Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi Elvis-elokuva ja Austin Butler. Wautsi mikä roolityö.
Sama! Tekisi mieli mennä uudestaan leffateatteriin katsomaan, en malttaisi odottaa että saan leffan omakseni.
Uudestaan vaan niin monta kertaa kuin mieli tekee. Kotona ei saa yhtä intensiivistä elämystä.
Kallista lystiä..
Matthew Macfadyen Mc. Darcyna, Ylpeys ja ennakkoluulo
Huyn Bin, Land Crashing on you
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Johnny Depp roolissa Jack Sparrow elokuvassa Pirates of the Caribbean
Tuommoisia miehiä on Suomessa satamat täynnä. Aperita pullo kiertää, mutta pätäkkää ei riitä naisille jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Liam Neeson ~ Rakkautta vain.
Liam Neeson ja Ralph Fiennes kuumimmat filmitähdet ikinä ja niiden ystävyys on melkein liikuttavaa. Vanhoja ukkoja mutta silti käyttäytyvät aina yhdessä kun pikkupojat jotka on just löytänyt parhaan ystävän.
Clint Eastwood, länkkäreistä Hiljaisiin Siltoihin
Ihanat sinisilmät Paul Newman ja Steve McQueen. John Malkovich Valheissa ja Viettelijöissä
Heath Ledger Brokeback mountain, Brad Pitt Intohimon tuulet, Clint Eastwood Hiljaiset Sillat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olavi Uusivirta
Sannuliko se siellä?
Tuskin, Olavi on KUUMA, momen muunkin mielstä. Viulisti oli hyvä, samoin Nyrkki -sarja.
Vierailija kirjoitti:
Charlie Sheen Miehen puolikkaissa.
Harmi että pilasi elämänsä. Vuosia sitten odottelin poikaani lennolta meidän kultaisenoutajan kanssa Lontoon Heathrowilla. Siihen ajoi komea mersu minkä takapenkiltä hyppäsi ulos vielä komeampi mies. Hetki seisoskeltiin siinä vieri vieressä kun hän kysyy että mikä on koiran nimi ja saako silittää. Kerroin koiran nimen mutta kehotin olla paijaamatta koska koirasta lähtee niin paljon karvaa että tarttuu vaatteisiin. Hän kumartui silti rapsuttelemaan ja kertoi että hänelläkin on kultainenoutaja. Poltettuaan tupakkansa toivotti hyviä päivän jatkoja mihin mä en malttanut olla toteamatta että "olethan sä Charlie Sheen ?". Häntä hymyilytti ja totesi että "olenhan minä, kuka sinä olet?" Esittelin itseni ja hän käski sanoa pojalleni hei. TODELLA valloittava kaveri luonnossa. Myöhemmin teki pahaa kuulla hänen sekoilustaan ja hiv tartunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenix esittämässä John Cashia ja se koko tarina sai itseni jotenkin sekaisin, luulin pitkään että fanitan Cashia ja musiikkiaan, mutta kyse taisi olla vaikutuksen tehneestä elokuvasta. :´D
Joaquin Phoenix teki kyllä vaikutuksen jo elokuvassa Gladiator, oli sekin hämmentävän ristiriitaista, koska niin upea mies, mutta roolihahmonsa on niin vastenmielinen.
Myös Joaquinin nuorena kuollut isoveli River teki muuten ison vaikutuksen itseeni joskus aikanaan, elokuvaa en nyt muista nimeltä.
Sama juttu. Näin Walk the Linen ensimmäisen kerran 2005, enkä koskaan toipunut. Phoenix ei ainoastaan näyttele Cashia, hän on Cash. Jotain käsittämätöntä kosmista kanavointia.
Olisiko tuo Riverin leffa ollut My Own Private Idaho? Näytteli siinä parhaan kaverinsa Keanu Reevesin kanssa. Aivan loistava filminpätkä sekin.
River Phoenixin menetys oli suuri, hänestä olisi voinut tulla huikea näyttelijä ja jalat alta vievä miessellainen. Itse muistan hänet vielä lapsinäyttelijäänä elokuvasta Stand by me, suom. Viimeinen kesä, joka perustuu Stephen Kingin omaelämäkerralliseen romaaniin.
Kyllä ja hyvin traumaattinen kokemus etenkin veljelleen Joaquinille. Muistan kans tuon erinomaisen leffan. Myös Indiana Jones ja viimeinen ristiretki -elokuvassa näytteli Fordin ja Conneryn kanssa.
Riveriä oli muuten alun perin ajateltu Titaniciin Jackin rooliin, mutta kuolemansa jälkeen paikan otti Leonardo DiCaprio. Olen joskus miettinyt, olisiko Leosta koskaan tullut vastaavaa supertähteä ilman River Phoenixin menehtymistä.
Itse olin teini tohon aikaan ja kyllä DiCaprion tiesi kaikki jo ennen Titanicä. Viimeistään Romeosta & Juliasta. Itse en ikinä ole ollut fani mutta monen ystävän seinällä oli kyllä Leo juliste jo ennen Titanic elokuvaa. Minun mielestä Leon paras elokuva on The Wolf of Wall Street. Hyvä näyttelijä.
Lauri Tilkanen, kuumin rooli ehdottomasti Karpissa.
Michele Morrone 365 leffoissa, ai että.
Viggo Mortese Aragonina, Ralph Fiennes englantilainen potilas elokuvassa ja Liam Neeson missä vain roolissa!
Orlando Bloom Pirates of the Caribbean -elokuvissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenix esittämässä John Cashia ja se koko tarina sai itseni jotenkin sekaisin, luulin pitkään että fanitan Cashia ja musiikkiaan, mutta kyse taisi olla vaikutuksen tehneestä elokuvasta. :´D
Joaquin Phoenix teki kyllä vaikutuksen jo elokuvassa Gladiator, oli sekin hämmentävän ristiriitaista, koska niin upea mies, mutta roolihahmonsa on niin vastenmielinen.
Myös Joaquinin nuorena kuollut isoveli River teki muuten ison vaikutuksen itseeni joskus aikanaan, elokuvaa en nyt muista nimeltä.
Sama juttu. Näin Walk the Linen ensimmäisen kerran 2005, enkä koskaan toipunut. Phoenix ei ainoastaan näyttele Cashia, hän on Cash. Jotain käsittämätöntä kosmista kanavointia.
Olisiko tuo Riverin leffa ollut My Own Private Idaho? Näytteli siinä parhaan kaverinsa Keanu Reevesin kanssa. Aivan loistava filminpätkä sekin.
River Phoenixin menetys oli suuri, hänestä olisi voinut tulla huikea näyttelijä ja jalat alta vievä miessellainen. Itse muistan hänet vielä lapsinäyttelijäänä elokuvasta Stand by me, suom. Viimeinen kesä, joka perustuu Stephen Kingin omaelämäkerralliseen romaaniin.
Kyllä ja hyvin traumaattinen kokemus etenkin veljelleen Joaquinille. Muistan kans tuon erinomaisen leffan. Myös Indiana Jones ja viimeinen ristiretki -elokuvassa näytteli Fordin ja Conneryn kanssa.
Riveriä oli muuten alun perin ajateltu Titaniciin Jackin rooliin, mutta kuolemansa jälkeen paikan otti Leonardo DiCaprio. Olen joskus miettinyt, olisiko Leosta koskaan tullut vastaavaa supertähteä ilman River Phoenixin menehtymistä.
Itse olin teini tohon aikaan ja kyllä DiCaprion tiesi kaikki jo ennen Titanicä. Viimeistään Romeosta & Juliasta. Itse en ikinä ole ollut fani mutta monen ystävän seinällä oli kyllä Leo juliste jo ennen Titanic elokuvaa. Minun mielestä Leon paras elokuva on The Wolf of Wall Street. Hyvä näyttelijä.
Moni tiesi Leon jo Gilpert Grapesta, mutta Titanic oli silti se leffa, joka teki hänestä supermegatähden. Suosio sen elokuvan myötä oli jotain ihan käsittämätöntä. Itsekin olin teini silloin ja muistan, miten Titanicin jälkeen porukka ryntäsi katsomaan Rautanaamion vain nähdäkseen DiCaprion.
Ihana Elisa -sarjassa Alessandro Preziosi jonka roolihahmo on kreivi Fabrizio Ristori di Rivombrosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic on vuodelta -97 ja River kuoli -93.
Niin, ilmestyi elokuvateattereihin 1997. Leffan suunnittelu ja tuotanto alkoi vuosia ennen. River kuoli vuoden -93 lopulla.
Alkujaan Jackin ja Rosen rooliin oli kaavailtu River Phoenixksia ja Gwyneth Paltrowia. Varmasti olisivat ollut vähintään yhtä hyvä pari kuin Leo ja Kate.
Ihanaa, että mainitsit tämän elokuvan. Se on yksi suosikeistani ja omassa DVD-kokoelmassani. Nortonilla ja Naomi Wattsilla on hyvä kemia. Olen lukenut myös Somerset Maughamin romaanin kauan sitten, mutta en tiedä, pitäisinkö siitä vielä vai tuntuisiko se vanhentuneelta. Elokuva ja tarina ovat kuitenkin hienoja ja tosi koskettavia.