Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somevaikuttajalta rajuja syytöksiä Sami Hedbergiä ja koomikko Zaania kohtaan

Vierailija
17.06.2021 |

"Miehet kiistävät kaikki väitteet"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008064555.html

No jopas. Taas yksi metoo tjsp. tyyppinen tapaus.

Sana sanaa vastaa jne.

On se vaikeata tuo ymmärrys siitä mikä on okei ja mikä ei ole okei miesten ja naisten välillä.

Kommentit (2031)

Vierailija
181/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttavaa kyllä, että ketään ei tunnu haittaavan ne ihmiset, jotka väärien syytösten vuoksi heitetään junan alle.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että naiset ei oo yhtään sen jalompia tai herttaisempia kuin miehetkään.

En minä tässä ketjussa muuta näe kuin ison liudan kommentteja joissa ollaan heittämässä syytöksiä esittänyt junan alle ilman yhtään sen kummempia todisteita.

Minä en tiedä mitä on tapahtunut enkä osaa spekuloida kumpaankaan suuntaan. 

Vierailija
182/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitää tulla tuomiot, kun vieressä nukkumiseestakin tuli tuomio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku Hedbergistä sen Luokkakokous-elokuvan jälkeen. Oli niin ällöttävän näköinen alaston-kohtauksissa läskeineen ja pienine pippeleineen, että oksettaa vieläkin. Verkkokalvoni eivät unohda sitä näkyä. Vaatteet on ihan hyvä idea pitää päällä.

Vierailija
184/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toon näkyvimpien hahmojen tapaukset olivat vuosikymmenten takaa. USA.ssa oikeuslaitos katsoi ja katsoo edelleen, etteivät tällaiset rikokset olleet vanhentuneet ja lähtökohtaisesti naisia uskotaan.

Hienoja linjauksia rapakon takana!

Vierailija
185/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin sen, että kokemus tuodaan esiin vasta vuosien jälkeen. En ole itsekään pystynyt puhumaan kokemastani raiskauksesta juuri missään. Asioita on ilman todistajia vaikea viedä eteenpäin.

Minäkin naisena ymmärrän tämän. En vain ymmärrä, miten yksittäistä, satunnaista kouraisua tai miehen kekkulointia alasti, voi verrata raiskaukseen.

Miksi ei voisi? Ei ole normaalia käydä väkisin jonkun toisen alapäähän käsiksi. Uhrin näkökulmasta todella traumatisoivaa jos työsuhteen aikana tapahtuu tuollaista.

Minua on satunnaisesti lääpitty ja kourittu, en vain pysty sitä millään rinnastamaan raiskaukseen.

Ai töissä? Miisa on kokenut ahdistelun vaikeana. Miksi hänen pitäisi teeskennellä ettei ahdistelu haittaa, jos se on haitannut paljon? Työsuhdetta ei pikkujutun katkaista.

Vierailija
186/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rikos, josta näitä henkilöitä syytetään on vanhentunut, asia tullaan kokonaisuudessan käsittelemään ja tuomiot antamaan täällä someoikeudessa. Eikö ole ihanaa? Meillä on nyt valtaa. Ties vaikka joku ymmärtäisi lopussa hypätä vielä katolta.

Ja jotkut hölmöt vielä näilläkin palstoilla kehtaa kysellä mitä hyötyä tänne kirjoittelusta muka on.

Vierailija
187/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin sen, että kokemus tuodaan esiin vasta vuosien jälkeen. En ole itsekään pystynyt puhumaan kokemastani raiskauksesta juuri missään. Asioita on ilman todistajia vaikea viedä eteenpäin.

Mutta sitten vuosien päästä on parempi viedä asioita eteenpäin ilman todistajia?

Ihmisellä on oikeus kertoa omista kokemuksistaan omasta näkökulmastaan silloin, kun kokee olevansa siihen valmis. Ehkä itsekin jonain päivänä itsekin olen julkisesti valmis kertomaan joutuneeni raiskatuksi. Vielä en ole käsitellyt asioita tarpeeksi, jotta olisin siihen valmis.

Tottakai on oikeus kertoa, mutta ei nimien kanssa.

Vierailija
188/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten vuosien päästä on parempi viedä asioita eteenpäin ilman todistajia?

Ihmisellä on oikeus kertoa omista kokemuksistaan omasta näkökulmastaan silloin, kun kokee olevansa siihen valmis. Ehkä itsekin jonain päivänä itsekin olen julkisesti valmis kertomaan joutuneeni raiskatuksi. Vielä en ole käsitellyt asioita tarpeeksi, jotta olisin siihen valmis.

Ei ole oikeus kertoa kokemastaan jos ei ole todisteita. Tajuatko että se on kunnianloukkaus?

Höpö höpö, voi että teitä oman elämänne juristeja täällä. Tosiaankaan ei ole asia ihan noin yksinkertainen. Tässä tapauksessa lisäksi todisteina toki on lukuisat tekstiviestit työkaverille ja muille kavereille. Ei tultaisi ikinä tuomitsemaan kunnianloukkauksesta tässä tapauksessa.

Ja tiedä se, että meillä kösitellään tuomioistuimessa sana sanaa vastaan-juttuja jatkuvasti. Olet siis ihan täysin väärässä. Miksi valehtelet?

Lisäksi joku voi ottaa ihan tietoisen riskin kunnianloukkaustuomiosta ja sakoista, ihan vaan sillä, että pääsee traumoistaan eroon, kun saa kertoa totuuden julki.

Vierailija
189/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin meni maku näihin tyyppeihin. Nyt pitää heille antaa porttikielto esityspaikkoihin! Tai muuten...!

Vierailija
190/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden saa kertoa aina. Jos se loukkaa tekijöitä, niin mitä väliä?

Vierailija
191/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on Hedbergistä samanlaisia kokemuksia Tampereen keikan jälkeen. Tuo toinen nimi ei sano mitään.

Vierailija
192/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIlloinka tämäkin tapahtui? Miä en välitä näiden naisten sanomisista, kun eivät ole suutaan saaneet ajoissa auki. Tämä syytös on jonkinlainen muoti-ilmiö mitenkään väheksymättä varsinaista asiaa.

Mutta esim. odotti alasti, kavari sanoo, että oli alasti, kun Miisa tuli paikalle. Mikä on totta, se tuskin selviää.

No mitä sitten jos oli alasti? Jos ei alkanut tekeen helikopteria tai hakkaan tattia, niin mitä väliä.

Ei se mitenkään kivaa ole nähdä vastentahtoisesti alastonta vierasta ihmistä mutta ei se mikään raiskaus ole.

Siis sinun mielestäsi on ok hillua työpaikalla alasti? Sen verran pitää kyllä muita ihmisiä kunnioittaa, ettei pakota muita katselemaan omia genitaaleja. Kotona voi jokainen sitten hillua alasti niin paljon kun sielu sietää. Ihme ääliöitä. Ja sanoiko tämä Miisa, että kyseessä oli raiskaus? Ei sanonut. Miksi siis sen vedät tähän.

Käyn töissä välillä suihkussaja uskomatonta kyllä, olen alasti. Olen alasti myös pukkarin puolella, jonne periaatteessa voisi kuka tahansa tulla, kunnes olen kuivannut itseni ja pukenut päälleni. Jos joku tuon ottaa ahdisteluna, olen pöyristynyt.

Vierailija
193/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin meni maku näihin tyyppeihin. Nyt pitää heille antaa porttikielto esityspaikkoihin! Tai muuten...!

Ei taida tarvita mitään porttikieltoa. Naisyleisö tulee ainakin harvenemaan.

Vierailija
194/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIlloinka tämäkin tapahtui? Miä en välitä näiden naisten sanomisista, kun eivät ole suutaan saaneet ajoissa auki. Tämä syytös on jonkinlainen muoti-ilmiö mitenkään väheksymättä varsinaista asiaa.

Mutta esim. odotti alasti, kavari sanoo, että oli alasti, kun Miisa tuli paikalle. Mikä on totta, se tuskin selviää.

No mitä sitten jos oli alasti? Jos ei alkanut tekeen helikopteria tai hakkaan tattia, niin mitä väliä.

Ei se mitenkään kivaa ole nähdä vastentahtoisesti alastonta vierasta ihmistä mutta ei se mikään raiskaus ole.

Siis sinun mielestäsi on ok hillua työpaikalla alasti? Sen verran pitää kyllä muita ihmisiä kunnioittaa, ettei pakota muita katselemaan omia genitaaleja. Kotona voi jokainen sitten hillua alasti niin paljon kun sielu sietää. Ihme ääliöitä. Ja sanoiko tämä Miisa, että kyseessä oli raiskaus? Ei sanonut. Miksi siis sen vedät tähän.

Oikea kysymys kuuluu, onko Zaani tiennyt, että Miisa on tulossa bäkkärille ja riisunut itsensä alasti odotellessaan? Näin uskoisin tapahtuneen, kun Miisa joutuu kohta selventämään kertomuksiaan.

Vierailija
195/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden saa kertoa aina. Jos se loukkaa tekijöitä, niin mitä väliä?

Kirjoitan someen. että henkilö xxxx on rikollinen ja sanon, että se on totta. Suojaako se minua kunnianloukkaussyytteeltä?

Vierailija
196/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa varmasti tietää että mahdollinen rikos on vanhentunut mutta jos on ahdistellut yhtä niin on todennäköisesti ahdistellut useampaa. Odotellaan jos useampi tulee esiin. Hauskat miehet voi nauttia sillä aikaa tulisista hiilistä.

Näiden miesten puolustelijoille ei tietysti mikään määrä todisteita ja todistajia koskaan riittäisi.

Vierailija
197/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä välillä suihkussaja uskomatonta kyllä, olen alasti. Olen alasti myös pukkarin puolella, jonne periaatteessa voisi kuka tahansa tulla, kunnes olen kuivannut itseni ja pukenut päälleni. Jos joku tuon ottaa ahdisteluna, olen pöyristynyt.

Mä en käy tästä syystä suihkussa töissä. Enkä tykkää vaihtaa vaatteitakaan (on pakko). Meillä on myös miespuolisia siivoojia. Mistä en tykkää yhtään.

Vierailija
198/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen on ilmeisesti hankala ymmärtää mikä häpeä siinä tuleena nuorena (naisena) kun joku kourii sinua, ahdistelee, jopa r*iskaa. Ei sitä aina uskalla kertoa kellekkään, varsinkin jos on vaikka jonkun alainen, on esim. itse suhteessa, humalassa jne. Koska tulee sitä "oot vaan kateellinen, jaa olitko pettämässä, no mitä olit humalassa.."-syytöksiä.

Moni ei uskalla puhua, koska ei ole valmis siihen myrskyyn mihin joutuisi. On minullakin kokemus eräästä ahdistelijasta, en ole asiasta puhunut kuin muutamalle ystävälle ja sekin vuosien jälkeen, enkä edes nimiä maininnut. Mitä jos me kaikki puhuttaisiinkiin nyt yhtäkkiä, olisi kyllä melkoinen hiljaiseksi vaatiminen käynnissä sen jälkeen. Näitä asioita silti miettii vuosien jälkeen, eikä itse niistä ole välttämättä päässyt yli vaikka se tekijä olisikin jo unohtanut ja mitätöinyt tekonsa itsekseen.

Vierailija
199/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia niiden todisteiden nyt sitten tällaisissa keisseissä pitäisi olla? Joku kourii mua haarovälistä, pyydänkö ottamaan uusiksi että ehdin kaivaa kännykän ja ottaa videon?

Hetkonen...

vaikka litsari päin näköä ja heti meteli pystyyn

Nyt annetaan persettä, mies luulee että se oli onnistunut iskuyritys ja 25 vuoden päästä nainen kertoo kuinka hänet rais kattiin

Juurikin näin. Limaisimmatkin kourijat ovat tämän jälkeen jättäneet rauhaan. Kun niitä helppoja naisia riittää, jotka ei uskalla sanoa edes ei.

Tämä ei varmaankaan ole naisen kirjoittama kommentti? Pelosta lamautuminen ei ole suostumus seksiin.

On. Olen näitä lääppijöitä karkottanut läpsimällä ja huutamalla. Ja ihmettelen, mikseivät kaikki naiset tee niin.

Lue tämä teksti: https://www.hyvakysymys.fi/video/miksi-uhkaavassa-tilanteessa-kehoni-la…

Vierailija
200/2031 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei nyt ymmärrä että Miisa syyllistyi vakavaan kunnianloukkaukseen. Riippumatta siitä puhuuko totta vai ei, hänellä pitää olla TODISTEET. Jos ei ole niin asia on selvä kunnianloukkaus. Toivottavasti Hedberg ja Zaani nostavat kunnianloukkaussyytteen. Koskaan ei voi alkaa syyttelemään julkisesti ketään ilman TODISTEITA.

Eipä taida poikia oikeusjuttu kiinnostaa... Miksiköhön ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi