihinsa? Just vasta teki elokuvan Brosnanin kanssa. Sekä Aaron että Pierce HOT!🔥🔥

Ehkä hän on tunettubja arvostettu alallaan. Tuskin ton tason tähdet lähtis ihan kenen tahansa ohjaajan kelkkaan. Mikäs siinä on Johannan pällistellessä vieressä ja puhua "meidän" elokuvasta. Kyllä ihminen on hölmö kun se rakastuu mutta eihän sille mitään voi.

Vierailija
2357/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hughg Grant - Bridget Jones.

Ralph Fiennes - Englantilainen Potilas.

Dean Winters - OZ

Nää on sellaset mitkä muistan jopa yli parinkymmenen vuoden takaa.

Vierailija
2358/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
2359/2712 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan unohtui.

Bruce Willis - Die Hardit

Jai Courtney  - Die Hard, it´s good day to die, tosin tyyppi pisti silmään jo Divergentissä

Jet Li - kaikki leffat mitä olen nähnyt

Vierailija
2360/2712 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Redford - Out of Africa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi