Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tapahtuuko tämmöstä oikeesti? Ei mulle oo ikinä käynyt. N40
Arvoisa N40 – kokeilepa Ylpeys ja ennakkoluulo / Colin Firth ja palataan sitten asiaan.
Tätä mä en ymmärrä! En tiedä vähempää viehättävää hollywood tähteä kun Colin Firth. Hyvä näyttelijä kyllä ja ihan mielyttävän oloinen mutta ei hän nyt mikään hurmuri ole.
Firth on vanhan maailman hurmuri. Tietäjät ne tietää, rakastajat rakastaa.
Mitä tarkoittaa "vanhan maailman hurmuri?".
Sitäkö että vaimollasi on sivusuhde ja hän pettää ja jättää sinut? Kuulostaa tosi hurmaavalta..
Daniel Craig, ennen Bond-pestiään, Tyttären talossa-nimisessä elokuvassa. Mielestäni osaa näytellä myös romanttisissa pätkissä noiden toiminta- ja sotaleffojen lisäksi ja tuo on aika hyvä esimerkki siitä. Monipuolinen näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa N40 – kokeilepa Ylpeys ja ennakkoluulo / Colin Firth ja palataan sitten asiaan.
Tätä mä en ymmärrä! En tiedä vähempää viehättävää hollywood tähteä kun Colin Firth. Hyvä näyttelijä kyllä ja ihan mielyttävän oloinen mutta ei hän nyt mikään hurmuri ole.
Sitäkö että vaimollasi on sivusuhde ja hän pettää ja jättää sinut? Kuulostaa tosi hurmaavalta..
Miestä, jonka viehätysvoiman voi nähdä ennemmin sydämellä kuin silmillä.
Okaĺinnussa se pappi, en muidts nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlie Sheen Miehen puolikkaissa.
Harmi että pilasi elämänsä. Vuosia sitten odottelin poikaani lennolta meidän kultaisenoutajan kanssa Lontoon Heathrowilla. Siihen ajoi komea mersu minkä takapenkiltä hyppäsi ulos vielä komeampi mies. Hetki seisoskeltiin siinä vieri vieressä kun hän kysyy että mikä on koiran nimi ja saako silittää. Kerroin koiran nimen mutta kehotin olla paijaamatta koska koirasta lähtee niin paljon karvaa että tarttuu vaatteisiin. Hän kumartui silti rapsuttelemaan ja kertoi että hänelläkin on kultainenoutaja. Poltettuaan tupakkansa toivotti hyviä päivän jatkoja mihin mä en malttanut olla toteamatta että "olethan sä Charlie Sheen ?". Häntä hymyilytti ja totesi että "olenhan minä, kuka sinä olet?" Esittelin itseni ja hän käski sanoa pojalleni hei. TODELLA valloittava kaveri luonnossa. Myöhemmin teki pahaa kuulla hänen sekoilustaan ja hiv tartunnasta.
Ihana muisto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä, jonka viehätysvoiman voi nähdä ennemmin sydämellä kuin silmillä.
Just🤣🤣
Älkää vastatko tuolle trollille.
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig, ennen Bond-pestiään, Tyttären talossa-nimisessä elokuvassa. Mielestäni osaa näytellä myös romanttisissa pätkissä noiden toiminta- ja sotaleffojen lisäksi ja tuo on aika hyvä esimerkki siitä. Monipuolinen näyttelijä.
Oli ihan loistava Girl with the Dragon Tattoo -leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni saman nimisen romaanin pohjalta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että pilasi elämänsä. Vuosia sitten odottelin poikaani lennolta meidän kultaisenoutajan kanssa Lontoon Heathrowilla. Siihen ajoi komea mersu minkä takapenkiltä hyppäsi ulos vielä komeampi mies. Hetki seisoskeltiin siinä vieri vieressä kun hän kysyy että mikä on koiran nimi ja saako silittää. Kerroin koiran nimen mutta kehotin olla paijaamatta koska koirasta lähtee niin paljon karvaa että tarttuu vaatteisiin. Lisäksi nartun perseestä valuu jotai ja muutenkin keljumainen olo! Hän kumartui silti rapsuttelemaan ja kertoi että hänelläkin on kultainenoutaja. Poltettuaan tupakkansa toivotti hyviä päivän jatkoja mihin mä en malttanut olla toteamatta että "olethan sä Charlie Sheen ?". Häntä hymyilytti ja totesi että "olenhan minä, kuka sinä olet?" Esittelin itseni ja hän käski sanoa pojalleni hei. TODELLA valloittava kaveri luonnossa. Vanhalle viinalle haisi.Myöhemmin teki pahaa kuulla hänen sekoilustaan ja hiv tartunnasta. Paskaa kirjottelin aikani kuluksi.
Ihana muisto!
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt trollaa? Tarkoitatko tota joka ei pitänyt Kate Winsletistä Rosen roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että pilasi elämänsä. Vuosia sitten odottelin poikaani lennolta meidän kultaisenoutajan kanssa Lontoon Heathrowilla. Siihen ajoi komea mersu minkä takapenkiltä hyppäsi ulos vielä komeampi mies. Hetki seisoskeltiin siinä vieri vieressä kun hän kysyy että mikä on koiran nimi ja saako silittää. Kerroin koiran nimen mutta kehotin olla paijaamatta koska koirasta lähtee niin paljon karvaa että tarttuu vaatteisiin. Hän kumartui silti rapsuttelemaan ja kertoi että hänelläkin on kultainenoutaja. Poltettuaan tupakkansa toivotti hyviä päivän jatkoja mihin mä en malttanut olla toteamatta että "olethan sä Charlie Sheen ?". Häntä hymyilytti ja totesi että "olenhan minä, kuka sinä olet?" Esittelin itseni ja hän käski sanoa pojalleni hei. TODELLA valloittava kaveri luonnossa. Myöhemmin teki pahaa kuulla hänen sekoilustaan ja hiv tartunnasta.
Mun mielestä Charlie Sheen ei ole ikinä ollut minkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat mutta itse lueskelin ketjua enkä kyllä huomannut mitään trollaamista. Vai tarkotatko että silloin on troli jos on sinun kanssa erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
Okaĺinnussa se pappi, en muidts nimeä.
Richard Chamberlain.
John Holmes, leffan nimeä en kyllä muista.
N53
Hugh Grant - Sinisilmä Mickey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liam Neeson ~ Rakkautta vain.
Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.
Ne kyllä käyttäytyy toisiaan kohtaan kuin vanha pariskunta..
En voi kuvitella Titanickiä ilman Leoa mutta Kate ei mielestäni ollut niin erityinen roolissaan etteikö häntä olisi voinut korvata joku muukin. Tykkään hänestä kyllä näyttelijänä mutta tähän rooliin ei ehkä ollut paras mahdollinen valinta.