Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella 33v miehen kanssa joka tienaa bruttona 1420/kk? Tuntuu että monet tapaamani ihmiset ihmettelevät palkkaani, ja olen sinkku vielä

Vierailija
17.06.2021 |

Olen miettinyt että onkohan tämä palkkani suuruus vaikuttanut pariutumiseeni naisten kanssa...

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö laskemaan tasoa todella alas?

Miehistä on ylitarjontaa, ja kaltaisesi miehen täytyy tyytyä ylipainoiseen, vanhempaan, työttömään, kouluttamattomaan, tuhlaavaan, alko-ongelmaiseen, lapsia jo omaavaan, tupakoivaan ja hieman yksinkertaiseen naiseen

Nuo luettelemasi ominaisuudet eivät kulje käsi kädessä.

Esim.minä olen ylipainoinen, mutten työtön enkä kouluttamaton eikä lapsia jne.

Vierailija
62/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mulla sama palkka, seurustelisitko sinä kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö laskemaan tasoa todella alas?

Miehistä on ylitarjontaa, ja kaltaisesi miehen täytyy tyytyä ylipainoiseen, vanhempaan, työttömään, kouluttamattomaan, tuhlaavaan, alko-ongelmaiseen, lapsia jo omaavaan, tupakoivaan ja hieman yksinkertaiseen naiseen

Nuo luettelemasi ominaisuudet eivät kulje käsi kädessä.

Esim.minä olen ylipainoinen, mutten työtön enkä kouluttamaton eikä lapsia jne.

Kommentoimasi viesti oli melko provosoiva, mutta totuuden siemen siinä oli. Jostain (monestakin) joutuu tinkimään, jos kumppanin haluaa noilla tuloilla.

Sinäkin olet ylipainoinen eli et mikään ideaali puoliso kenellekään. Hieman yksinkertaiseltakin vaikutat viestisi perusteella. Ehkä täytät muitakin negatiivisia kriteereitä?

Vierailija
64/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko treffeillä ensimmäisenä palkkasi? Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta miehen varallisuus tai palkan suuruus. Persoona ja henkilökemia painaa eniten vaakakupissa. 

Hieman kyllä haittaisi jos mies on elämäntapatyötön tai pahasti velkaantunut ja luottotiedot menneet. 

N26

Useimmilla naisilla on tapana kysellä treffeillä tulojani, velkojani ja varallisuuttani kautta rantain. Siis epäsuorasti tai muuten "ohi mennen". Toiset utelevat eri tavalla kuin toiset, mutta samat asiat tulee silti aina ilmi jo ensi tapaamisella.

-eri

Mulla ihan sama. Ymmärrän toki. En itsekään halua laskea elintasoani toisen vuoksi, jos kohta en yritä sitä nostaakaan toisen siivellä. Se taitaa olla enemmän naisten tapa.

Vierailija
65/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustella voisin, mutta minä halusin lapsia ja perheen isälle tuo palkka on liian pieni. Ei kykenisi perhettä elättämään.

Palkkojen takia tässä maassa syntyvyys onkin laskussa ja se on kaikkien tiedossa.

Vierailija
66/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustella voisin, mutta minä halusin lapsia ja perheen isälle tuo palkka on liian pieni. Ei kykenisi perhettä elättämään.

Palkkojen takia tässä maassa syntyvyys onkin laskussa ja se on kaikkien tiedossa.

Että velana oleminen onkin vain tekosyy, kun tulot ei riitä ihmisen elämään.

Vierailija
67/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi tosi pieni palkka.

Miksi hyvinvointivaltiossa on olemassa noin huonoja palkkoja jotka kurjistaa ihmisen köyhyysloukkuun ja näköalattomaan elämään?

Vierailija
68/102 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en. Ikävä kyllä Suomessa rahalla vaan saa parempaa ja minä ainakin halusin perhettä perustaessa olla varma siitä, että saadaan lapsille ns. priimaa.

Esim meidän hoitomaksut oli 750€ / kk, kun haluttiin yksityiseltä puolelta tietty hoitopaikka. Tuolla kuukausipalkalla ei varmaan paljon olisi valinnanvaraa.

Ja tiedän, että kuulostan pinnalliselta! Mutta tämä on se mitä omille lapsilleni halusin.

Sun olisi kannattanut opiskella ahkerammin ja hankkia hyväpalkkainen duuni.

Mun vaimo teki niin ja kykenee elättämään perheensä ja mut lähes ap:n verran kuussa tienaavan duunarimiehensä.

Elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
69/102 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aina ihmetelly et miks naisille ei kelpaa näkkäri sen kahvilan sijaan. Kahvilan kahvi maksaa päivän palkasta puolet. Kahvi ja wienerssi voi olla yli 40e.

Se on yli puolet päivän palkasta. Kalliiksi tulee verrattuna näkkäriin juustolla ja kurkkusiivuilla sekä teellä kotona lähellä lähiössä kesäkuumalla.

Mikäs siinä on että kun miehen euroa on vähennetty ja naisen euro on noussut, niin ei sitten enää se lyhyenmmän euron mies enää kelpaakaan?

Miksi halutaan omaa euroa ylöspäin, jos halutaan myös miehen euroa ylös?

Vierailija
70/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Ei tuolla palkalla voi perhettä perustaa ellei ole valmis elämään jatkuvassa puutteessa ja niukkuudessa. Minä elin siinä lapsuuteni ja se riitti sitä laatua.

Kroisos ei tarvitse olla, tavallinen keskituloinen riittää, kuten itsekin olen.

Vierailija
71/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella voisin, mutten asua yhdessä tai perustaa perhettä. En halua alkaa elättää aikuista ihmistä. Ja lapsiinhan ap:lla ei ole varaa.

Toisaalta onko ap:lla seurusteluaikanakaan varaa muuhun kuin termarikahviin ja kaupan eskimopuikkoon.

Vierailija
72/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysyisi palkkaasi, en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa. Sen sijaan luulen, että aika varhaisessa vaiheessa tulisi ilmi, että elämme hyvin erilaista elämää. Minä tykkään matkustella, syödä ulkona, käydä elokuvissa, keikoilla, konserteissa jne. Nyt, kun ei pääse ulkomaille (helposti ja turvallisesti), reissaan kotimaassa. En käytä kalliita hotelleja vaan yövyn leirintämökeissä, teltassa ja apartmenteissa. Mutta tykkään olla liikkeellä. Kesälomaani kuuluu tänäkin kesänä paljon pieniä reissuja. Jouluna toivon jo pääseväni kaukomatkalle.

Eli hyvin nopeasti heräisi kysymys, onko meillä riittävästi yhteistä ja onko meillä ylipäänsä aikaa olla yhdessä.

Vierailija
73/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelijan palkka aikuisella ihmisellä!

Vierailija
74/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan periaatteessa mistä ne naiset sen tietäisivät. 

Mutta toisaalta on tilastollinen fakta, että mitä enemmän mies tienaa, sitä varmemmin hänellä on nainen. 

Mitä enemmän mies tienaa, sitä paremmat sosiaaliset taidot hänellä on.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä kurinalaisemmin hän elää.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä terveellisemmin hän syö.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä enemmän hän on lukenut kirjoja.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä enemmän hän tapaa ihmisiä.

... sitä enemmän hän matkustaa, viettää aikaa kodin ulkopuolella, enemmän keskusteltavaa, on mielenkiintoinen juttukaveri.

Ei ole ihme, jos löytää enemmän seuraa kuin joku joka on neljän seinän sisällä 50 vuotta.

Paljon alapeukkuja, mutta tässä on totuuden siemen. Itse viehätyn miehistä jotka ovat sosiaalisesti lahjakkaita,  sivistyneitä, älykkäitä ja elävät tasapainoista, terveellistä elämää. Rahalla ei ole itselleni merkitystä kunhan nyt itsensä pystyy elämättämään, mutta näillä ominaisuuksilla varustetut miehet (ja naiset myös!) ovat yleensä myös työelämässä menestyneitä ellei jokin sairaus tai onnettomuus ole heittänyt elämää raiteiltaan. 

Vierailija
75/102 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nettotulosi ovat samaa luokkaa kuin työttömällä tai työkyvyttömyyseläkeläisellä.

Vierailija
76/102 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun naiset haluaa että miehen euro pienenee ja naisten euro tasaantuu siihen nähden, mutta ap:n kaltainen mies ei sittenkään kelpaa, vaikka euro on naisiin nähden melko tasa-arvoinen.

Eli rahaa ja rahaa ja rahaa vaan.

Kyllä miehet on omaksuneet siltikin tasa-arvon paljon paremmin tässäkin yhteiskunnassa.

Vierailija
77/102 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Villborn kirjoitti:

Ite aina ihmetelly et miks naisille ei kelpaa näkkäri sen kahvilan sijaan. Kahvilan kahvi maksaa päivän palkasta puolet. Kahvi ja wienerssi voi olla yli 40e.

Se on yli puolet päivän palkasta. Kalliiksi tulee verrattuna näkkäriin juustolla ja kurkkusiivuilla sekä teellä kotona lähellä lähiössä kesäkuumalla.

Mikäs siinä on että kun miehen euroa on vähennetty ja naisen euro on noussut, niin ei sitten enää se lyhyenmmän euron mies enää kelpaakaan?

Miksi halutaan omaa euroa ylöspäin, jos halutaan myös miehen euroa ylös?

Tern töitä ja opiskelin jotta voin nauttia elämästä ja haluan miehen jolla on vähintään samat tulot koska haluan matkustella ja nauttia, mutt eihän tolla 1400€ palkalla minnekkään ulkomaille lähetä ja mulla ei ole aikomustakaan maksaa miehelle mitään matkoja. Jne haluan myös asua kivassa omakotitalossa ja niin että mieskin maksaa sitä asuntolainaa

Vierailija
78/102 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos tulet sillä rahalla toimeen. Seurustelisin mielihyvin jos olemme muuten yhteensopivia, tykästymme toisiimme ja olet sopivan ikäinen eikä ole päihdeongelmaa tai merkittävää ylipainoa.

Vierailija
79/102 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan periaatteessa mistä ne naiset sen tietäisivät. 

Mutta toisaalta on tilastollinen fakta, että mitä enemmän mies tienaa, sitä varmemmin hänellä on nainen. 

Mitä enemmän mies tienaa, sitä paremmat sosiaaliset taidot hänellä on.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä kurinalaisemmin hän elää.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä terveellisemmin hän syö.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä enemmän hän on lukenut kirjoja.

Mitä enemmän mies tienaa, sitä enemmän hän tapaa ihmisiä.

... sitä enemmän hän matkustaa, viettää aikaa kodin ulkopuolella, enemmän keskusteltavaa, on mielenkiintoinen juttukaveri.

Ei ole ihme, jos löytää enemmän seuraa kuin joku joka on neljän seinän sisällä 50 vuotta.

Kuulostaa aivan järkyttävältä ja sinä kuulostat pinnalliselta kiipijältä. Toivottavasti elämä vielä opettaa mikä on oikeasti tärkeää.

Rikas lukee enemmän kirjoja, salli mun nauraa:D. Matkustaminen luo ihmisestä mielenkiintoisen, no huh huh.

t. maisterisnainen

Vierailija
80/102 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nettotulosi ovat samaa luokkaa kuin työttömällä tai työkyvyttömyyseläkeläisellä.

Eli tulee tällaista vittuilua kun palkka on pieni

Kovasti täällä aiemmin on vakuuteltu miten palkalla ei ole väliä, kunhan on töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi