Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Clark Gable tuulen viemässä Näin Elokuvan ekakerran n 15 vuotiaana ja Gab le oli jo silloin ihana. Tanssi ja suuteli ohh.Kyllä sukat åyöri jalassa. Ehkä sen takia etsin tan ssivan tummatukan m iehkseni. Hän vei laulullan jalat alta. 54 vuodeksi.
ruotsin Persbrand on aika kuuma. Ne jäänsiniset silmät. Lopetin Beckin katselun. kun hän ei siinä enää ollut Se norjan punaparta aiheutti inhon värinää-
awesome000 kirjoitti:
Brad Pitt, - esitti roolin Joe Black.
Just tuli telkkarista ja katselin. Mä olen nyt tämän ketjun innoittama innostunut katselemaan elokuvia pitkästä aikaa. Kaksi teidän maitsemaa nousi ihan ylitse muiden Johnny Depp ja Ralph Fiennes. Milläköhän perusteella noita Oscareita jaetaan että heistä kumpikaan ei ole voittanut yhtäkään?
Johnny Debiltä näin Donnie Drascon, Public enimeen ja Blow.
Ralph Fiennesiltä katsoin Schindlerin listan, Punaisen lohikäärmeen, Englantilaisen potilaan ja The Grand Budapest Hotell.
Ja kumpikaan heistä ei ole voittanut Oscaria? Sitten taas jollain Bradillä joka on noihin kahteen nähden ihan pilipali näyttelijä on niitä kaksinkappalein.
Tom Cruise Cocktail, olin yläasteella silloin.
Hugh Grant Bridget Jonesin päiväkirjassa kun hän astuu ulos sieltä hissistä ja taustalla soi kappalle "Dont get me wrong". Ei se enää niin säväytä mutta 13-vuotiaana joululahjaksi toivoin vain Hugh Grant dvd:tä:)
The Painted Veil/ Edward Norton. Se tunnelataus näkyy hänestä kaikessa, silmät sielukkaat. Olen kolmesti nähnyt leffan ja loppua en ole vielä onnistunut selvästi näkemään, kun silmät on jo sumeat itkusta. Nenäliinapakkaus aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Valkeejärvi (RIP), kaikki roolit.
Dustin Hoffman, Tootsie ja Ted Kramer.
Oli Robin Williamskin söpö mrs Doubtfirenä.
Ty Burrell Modernissa perheessä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tapahtuuko tämmöstä oikeesti? Ei mulle oo ikinä käynyt. N40
Arvoisa N40 – kokeilepa Ylpeys ja ennakkoluulo / Colin Firth ja palataan sitten asiaan.
Tätä mä en ymmärrä! En tiedä vähempää viehättävää hollywood tähteä kun Colin Firth. Hyvä näyttelijä kyllä ja ihan mielyttävän oloinen mutta ei hän nyt mikään hurmuri ole.
Liam Neeson ~ Rakkautta vain.
awesome000 kirjoitti:
Brad Pitt, - esitti roolin Joe Black.
Katsoin kun tuli juuri telkkarista. En voinut kuin ihmetellä kuinka hyvä näyttelijä Anthony Hopkins on. Brad Pitillä puolestaan ainakin tossa roolissa oli näyttelijän taitoja yhtä paljon kun piimäpurkilla. Ihme että Hopkins suostunut noin surkeaan leffaan.
Mun ainoot 30 minsaa
Ville / Ilkka Villi
Uusi Päivä
Niklas Järvelä / Kai Vaine
Viggo Mortensen -Taru sormusten herrasta
Joey Lawrence Blossomissa oli ensimmäinen ihastukseni pikkutyttönä. Muistaakseni kesällä -95.
Vierailija kirjoitti:
Olavi Uusivirta
Sannuliko se siellä?
Alexander Skarsgård leffassa The Northman. Ou mai gaad.