Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi Elvis-elokuva ja Austin Butler. Wautsi mikä roolityö.
Trailerin perusteella en ollut ihan varma mitä odottaa, mutta oli aivan käsittämättömän puoleensavetävä tapaus.
Hypnoottinen suorastaan. Jäi hyvällä tavalla kummittelemaan mieleen. Huippuvalinta rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Hayden Christensen Anakin Skywalkerina. En käsitä, miksi on saanut osakseen niin paljon arvostelua. Kaikin puolin nappivalinta rooliin.
Vihaajat vihaa. Hayden on Anakinin ruumiillistuma, ainoa oikea henkilö vetämään roolin. Oli todella hyvä myös Jumper-leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi Elvis-elokuva ja Austin Butler. Wautsi mikä roolityö.
Sama! Tekisi mieli mennä uudestaan leffateatteriin katsomaan, en malttaisi odottaa että saan leffan omakseni.
Uudestaan vaan niin monta kertaa kuin mieli tekee. Kotona ei saa yhtä intensiivistä elämystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Metsolat ja Erkki, näyttelijänä Kari Hakala.
Myös Juha Hyppönen pahiksena Kari Kaukovaaran roolissa mahtava
fanittaja kirjoitti:
Esa Pakarinen elokuvassa Pekka ja Pätkä sammakkomiehinä.
Tää oli varmaan vitsi, mutta aika timmissä kunnossa Esan kroppa on tuossa filmissä... <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju! Voisikin ottaa loppukesän tavoitteeksi katsoa vaan näitä kuumamiesleffoja.
Onko kukaan vielä aloittanut elokuvamaratonia? Itse olen katsonut tänä viikonloppuna Six Days, Seven Nights (ihana) ja uuden Elvis-leffan (maaginen). Tänä iltana Rautanaamio - haluan nähdä sen kehutun ruusukohtauksen.
James Dean - Jättiläinen
Muistan hämärästi leffajuonen. Sain teininä lahjaksi kirjan jossa oli James Deanin ottamia valokuvia. Minulle jäi mielikuva että Dean oli äärimmäisen herkkä taiteilijatyyppi.
Myöhemmin katsoin Jättiläisen ja olin niin yllättynyt roolihahmon kovuudesta ja kylmyydestä. Todella upea suoritus.
Myös Joaquin Phoenix Jokerissa sekä Gladiaattorissa on aivan hyytävän lahjakas.
Anthony Hokin Uhrilampaissa.
Vierailija kirjoitti:
Riku Gere ja Pretty woman
eikö upseeri ja herrasmies
Vierailija kirjoitti:
James Dean - Jättiläinen
Muistan hämärästi leffajuonen. Sain teininä lahjaksi kirjan jossa oli James Deanin ottamia valokuvia. Minulle jäi mielikuva että Dean oli äärimmäisen herkkä taiteilijatyyppi.
Myöhemmin katsoin Jättiläisen ja olin niin yllättynyt roolihahmon kovuudesta ja kylmyydestä. Todella upea suoritus.
Myös Joaquin Phoenix Jokerissa sekä Gladiaattorissa on aivan hyytävän lahjakas.
Anthony Hokin Uhrilampaissa.
Myös Joaquin Phoenix herkkä taiteilijatyyppi ja sielukas luonnon- ja eläintenystävä – ehkäpä juuri tästä syystä osaa tuoda rankkoihin hahmoihin mukaan tiettyä inhimillisyyttä. Anthony Hopkinsilla puolestaan siviilielämässä Aspergerin oireyhtymä. Ilmiömäinen kyky tehdä todella teräviä hahmoja, kun on lapsesta asti tarkkaillut ympäristöään ja yrittänyt "ymmärtää" muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju! Voisikin ottaa loppukesän tavoitteeksi katsoa vaan näitä kuumamiesleffoja.
Onko kukaan vielä aloittanut elokuvamaratonia? Itse olen katsonut tänä viikonloppuna Six Days, Seven Nights (ihana) ja uuden Elvis-leffan (maaginen). Tänä iltana Rautanaamio - haluan nähdä sen kehutun ruusukohtauksen.
Minä! Ylpeys ja ennakkoluulo (Colin Firth), Järki ja tunteet (Alan Rickman) ja Englantilainen potilas (Ralph Fiennes) kahlattu läpi viikonloppuna. Kaikki todella hyviä. Alkuviikosta ajattelin katsoa Scarlett-sarjan (Timothy Dalton) YouTubesta.
Tapio Rautavaara