Nainen, voisitko seurustella 33v miehen kanssa joka tienaa bruttona 1420/kk? Tuntuu että monet tapaamani ihmiset ihmettelevät palkkaani, ja olen sinkku vielä
Olen miettinyt että onkohan tämä palkkani suuruus vaikuttanut pariutumiseeni naisten kanssa...
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kokonaiskuvasta, onko sinulla sijoituksia ja omistuksia tuon lisäksi? Jos sinulla ei ole muuta kuin palkkatulo, eikä mitään omaisuutta niin ei kiitos. Haluan itselleni ja perheelleni mukavan elintason, matkoja ja elämästä nauttimista. Tuolla rahalla ei juhlita, ehkä perusmenot pystyt juuri ja juuri yhdelle kattamaan.
N32
Ei ole sijoituksia, kun ei riitä rahaa sijoitettavaksi
ap
Maksatko hurjan kallista vuokraa, vai miksei? Minulla irtoaa satanen kuussa sijoittamiseen 850€/kk nettotuloilla.
Uskokaa miehet jo! Naiset hakevat kovapalkkaista miestä ja jos sitä ei löydy niin tyytyvät keskipalkkaiseen. Tämä ei kuitenkaan riitä, koska ilman kovaa palkkaa ei työhön saa tyytyä vaan pitää olla jatkuvasti valmis kehittymään ja tähtäämään korkeammalle. Elämän tai nimenomaan työelämän pitää olla jatkuva kehitysprosessi, missä pitää koko ajan etsiä parempaa. Hieman kuin parisuhteet joillekin.
Eli jos olet pienipalkkainen tai ehkä jopa keskipalkkainen niin voit ehkä kelvata, mutta et sellaisenaan. Kelpaamisehtona on tuo yllämainittu kehittyminen ja paremman tavoittelu. Sinä voit luulla, että se varastohomma, josta pidät ja nautit tai se tietokoneella tapahtuva toimistotyö, jossa pyörittelet numeroita ja tunnet olevasi hyödyksi ovat molemmat ihan hyviä töitä ja riittäviä, mutta näin ei ole. Sinä olet väärässä ja saat sen kyllä kuulla, jos ajaudut parisuhdetta etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Seurustella voisin, mutten asua yhdessä tai perustaa perhettä. En halua alkaa elättää aikuista ihmistä. Ja lapsiinhan ap:lla ei ole varaa.
Toisaalta onko ap:lla seurusteluaikanakaan varaa muuhun kuin termarikahviin ja kaupan eskimopuikkoon.
No, ap on luuseri, joten tuskin tietää edes paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
En. Tienaan itse 4500 ja mieheni 5000 euroa. Palkkasi on Suomessa laiton.
Kyllä tuollaisia palkkoja on mm. maatalous- ja puutarha-alalla.
Laillisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nettotulosi ovat samaa luokkaa kuin työttömällä tai työkyvyttömyyseläkeläisellä.
Eli tulee tällaista vittuilua kun palkka on pieni
Kovasti täällä aiemmin on vakuuteltu miten palkalla ei ole väliä, kunhan on töissä
Kukaan ei ole vakuuttanut noin.
Autosta, habituksesta ja asunnosta päätellen. Ns. piilorikkaita ei ole enää 80-luvun jälkeen syntyneissä. Jos on manii, sen pitää näkyy hanii.
Huonoin vaihtoehto on dokata ja polttaa tupakkaa pienipalkkaisena (kun rahat ei riitä muutenkaan niin ne loppuu aikaisemmin kuussa) kun nekin voisi yrittää käyttää hyödyllisemmin tai sijoittaa ( jää edes jotain sukan varteen).
Onhan se mahdollista hypätä pois oravanpyörästä jos kokee ettei huonolla palkalla elämästä tule saamaan tyydyttävää pakettia aikaan mutta monella ei riitä rohkeus tai mielikuvitus siihen vapaaseen omavaraiseen elämään tai kiertolaiseksi alkamiseen.
Asia miehen huonosta palkasta tulee tapetille kyllä, 95% naisista ei halua päätyä asumaan retkiautoon pennosiaan keräävän vuokra-asuntoluuserin kanssa loppuelämäänsä jos tinderissä on tarjolla se ruokamarketin hyvin tienaava välipomokin tarjolla jolla on jo tesla ja design-ok-talo suositulla alueella.
Piksainen laskutoimitus teki tuntipalkaksi 9€ ja 40 senttiä.
Mm pääkaupunkiseudulle on rekrytoitu lehdenjakajia tuolla palkalla, täällä Pohjois-Suomessa mm maatalouden kausityövoiman tuntipalkka on tuolla tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustella voisin, mutten asua yhdessä tai perustaa perhettä. En halua alkaa elättää aikuista ihmistä. Ja lapsiinhan ap:lla ei ole varaa.
Toisaalta onko ap:lla seurusteluaikanakaan varaa muuhun kuin termarikahviin ja kaupan eskimopuikkoon.No, ap on luuseri, joten tuskin tietää edes paremmasta.
Pienipalkkainen mies = luuseri?
Oletko kiinnostunut vain golf diggereistä? Suurin osa naisista (ja miehistä) ei ole näitä. Gold diggeri on tietyn tyyppinen henkilö, sen kyllä tunnistaa.
Voisin. En halua lapsia tai yhteisasumista niin elettäis omilla rahoillamme. Se olisi kyllä mietintää aiheuttavaa jos sulla ei olisi yhtään säästöjä/sijoituksia ja mikä tahansa pieni vastaisku vois aiheuttaa taloudellisen ahdingon.
Olet liian nuori mulle. Palkalla ei ole väliä. En tienaa paljon itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko treffeillä ensimmäisenä palkkasi? Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta miehen varallisuus tai palkan suuruus. Persoona ja henkilökemia painaa eniten vaakakupissa.
Hieman kyllä haittaisi jos mies on elämäntapatyötön tai pahasti velkaantunut ja luottotiedot menneet.
N26
Minua kyllä hieman haittaisi jos nainen on elämäntapapienituloinen, ja kaiken saisit itse maksaa jos et jatkuvasti halua nuukailla.
sinun palkka on sinun palkka ja minun palkka on minun palkka. miksi ihmeessä toisen palkan pitäisi vaikuttaa seurusteluun. pääasia että on töitä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Piksainen laskutoimitus teki tuntipalkaksi 9€ ja 40 senttiä.
Mm pääkaupunkiseudulle on rekrytoitu lehdenjakajia tuolla palkalla, täällä Pohjois-Suomessa mm maatalouden kausityövoiman tuntipalkka on tuolla tontilla.
Tai sitten ap on huipputuloinen konsultti, eikä tee kuin tunnin töitä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
sinun palkka on sinun palkka ja minun palkka on minun palkka. miksi ihmeessä toisen palkan pitäisi vaikuttaa seurusteluun. pääasia että on töitä mitä tehdä.
Minä tykkäisin parisuhteessa että olisi varaa yhdessä tehdä kivoja juttuja.
Eikä silleen et "tärkeintä että ollaan töissä"..
Teen töitä että voin elää, en elä että voin tehdä töitä.
Voisin. Oma palkka 3500€/kk brutto
Ei sillä palkalla ole väliä, AP vaikuttaa pieni muna iselta ja oudolta, en siis seurustelisi.
cowboy kirjoitti:
Autosta, habituksesta ja asunnosta päätellen. Ns. piilorikkaita ei ole enää 80-luvun jälkeen syntyneissä. Jos on manii, sen pitää näkyy hanii.
Huonoin vaihtoehto on dokata ja polttaa tupakkaa pienipalkkaisena (kun rahat ei riitä muutenkaan niin ne loppuu aikaisemmin kuussa) kun nekin voisi yrittää käyttää hyödyllisemmin tai sijoittaa ( jää edes jotain sukan varteen).
Onhan se mahdollista hypätä pois oravanpyörästä jos kokee ettei huonolla palkalla elämästä tule saamaan tyydyttävää pakettia aikaan mutta monella ei riitä rohkeus tai mielikuvitus siihen vapaaseen omavaraiseen elämään tai kiertolaiseksi alkamiseen.
Asia miehen huonosta palkasta tulee tapetille kyllä, 95% naisista ei halua päätyä asumaan retkiautoon pennosiaan keräävän vuokra-asuntoluuserin kanssa loppuelämäänsä jos tinderissä on tarjolla se ruokamarketin hyvin tienaava välipomokin tarjolla jolla on jo tesla ja design-ok-talo suositulla alueella.
Missä ruokamarketissa välipomo ajelee teslalla ja asuu designkodissa?
T. Myymäläpäällikkö 2700€/kk
Itse haluaisin koulutetun miehen jotta olisimme samalla keskustelutasolla. Vähimmäisvaatimus, että on ylioppilas ja sen lisäksi amk.
Ei haittaa jos on vähätuloinen tai työtön. Mielenterveysongelmaista en huoli tai laiskaa tai päihteitä käyttävää. Yritteliäs ja ystävällinen pitää olla.
Jos olet työtön niin on siitä hyvä mainita, jos joka päivä menee vaikka 5€ täysin turhaan asiaan kuten tuoremehuun.