Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka inhoavat feminiinistä naissvartaloa??

Vierailija
15.06.2024 |

Siis sellaista perinteistä tiimalasimaista. Ja suurehkoja rintoja. Itselläni on nuo kaikki mutta yli pari vuosikymmentä jatkunut syvä inho vartalonmalliani kohtaan. Ikää jo 36, kaksi lastakin saanut. Unelmani olisi poistattaa rinnat kokonaan ja reisistä kaikki rasva. Lisäksi haluaisin suoranmallisen vartalon. Olen hoikka ja pyrin pitämään itseni lähellä alipainoa juuri siksi, että en saisi takaisin naismaista vartalonmallia. Mies en halua olla ja olen 100% hetero. Nämä mainitsen ennen kuin joku huutelee. Kasvoin pohjoissuomalaisessa isossa perheessä, jossa muut sisarukset olivat poikia ja naisia pilkattiin avoimesti. Inhotti kasvaa naiseksi ja inhoan naisena olemisessa etenkin naisten vartaloita. Rinnat ovat mielestäni rumia. Ethän mode poista tätä. Haluan tietää onko minulla kohtalotovereita. 

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet 

Vierailija
2/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katukuvaa kun katsoo niin aika moni suominainen on kanssasi samaa mieltä 🤭🤭🤭

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Mitä tarkoitat? 

Vierailija
4/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt ylipäätään näyttää rumilta.

Mies23

Vierailija
5/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Mitä tarkoitat? 

Moni on tehnyt kaikkensa, ettei sellaista olisi. 

Vierailija
6/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lestadiolaiset tuhosi itsetuntosi misogyniallaan. Suosittelen terapiaa. Naisen keho on kaunis ja tuntemasi miehet kaappihomoja, jotka purkavat seksuaalista turhautumistaan naisiin.

Vierailija
7/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen sijaan inhoan menestyneitä ja varakkaita ihmisiä. Haluaisin tietää, onko minulla kohtalotovereita?

Vierailija
8/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt ylipäätään näyttää rumilta.

Mies23

Vuosi on 2024 ja nyt on Pride-kuukausi. Voit astua sieltä kaapista ulos, ei ole mitään syytä lymyillä siellä enää.

Vierailija
9/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, naisparka 😮

Kuulostat minulta, esiteinistä aikuisikään asti. Olen samanikäinen kuin sinä ja vasta nyt muutaman vuoden sisään oon päästänyt jotenkin irti siitä, että minun, aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni ja laiha että XS-koon vaatteet tippuu päältä. Onn joo vieläkin ajoittain hyvinkin vahva itseinho ja dysmorfia tän kehon kanssa, vaikka hoikka olen.

Mitenkä sut sais hyväksymään ja rakastamaan itseäsi? Mitä sä kontrolloit tuolla?

Minkälaisia sun poikaystävät on olleet? Et ole varmaan juuri saanut positiivista kritiikkiä ja kehuja?

Vierailija
10/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen Sophia Loren-vartalo on kaunis. Minä tosin kasvoin viiden sisaren pesueessa.

Vierailija
11/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskauden myötä rinnat vielä kasvoi lisää. Toivon pienennysleikkausta elleivät imetyksen loputtua jää pienemmiksi kuin olivat. En tajua mikä noissa rinnoissa nyt koosta riippumatta muka on nii kaunista. Ja peppua en myöskään tajua. Eli juu, haluan olla terve ja nätti omaan silmään mutta rinnat ei siihen mitään hyvää tuo.

Vierailija
12/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lestadiolaiset tuhosi itsetuntosi misogyniallaan. Suosittelen terapiaa. Naisen keho on kaunis ja tuntemasi miehet kaappihomoja, jotka purkavat seksuaalista turhautumistaan naisiin.

Näinkin voisi sanoa. Pilkkaaminen oli sitä että puristeltiin kysymättä ja naurettiin. Vartalon kommentoitiin olevan hyvä synnyttäjän vartalo. Näin puhuivat vanhemmat naiset.

Ap

Vierailija
13/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin terapiaa. 

Vierailija
14/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, naisparka 😮

Kuulostat minulta, esiteinistä aikuisikään asti. Olen samanikäinen kuin sinä ja vasta nyt muutaman vuoden sisään oon päästänyt jotenkin irti siitä, että minun, aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni ja laiha että XS-koon vaatteet tippuu päältä. Onn joo vieläkin ajoittain hyvinkin vahva itseinho ja dysmorfia tän kehon kanssa, vaikka hoikka olen.

Mitenkä sut sais hyväksymään ja rakastamaan itseäsi? Mitä sä kontrolloit tuolla?

Minkälaisia sun poikaystävät on olleet? Et ole varmaan juuri saanut positiivista kritiikkiä ja kehuja?

Kiitos 💖

Ymmärrän kyllä myös sitä joka kirjoitti vain että 'lääkkeet'. Ulkopuolisen on vaikeaa hahmottaa mitä tunnen, ellei ole itse samaa kokenut.

Miehiä mulla ollut vain tämä yksi. En oikein tiedä mitä hän mua kohtaan tuntee tarkemmin ottaen. On tunnettu varhaisteineistä asti. Nuorena kommentoi kyllä kovastikin ulkonäköä eikä tykännyt jos pidin tiukkoja vaatteita muiden miesten läsnäollessa. Siitä tuli kurja olo. 

Nykyään ei mun ulkonäköä enää mitenkään kommentoi, hyvään tai huonoon. 

Ap

Vierailija
15/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan muotoja. Rintasyövän myötä toinen poistettiin 5 vuotta sitten ja tunsin itseni jotenkin omemmaksi. Haaveilen toisen rinnan poistosta. Sairasta, mutta jännää.

Vierailija
16/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on se body dysforia vai mikä se on.

Vierailija
17/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisesti kaunis vartalo (yleisen mielipiteen mukaan) ja se palvelee sinua hyvin, kehosi on terve ja kunnossa. Vähän voisit antaa armoa ja kiitosta kehollesi ja iloita siitä, että se pelaa kuten pitääkin. 

Vierailija
18/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mutta ärsyttää että joka paikassa toitotetaan miten pitää olla seksikäs ja miten pukeutua seksikkäästi ja viettelevästi ja näyttää hyvältä ja tyylikkäältä. Ihankuin jonnekin markettiin niin sinnekin pitäisi pukeutua vietteliäästi. ei kiinnosta ollenkaan tuollaiset asiat "korostaa" omaa vartaloani kun olen lähdössä ulos.

Vierailija
19/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskovaisten elo helppoa.

Vierailija
20/96 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, naisparka 😮

Kiitos 💖

Ymmärrän kyllä myös sitä joka kirjoitti vain että 'lääkkeet'. Ulkopuolisen on vaikeaa hahmottaa mitä tunnen, ellei ole itse samaa kokenut.

Miehiä mulla ollut vain tämä yksi. En oikein tiedä mitä hän mua kohtaan tuntee tarkemmin ottaen. On tunnettu varh

No, kyllähän se on nuo sun lapsuuden kokemukset ja miehesikin kommentit jotka on tuon itseinhon saaneet aikaan. Käytännössä sinut on kasvatettu halveksimaan naisvartaloa, ihmekö tuo jos siitä et pidä.