Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Hugh Grant Poika elokuvassa. Miten ihmeessä siitä voi olla jo kaksikymmentä vuotta?!
Vesku Loiri, Jean-Pierre Kusela
Tapio Rautavaara 40-luvun elokuvassa Kuudes käsky. Tuli mieleen, että on tuo mies ollut kuuma.
Konsta Hietanen Salkkareissa esittäessään homoa.
M 38
Mads Mikkelsen - Hannibal Lecter
Adam Driver - Kylo Ren
Blake Ritson - Girolamo Riario
Ben Barnes - Billy Russo
William Fichtner - Alexander Mahone
Lee Pace - Thranduil
Michael Fassbender - David 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa. En ole toipunut siitä vieläkään, oli sen verran järisyttävä kokemus kun se teininä näin.
Fiennes on minunkin suosikki. Olen normaalisti melkoinen aseksuaali mutta jumankauta kun se Punaisessa lohikäärmeessä huusi "you feel so good" niin nätisti sanottuna silloin meinasi mennä meikäläiseltäkin jalat alta;)
Mä muistan ton kohtauksen kanssa. HOT;)
Korso-elokuvan Mikko Neuvonen. Ihana.
Russell Crowe Gladiaattorissa
Uusimpana Elvis-elokuvan Elvis, eli Austin Butler. Mikä karisma! Mitkä silmät!
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa. En ole toipunut siitä vieläkään, oli sen verran järisyttävä kokemus kun se teininä näin.
Ai muutkin tykkää Ralphista:D Hänestä tuli tänä kesänä minun ja teinipoikamme yhteinen vitsi. En ole vuosiin katsellut hänen elokuviaan mutta kesälomalla tuli tavaksi tehdä iltapalaa ja katsella pojan seurana Bondeja koska hän tykkää niistä. En tiennyt että Fiennes näyttelee näissä uudemmissa Bondeissa mutta siinä vaiheessa kun hän kävelee pitkin London Bridgeä villagansantakki liehuen en malttanut olla hiljaa vaan totesin että "vähän toi on kuuma"! Poikaa nauratti ihan kamalasti mutta kuulemma tästä lähtien katsellaan yhdessä vain Bondeja missä ei ole Ralphia.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp Jack Sparrowna :)
Tää!
Alkuperäinen Miami Vice: "Sonny" Crockettina Don Johnson :)
Charlie Sheen Miehen puolikkaissa.
Tuomas "Tume" Uusitalo ja Mikko Kivinen tietysti.
Iddo Goldberg Snowpiercer -sarjassa! <3
Kylmä rinki Dean Winters Ryan O'Reilynä.