Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Metsolat ja Erkki, näyttelijänä Kari Hakala.
Myös Juha Hyppönen pahiksena Kari Kaukovaaran roolissa mahtava
Oi mikä nostalgiapläjäys. Metsolat-sarja miehineen päivineen on ehkä jotain suomalaisinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jeremy Sisto Jeesuksen roolissa ysärillä. Vipassa kohtauksessa vielä farkkupaita päällä <3
Jeesus-genreen jos mennään, niin laulaja Ola Salo oli tässä roolissa kans aika tykkiä settiä. Myöhemmin näytellyt myös Juudasta.
Heath Ledger, Brokeback Mountain
Ryan Gosling, Blue Valentine
Robert Redford, Puhallus
Paul Newman, Puhallus
Viggo Mortensen, Taru sormusten herrasta
Bradley Cooper, A Star is Born
Jude Law, Lahjakas herra Ripley
Orlando Bloom, Taru sormusten herrasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on hehkuttanut Clark Gablea, mutta itselleni kolahti alkuperäistäkin enemmän Timothy Dalton Rhett Butlerina Scarlett-minisarjassa vuonna 1994. Pikkutyttönä näin ensimmäisen kerran ja olin täysin ihastunut.
Timothy Dalton: ihan sama mikä leffa niin kuuma, kuumempi, kuumin.
Funfact: 007 ja kultainen silmä (GoldenEye) oli alun alkaen kirjoitettu Timothy Daltonille ja pahiksen roolissa olisi ollut Sir Anthony Hopkins. Kaikennäköisten tekijänoikeussotkujen ja naurettavien viivästysten vuoksi missasivat todennäköisesti yhden legendaarisimmista Bond-leffoista ikinä. Siinä vaiheessa kun elokuvaa olisi päästy tekemään, Daltonilla oli jo muita projekteja meneillään, eikä halunnut enää allekirjoittaa jatkosopimusta 3-4 Bond-elokuvasta.
Juha Veijonen Häjyt-elokuvassa
Anthony Quinn
-kerro minulle, zorbas
Michael Nyqvist - koko tuotanto
Samaa sukua, eri maata -telkkarisarja ja nuori Turkka Mastomäki lentokapteenina.
Suomalaisista näyttelijämiehistä vetovoimainen on myös Antti Luusuaniemi
Tobias Menzies - Black Jack Randall
William Fichtner - erikoisagentti Mahone
Kim Coates missä vaan roolissa
Robert Englund - V-sarjan William ja tietysti F.Kruegerina
James Jude Courtney - Michael Myers
Adam Driver - Kylo Ren
Domhnall Gleeson - kenraali Hux
Joseph Quinn - Eddie Munson. <3
Pitkästä aikaa näyttelijä joka oikeasti jää mieleen, eikä vaan pelkästään hahmon takia. Vaan hänen lahjakkuuden takia.
Onks tollasta oikean elämän Eddie Munsonia missään?
-Hevimiehistä kiinnostunut neitokainen
Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa. En ole toipunut siitä vieläkään, oli sen verran järisyttävä kokemus kun se teininä näin.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp Cry baby
Johnny Depp: Gilbert Grape
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa. En ole toipunut siitä vieläkään, oli sen verran järisyttävä kokemus kun se teininä näin.
Fiennes on minunkin suosikki. Olen normaalisti melkoinen aseksuaali mutta jumankauta kun se Punaisessa lohikäärmeessä huusi "you feel so good" niin nätisti sanottuna silloin meinasi mennä meikäläiseltäkin jalat alta;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennes on minunkin suosikki. Olen normaalisti melkoinen aseksuaali mutta jumankauta kun se Punaisessa lohikäärmeessä huusi "you feel so good" niin nätisti sanottuna silloin meinasi mennä meikäläiseltäkin jalat alta;)
Eikö se näytellyt ihan jotai psykopaattia siinä?
Ei sillä, etteikö Leo olisi ollut rooliin kaikin puolin täydellinen. Ovat lisäksi sielunkumppaneita Kate Winsletin kanssa tosielämässä, ja se kyllä välittyy katsojallekin. Ehkäpä kohtalolla oli sormensa pelissä tämän elokuvan kohdalla.