Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotias tyttö katsoo murha- ja katoamisohjelmia telkkarista ja pelkää nyt mennä yksin ulos

Vierailija
17.06.2021 |

Olen sanonut että ei niitä tarvitse katsoa jos pelottaa mutta ei malta olla katsomatta. Nyt ei halua lähtä kauppaan (muutaman sadan metrin päähän) kun pelkää että joku sieppaa matkalla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää vahtia mitä lapsi katsoo, oma tapetti ja lasten asetukset jotta ei näe mitään sopimatonta.

Vierailija
2/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä vai vajaa? Ei kuulu tuon ikäiselle nuo ohjelmat. Olet epäonnistunut vanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat katsoa? Niissä on ikäräjat.

Vierailija
4/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit katsoa? Ohjelmissa on ikärajat. Hanki lapselle terapiaa, jotta hän pääsee peloistaan.

Vierailija
5/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot helvetin tyhmä.

Mun 8v katsoo vaan lastenohjelmia.

Koska on lapsi,!! En anna edes youtubea ladata, valvottuna saa katsoa sieltä jotain.

Vierailija
6/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koko ajan vahtia mitä tyttö katsoo. Enkä näe esimerkiksi tässä mitään ikärajaa, tyttö on katsonut tämänkin

https://areena.yle.fi/1-50794297

ap

Vierailija
7/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisi ikärjaa, niin jos ohjelma ei sovi lapsellesi, sinun tehtäsi vahvempana on huolehtia ettei katso. Ota vaikka ruudut mukaan töihin jos muu ei auta.

Vierailija
8/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olisi ikärjaa, niin jos ohjelma ei sovi lapsellesi, sinun tehtäsi vahvempana on huolehtia ettei katso. Ota vaikka ruudut mukaan töihin jos muu ei auta.

vaNHempana

Vierailija
9/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukko. Puhelin pois kun tulee koulusta jne. Kyseessä 8v lapsi, kyllä sä siltä puhelimen ja tabletin pois saat. Laitat ITSE hänelle pyytämänsä ohjelmat (jos ovat lapsille sopivia) pyörimään. Niin ja hankit lapsellesi jonkun aikuisen juttelemaan sen lisäksi että juttelet itse. Kysyt myös vinkkejä siltä tyypiltä miten puhua/toimia jatkossa.

Vierailija
10/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos pelottaa, minäkin vaikka olen aikuinen olen joskus nähnyt painajaisia överiksi menneen true crime -putken jälkeen.

Vierailija
11/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen telkkarin irti seinästä ja heität roskalavalle.

Täyttä uusavuttomuutta ”en voi vahtia!”

Jos ei ole telkkaria mitä katsoa, ei ole ongelmaa.

Vierailija
12/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Älkää menkö näihin!

Vierailija
13/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sinäkin olet lapsen hankkinut kun et tuon vertaa ymmärrä...

Vierailija
14/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja taas kaikki meni halpaan :D miten tämmönen voi olla edes mahdollista :'D

Vierailija
15/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäinen mitään tuollaista kestä. Itselleni pienenä Hitchcockin Linnut ja Tappajahai olivat jo liikaa, kun katsoin ne 8-10 vuotiaana. Painajaisia sain, mutta suodatin ne melko nopeasti pois päästäni. Ensin se vaati sen, että kerroin katsoneeni ne vanhemmilleni. Sitten aikuisten elokuva-VHS:t laitettiinkin lukon taakse.

Vierailija
16/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia lapsi, jos sitä ei jaksa vahtia?

Vierailija
17/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas ja taas kaikki meni halpaan :D miten tämmönen voi olla edes mahdollista :'D

Rupes hävettämään kun sut lytättiin? 😄 Tuo on helppo hätävalhe av:lla, kun on ryssinyt ja lahjakkaasti

Vierailija
18/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli juuri simpsoneissa.

koita keksiä jotain itse.

Vierailija
19/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän vaan nähnyt sitä jalkapalloilijan lyyhitstymistä? Se oli todella järkyttävää.

Vierailija
20/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan vanhemmuutta parhaimmillaan. Ei voida asettaa lapselle rajoja, koska "en mä voi kokoajan sitä vahtia". Ei jeesus, mitä uusavuttomuutta.