Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2712)

Vierailija
2321/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grant - Sinisilmä Mickey.

Miksiköhän se filmi floppasi niin pahasti? Mun mielestä oli hyvä jo alusta asti kun kuvattiin sitä siltaa ja taustalla soi I don't know why I love you but I do. Oliko se muuten Manhattan Bridge vai mikä silta? Tykkäsin elokuvasta, olen nähnyt Grantilta paljon tylsempiäkin leffoja.

Vierailija
2322/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olavi Uusivirta

Sannuliko se siellä?

Tuskin, Olavi on KUUMA, momen muunkin mielstä. Viulisti oli hyvä, samoin Nyrkki -sarja.

Sannuli again.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osasto, kaikki miehet.

Vierailija
2324/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko Salminen nuorena

Myös poikansa Kristo

Vierailija
2325/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joaquin Phoenix esittämässä John Cashia ja se koko tarina sai itseni jotenkin sekaisin, luulin pitkään että fanitan Cashia ja musiikkiaan, mutta kyse taisi olla vaikutuksen tehneestä elokuvasta. :´D

Joaquin Phoenix teki kyllä vaikutuksen jo elokuvassa Gladiator, oli sekin hämmentävän ristiriitaista, koska niin upea mies, mutta roolihahmonsa on niin vastenmielinen.

Myös Joaquinin nuorena kuollut isoveli River teki muuten ison vaikutuksen itseeni joskus aikanaan, elokuvaa en nyt muista nimeltä.

Sama juttu. Näin Walk the Linen ensimmäisen kerran 2005, enkä koskaan toipunut. Phoenix ei ainoastaan näyttele Cashia, hän on Cash. Jotain käsittämätöntä kosmista kanavointia.

Olisiko tuo Riverin leffa ollut My Own Private Idaho? Näytteli siinä parhaan kaverinsa Keanu Reevesin kanssa. Aivan loistava filminpätkä sekin.

River Phoenixin menetys oli suuri, hänestä olisi voinut tulla huikea näyttelijä ja jalat alta vievä miessellainen. Itse muistan hänet vielä lapsinäyttelijäänä elokuvasta Stand by me, suom. Viimeinen kesä, joka perustuu Stephen Kingin omaelämäkerralliseen romaaniin.

Kyllä ja hyvin traumaattinen kokemus etenkin veljelleen Joaquinille. Muistan kans tuon erinomaisen leffan. Myös Indiana Jones ja viimeinen ristiretki -elokuvassa näytteli Fordin ja Conneryn kanssa.

Riveriä oli muuten alun perin ajateltu Titaniciin Jackin rooliin, mutta kuolemansa jälkeen paikan otti Leonardo DiCaprio. Olen joskus miettinyt, olisiko Leosta koskaan tullut vastaavaa supertähteä ilman River Phoenixin menehtymistä.

Itse olin teini tohon aikaan ja kyllä DiCaprion tiesi kaikki jo ennen Titanicä. Viimeistään Romeosta & Juliasta. Itse en ikinä ole ollut fani mutta monen ystävän seinällä oli kyllä Leo juliste jo ennen Titanic elokuvaa. Minun mielestä Leon paras elokuva on The Wolf of Wall Street. Hyvä näyttelijä.

Sillä on kyllä paljon hyviä leffoja. Mainitsemasi lisäksi tulee mieleen ainaken Ota kiinni jos saat ja Lentäjä. Yleensä jos elokuvassa on Julia Roberts, Tom Hanks, Ralph Fiennes, Meryl Streep tai Dicaprio niin leffa on hyvä. Enkä tarkoita pelkästään heidän näyttelijän taitojensa ansiosta vaan osaavat valita mielenkiintoisimmat käsikirjoitukset mihin lähtevät mukaan. Ainekin minun makuun.

Vierailija
2326/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän se filmi floppasi niin pahasti? Mun mielestä oli hyvä jo alusta asti kun kuvattiin sitä siltaa ja taustalla soi I don't know why I love you but I do. Oliko se muuten Manhattan Bridge vai mikä silta? Tykkäsin elokuvasta, olen nähnyt Grantilta paljon tylsempiäkin leffoja.

Katsoin youtubesta ja ihan hyvä oli. Hugh oli melkoinen hurmuri nuorempana. Näin parikymppisenä en kenellekkään kehtaisi ääneen myöntää mutta vähän toi biisi oli ihana🙈 Kuuntelin sen moneen kertaan😅

Vierailija
2327/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin youtubesta ja ihan hyvä oli. Hugh oli melkoinen hurmuri nuorempana. Näin parikymppisenä en kenellekkään kehtaisi ääneen myöntää mutta vähän toi biisi oli ihana🙈 Kuuntelin sen moneen kertaan😅

Hugh Grantin ystävien kannattaa katsoa myös Järki ja tunteet -leffa. On siinä vielä nuorempi kuin Sinisilmä Mickeyssä.

Vierailija
2328/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grantin ystävien kannattaa katsoa myös Järki ja tunteet -leffa. On siinä vielä nuorempi kuin Sinisilmä Mickeyssä.

Järki ja tunteet suosituksena myös heille, jotka ovat kehuneet täällä ihanaa Alan Rickmania.

Vierailija
2329/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta aikakaudelta Four weddings and a funeral, oma suosikkini Hughin rooleista

Vierailija
2330/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liam Neeson ~ Rakkautta vain.

Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.

No ainekin he tuntuu liikuttuvan toisistaan. Muistan sen gaalan muutaman vuoden takaa missä Ralph voitti elämäntyö palkinnon ja molemmat oikeasti liikuttui kyneeliin puhuessaan toisistaan.

Vierailija
2331/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin Shaw sarjassa Punainen neilikka. Ihana tukka. Ihana ääni. Hän on ollut ihana muissakin myöhemmissä sarjoissa.

Vierailija
2332/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Mun mielestä Hugh ihan niinkuin muutkin miestähdet on ollut parhaimmillaan neljästäkympistä ylöspäin. Sitte kuusikymppisenä rupeaa tulemaan raja vastaan.

Vierailija
2333/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku Nieminen munamiehenä.

Vierailija
2334/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Holmesin tiukka tikkaus läpi uran.

Vierailija
2335/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liam Neeson ~ Rakkautta vain.

Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.

No ainekin he tuntuu liikuttuvan toisistaan. Muistan sen gaalan muutaman vuoden takaa missä Ralph voitti elämäntyö palkinnon ja molemmat oikeasti liikuttui kyneeliin puhuessaan toisistaan.

Tätä ei varmaan saisi sanoa ääneen, mutta onko ne pelkästään ystäviä..

Mitä noi katseet on ja se hymy mikä molemmille tulee kun näkevät toisensa eivätkä pysty pitämään näppejään irti toisistaan.

Luultavasti ovat pelkkiä kavereita, ottaen huomioon Ralphin maineen naistenmiehenä, mutta silti...

Vierailija
2336/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Smith The crown.

Vierailija
2337/2712 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce Brosnan on just melko kuumana nelosella. Joku Bond.

Vierailija
2338/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Salminen ja Cyrano de Bergerac 1990-luvun alussa Willensaunassa.

Ei mennyt jalat alta, mutta tunteikas esiintyminen on jäänyt elävästi mieleen.

Vierailija
2339/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniel Craig, ennen Bond-pestiään, Tyttären talossa-nimisessä elokuvassa. Mielestäni osaa näytellä myös romanttisissa pätkissä noiden toiminta- ja sotaleffojen lisäksi ja tuo on aika hyvä esimerkki siitä. Monipuolinen näyttelijä.

Daniel Graig vei jalat alta joskus 90-luvun lopulla minisarjassa Jääkellari. Se jännite yhden epäillyn välillä ja se skottiaksentti... Kesti kuitenkin hetken päästä yli siitä seikasta, ettei hän ollutkaan oikeasti skotti.

Vierailija
2340/2712 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierce Brosnan on just melko kuumana nelosella. Joku Bond.

Pierce on kyllä karismaattinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi