Juotteko sushin kanssa ikinä viiniä, jos kyllä niin mitä?
Makeaa, puolikuivaa, valkoista, punaista? Tässä on varmasti joku sääntö, jos se on soveliasta.
Kommentit (20)
Riesling sopii hyvin sushin kanssa
Ruuan päälle kulaus vettä, maitoa, piimää tai mehua niin tai limukkaa.
Huvittaa nämä jotka alkoholia maun vuoksi...
Kuivaa valkkaria. Riesling on hyvä näköjään muidenkin kuin mun mielestä, kun näitä vastauksia katsoo.
Kuiva riesling on kyllä aina hyvää, mutta oikeasti sushin kanssa todennäköisesti sopisi paremmin puolikuiva ellei jopa puolimakea valkkari. Se tarttuisi kiinni sushin makeisiin ja hedelmäisiin merilevämakuihin.
Sushin kanssa kuuluu juoda vihreää teetä, sinä länsimaalainen koira.
Japanilainen riisiviini eli sake on se mitä tarjotaan sushin kanssa.
Sampanjaa, cavaa tai cremantia juon kuten muulloinkin. Tai sitten vain kuplavettä. En ole saken ystävä.
Sushia !
Juntit elää vielä 2000 luvun alkua.
Nyt kuuluu syödä Indonesialaisia ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Sampanjaa, cavaa tai cremantia juon kuten muulloinkin. Tai sitten vain kuplavettä. En ole saken ystävä.
Sakke on minun hyvä ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Sushia !
Juntit elää vielä 2000 luvun alkua.
Nyt kuuluu syödä Indonesialaisia ruokia.
Juntit syö muodin mukaan. Sivistyneen ihmisen kuuluu syödä erilaisia ruokia vuoron perään ja joskus kivana fuusiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakke on minun hyvä ystäväni.
Mistä tämä Sakke on? Tunsin yhden Saken nuorena, silloinkin sai sakea, Kabukista (tietäjät tietää).
Vierailija kirjoitti:
Ruuan päälle kulaus vettä, maitoa, piimää tai mehua niin tai limukkaa.
Huvittaa nämä jotka alkoholia maun vuoksi...
En tiedä mitä siinä on huvittavaa, viini on minulle ainakin suuri makuelämys. Hyvän ruuan kanssa varsinkin. Piimästä, maidosta, mehusta tai limusta en välitä, mutta ei niiden juojat minussa huvitusta aiheuta.
Valkoviiniä otan aina sushin kanssa.