Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnkinoon ei omia eväitä EIKÄ herkkuja saa maksaa käteisellä

Vierailija
17.06.2021 |

Täällä kun on jo käsitelty tuo omien eväiden kielto, niin laitanpa myös Facebookista lukemani julkaisun tänne:

"Muistakaas vanhemmat, joiden lapset miettivät Finnkinon elokuviin menoa (omat eväät nykyään kielletty). Leffaherkut voi maksaa VAIN kortilla, oli ikä mikä tahansa. Eilen meidän edellä oli lukuisa määrä lapsia/nuoria, jotka yrittivät tarjota pussukoistaan rahaa karkkeja maksaakseen. Raja oli ehdoton, ei onnistu! Melko kylmää katsottavaa ne lasten ilmeet.."

Eli sen lisäksi, että omat eväät on kielletty, maksukortittomat lapset ja nuoret eivät pysty käymään itsenäisesti elokuvissa. Ei kovin viisas veto Finnkinolta keskellä koulujen kesälomia ja koko kohu tulee todennäköisesti kalliimmaaksi kuin omien eväiden salliminen.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin menee heti kun kaikki vuosia siirtyneet ilmaisliput on käytetty.

Vierailija
2/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti finnkino menee konkurssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla. Monilla lapsilla ei ole omaa maksukorttia ja vanhemmat voi olla kesän töissä eivätkä pääse kassalle kaveriksi. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon hintaa isossa kaupungissa tulee lapsen leffareissulle, kun ensin pitää ostaa toistakymmentä euroa maksava lippu, päälle herkut ja lopuksi vielä pysäköintimaksu, jos joutuu menemään saattajaksi.

Sillä hinnalla saa Netflixin jo useammaksi kuukaudeksi.

Vierailija
4/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä Oulussa on paljon parempi yksityinen elokuvateatteri Star

Vierailija
5/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkino vie lapsilta tikkaritkin suusta. Nyt on huonoa mainosta.

Vierailija
6/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän yrittävät udella käsilaukun sisältöä.

Vierailija
7/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti finnkino menee konkurssiin.

Niin ihmisten työttömäksi jääminen on aina toivottavaa.

Avaus kaipaisi jotain linkkiä tuekseen. Nyt ap voi vain trollata.

Vierailija
8/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minne minua ei ilman maskia oteta, sinne myöskään minun rahani virtaa. Se on minun uusi normaali.

Saman voi sanoa käteisen käytön suhteen.

Vierailija
9/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin menee heti kun kaikki vuosia siirtyneet ilmaisliput on käytetty.

Onko ilmaislippuja siirretty? Heitin just vanhentuneet sarjalippuni pois. Taisi olla kyllä Biorexiin.

Vierailija
10/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vielä pieniä toimijoita olemassa. Toijalan Kino ❤️ Jälleen pari syytä, miksi käydä paikallisessa.

Vierailija
11/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan vyölaukkuun aina tuhdisti syötävää ennen elokuviin menoa, näin olen tehnyt jo ysäriltä asti kun ekan vyölaukun hommasin. Kertakaikkisen näppärä lisä

Vierailija
12/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset läy yksin leffassa muutenkaan, siinä iässä kun käy niin varmasti löytyy pankkikortti, puhelimella voi maksaa myös nykyään, luul koronan takia kiellettyä käyttää käteistä, sitähän ei ole nyt vuoteen suositeltu maksutapana missään.. Nykyään jokaisella nuorella on oltava oma tili jotta saa edes terveysasiat /omakanta asiat hoidettua pankkitunnuksilla...

Ne eväät saa olla mukana jos on esim vakavia allergioita.

Yleensä lapset itse tahtoo muutenkin ostaa ne herkut paikanpäältä, se on kuitenkin yks osa sitä leffakulttuuria.

Vierailija
13/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tämä vihdoin suitsisi rapistelua ja mässytystä.

Normaali ihminen selviää pari tuntia hengissä vaikka ei työntäisi naamaansa suola, sokeri ja lisäaine -mässyä. Siinä hampaat, verenpaine ja -sokerikin kiittää. Myös kanssakatsojat.

Vierailija
14/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä lievästi sanottuna ihmeissäni siitä, kuinka ihmiset vetävät herneet tästä(kin) nenäänsä. Ikinä, ikinä tullut edes mieleenkään, että veisin omia eväitä leffaan? Ei ne nyt niin kalliita ole sieltä ostettuna...  

Finnkino saa itseltäni kyllä synninpäästön tässä.

Muutamasta namista jää monella kiinni leffassa käynti? Ok. 

Vierailija
15/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan syönyt elokuvan aikana. Suosittelen samaa muillekin.

Vierailija
16/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy kiinalaisten omistamassa Finnkinossa. Boikotoin koronan takia kaikkea Kiinaan liittyvää.

Vierailija
17/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua. Leffaherkkuihin menee enemmän rahaa kuin itse leffaan :D Näin meille kävi, kun mentiin koko perheen voimin leffaan alkuviikosta ja otettiin huomioon tuo ettei omia eväitä saa viedä. 

Pitää alkaa järjestää kotona leffailtoja enemmän ja odottaa vaan kiltisti, että uutusleffat tulee kotiin katsottavaksi. 

Ennen koronaa oltiin Finnkinon kanta-asiakkaita, leffoja käytiin katsomassa joskus kerran viikossa tahtiin....  mut aina omat eväät mukana (perheessä kun on allergiaa, erikoisruokavaliota yms rajoitteita).  

Ymmärrän kyllä, että korona-aika on tehnyt yrityksille tappiota, mutta olisko tuloja voinut kehitellä jotain muuta kautta... kuluttajilla myöskin monella koronan takia rahallisesti tiukkaa...

Vierailija
18/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät laukkuun ja ilman ongelmia vaan saliin. Ei salissa tehdä mitään valvontaa kuka syö mitäkin.

Vierailija
19/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonkiiko ne kaikkien kassit ja taskut ennen elokuvaa?

Vierailija
20/107 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilasta löytyy ketjuihin kuulumaton elokuvateatteri. Liput ja karkit halvempia kuin finnkinossa eikä koskaan ole laukkua tarkastettu