Muita jotka ei ota aurinkoa?
Miten on? Minä en enää auringossa makaa vaan välttelen rypyyjen pelossa aurinkoa. Olen 46v.
Kommentit (34)
En makaa ehdoin tahdoin auringossa. Saan tarpeeksi aurinkoa lenkkeillessä ja pihatöitä tehdessä. Lisäksi suvussa on ollut ihosyöpää.
En ole ikinä ottanut aurinkoa (44v.) ja tuskin alankaan.
En viihdy auto tossa, mutta käyn kyllä solariumissa. 25min saa kunnon brunat.
minä en makaa auringossa enkä muutenkaan pidä paistettua ihmisihoa esteettisesti kauniina
En pelkää ryppyjä, mutta en myöskään jaksa maata paikoillani keskellä päivää. En välttele aurinkoa, sitä tulee se mitä tulee normaalissa elämässä.
En todellakaan. En ole koskaan ymmärtänyt miksi auringossa pitäisi maata. En pelkää ryppyjä mutta en halua palaa enkä altistaa itseäni liialle auringolle. Rannallakin suojaan itseni auringolta vaatteilla.
N31
En ota aurinkoa, enkä ole koskaan innostunut siitä. Olen 36 v. Ihotyyppini on sellainen, etten rusketu enkä pala. Olen kesän lopulla yhtä kalpea kuin ennen kesää, vaikka ulkoilen.
En ota aurinkoa. Palan herkästi ja rusketukseni näyttää ruman oranssilta.
En ole oikein ikinä maannut aurinkoa ottamassa. Aiemmin en kuitenkaan pýrkinyt aktiivisesti välttelemään auronkoa. Nykyisin suosin varjopaikkoja, käytän ohuita pitkähihaisia paitoja, suojaan pään ja kasvot. En useinkaan ole kesällä ulkona klo 12 - 15 aikana. Olen liki 60, minulla on toki ryppyjä, mutta mielestäni lähinnä ilmeryppyjä. Esim. työtoverillani, joka ennen koronaa lensi rusketuslomille useita kertoja vuodessa, on paljon pieniä ryppyjä koko kasvojen alueella, varsin ryppyinen decolte-alue ja selävsti ikääntyneen ihmisen kämmenselät. Ihana ja kaunis ihminen, joka selvästi kärsii rypyistään, mutta ei suostu luopumaan ruskettautumisesta.
En ole pariinkymmeneen vuoteen ottanut paitsi viime ja tänä kesänä. Hallitusti lyhyitä pätkiä, alle tunti vuorokaudessa. Hyvät hormonit pomppaavat välittömästi kattoon. Seksihalut hyrräävät, mieli on iloinen, vatsarasva palaa. Olen ollu pari kymmentä vuotta kuulainen auringon vaaroja varova kansalainen, mutta jäänyt myös saamatta kesän aurinkohyödyt mielelle.
N46
Olen punatukkainen ja ihoni on hyvin vaalea; en rusketu koskaan vaan palan. En ole ikinä elämässäni ns. ottanut aurinkoa, ja viimeiset pari vuosikymmentä olen välttänyt sitä aktiivisesti. Kävelen esim. aina kadun varjoista puolta, jos sellainen on. Kun menen terassille, jos vapaana on ainoastaan auringossa olevia pöytiä, etsin toisen paikan. Suorassa auringonpaisteessa en istu ikinä.
Aurinkoa en ole oikein ikinä ottanut, se on tylsää ja suorassa auringonpaisteessa tulee hiki, mistä en tykkää yhtään. En välttele aurinkoa, mutta mieluummin istun varjossa.
Vältän mahdollisimman paljon aurigossa oloa, inhottavempaa ei voi olla kuin kuumottava aurinko.
Ja miksi varta vasiten altistaisin itseni ihosyövälle, aurinko myös pilaa ihon.
Välttelen aurinkoa kaikissa tilanteissa. En vaan pidä auringon tuottamasta lämmöstä. Ei siihen sen ihmeellisempää syytä ole.
En ota aurinkoa. Toki sitä saa kun kesällä oleskelee ulkona, mutta silloinkin suojaudun hyvin. Jalkanahka ehti pari viikkoa sitten kärtsätä vähän, kun pyöräily kesti parin päivän useita tunteja enkä huomannut laittaa kinttuihin suojavoidetta. (46-vuotta ensviikolla)
En ota aurinkoa, pikemminkin välttelen sitä. Viimeksi lapsena ollut päivät auringolle altistuneena muttei silloin täällä Suomessa palanutkaan
En ota aurinkoa enää 55 v. Nuorena tuli ahmittua palamiseen asti : (
Atooppinen ihottuma oli pahana jokusia vuosia sitten ja piti käydä valohoidossa. Oli hassua ruskettua keskellä talvea.
en harrasta narkissoksien kimppakivaa