Nainen, voisitko seurustella 33v miehen kanssa joka tienaa bruttona 1420/kk? Tuntuu että monet tapaamani ihmiset ihmettelevät palkkaani, ja olen sinkku vielä
Olen miettinyt että onkohan tämä palkkani suuruus vaikuttanut pariutumiseeni naisten kanssa...
Kommentit (102)
Mulla on niin huono palkka itsellänikin (kuitenkin muutaman satasen parempi kuin tuo) että jokainen ylimääräinen sentti tähän talouteen on pelkkää plussaa. Silti, en minäkään huoli miestä vain sen takia, että pienituloisenkin miehen ottaminen kohentaisi taloudellista tilannettani huomattavasti. Pitää olla muutakin yhteistä. Elän mieluummin jatkossakin rahat tiukilla kuin huolisin huonon miehen. Pärjään kuitenkin, kun elän nuukasti. Ja siihenhän tässä on joutunut tottumaankin.
Olen seurustellut pienituloisten miesten kanssa, muita minulla ei ole koskaan ollutkaan. Osa on ollut työttömiä, osa pätkätyöläisiä/duunareita. Ei mua se raha kiinnosta vaan se minkälaista kohtelua saan ja minkälaisia he ovat ihmisinä. Olen alkanut enemmän ja enemmän kiinnittää huomiota siihen, millä tavoin miehet kohtelee ylipäätään muita ihmisiä, ei pelkästään minua. Se kertoo miehestä paljon. En ole enää niin naivi kuin ennen, että riittää kunhan on vaan mua kohtaan kiltti.
Haluan tarkastaa minkälaiset suhteet miehellä on muutenkin, omia perheenjäseniään ja ystäviään kohtaan, minkälaiset arvot ylipäätään. Ja parempituloisilla miehillä tietenkin sama homma, jos jostain ihmeen syystä sellainen mies minusta kiinnostuisi, eipä niitä ole montaa ollut. En itse ainakaan ole havainnut sellaista, että miehiä järin kiinnostaisi huonotuloiset naiset, jos heillä on itsellään hyvät tulot. No ehkä sitten, jos olisin ottanut jonkun pikavipin ja tuunannut itseni sellaiseksi geneeriseksi seksiobjektiksi silikoneineen ja muine lisäkkeineen. Silloinhan on suorastaan oikeutettu kuppaamaan miehiltä rahat pois.
Kyllä ne parempituloiset näyttää pariutuvan lähinnä keskenään. Ja se on ihan ymmärrettävää, koska heillä on varmasti enemmän sellaista tietynlaista kunnianhimoa, tavoitteellisuutta, rohkeutta ja itsevarmuutta, koulutustaustaa ja sivistystä mikä itseltäni on aina puuttunut.
Laita joka kuussa esim. 100 e säästöön. Älä käytä sitä naiseen. Jos joskus tapaat sen oikean, voit panostaa esim. 30 e ravintola-annokseen hänelle ja syödä itsekin. Silti jää puskuria elämiseen. Pienistäkin tuloista voi säästää, se on kaikista tärkeintä. Jotkut hassaavat vaikka 4000 e/kk, verot toki menevät myös.